Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Eyefi - koniec wsparcia dla starszych generacji kart

Eyefi - koniec wsparcia dla starszych generacji kart
1 lipca
2016 14:34

Firma Eyefi poinformowała o zbliżającej się dacie, po której korzystanie z kart Eye-Fi z serii X2 i starszych może okazać się utrudnione.

Karty pamięci Eyefi to popularny produkt pozwalający wysyłać bezprzewodowo zdjęcia z aparatu pozbawionego modułu Wi-Fi. Ostatniego dnia czerwca producent poinformował użytkowników, że kończy się wsparcie dla kart starszych generacji z serii X1 i X2. Decyzja firmy Eyefi ma być podyktowana m.in. tym, że w obecnej chwili starsze produkty nie oferują odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

16 września przestaną działać usługi, dzięki którym możliwe było konfigurowanie tych produktów, dlatego warto poczynić odpowiednie ustawienia przed tym terminem. Jeśli zadbamy o konfigurację aplikacji, to tryb przesyłu „Direct Mode” powinien działać. Jak to jednak będzie wyglądać w praktyce, przekonamy się we wrześniu.

Poniżej dostępna jest lista kart i aplikacji, których dotyczy nota serwisowa Eyefi

  • Karty z serii X1 (Original, Home, Share, Video, Pro)
  • 4GB Geo X2
  • 4GB Connect X2
  • 8GB Explore X2
  • 8GB Mobile X2
  • 8GB Pro X2
  • 16GB Pro X2
  • Visioneer X2
  • Sandisk X2
  • Eye-Fi Windows desktop software (center)
  • Eye-Fi Mac desktop software
  • Eye-Fi for iOS
  • Eye-Fi for Android
  • Web app (center.eye.fi - Eyefi View)

Szczegółowe informacje znajdziecie tutaj.


Komentarze czytelników (12)
  1. Wojmistrz
    Wojmistrz 1 lipca 2016, 17:23

    Tak się firma wypina na klientów. I gdzie ta wieczysta gwarancja :(

  2. stb
    stb 1 lipca 2016, 20:23

    No to super. Mnie też trafiło.Wieczysta gwarancja jest na to, że od czasu do czasu trzeba kupowaćnowy model :(

  3. DlaZabawy
    DlaZabawy 1 lipca 2016, 22:20

    Jak to - przestaną działać? Firma strzela sobie w kolano, jeszcze niedawno rozważałem zakup X2 16GB a tu już koniec wsparcia :/

  4. szuu
    szuu 1 lipca 2016, 22:52

    no chyba nikt nie oczekiwał że serwery po stronie producenta będą istnieć w nieskończoność. to przecież byłoby możliwe tylko wtedy, gdyby cena produktu była nieskończenie wysoka.;-)

    a sama karta będzie dalej działać o ile skonfiguruje się przesyłanie na własny komputer.

  5. Wojmistrz
    Wojmistrz 1 lipca 2016, 23:12

    @szuu za x2 Pro 8GB zapłaciłem $99. Uważasz, że to mało? Firmie spadły dochody, bo w aparatach jest coraz więcej WiFi, przeliczyła i wycofuje się z rynku, a przynajmniej z poprzedniej oferty.

  6. DlaZabawy
    DlaZabawy 2 lipca 2016, 09:19

    @szuu - A ile w/g Ciebie serwery powinny działać? Jeszcze pod koniec zeszłego roku przynajmniej X2 16GB była jeszcze dostępna w normalnej sprzedaży.

    Jeśli stać Cię na wydanie 250$ na produkt, który po pół roku przestanie działać, to gratuluję. Ja na pewno nie kupię niczego, co sprzedawane jest pod marką Eye-Fi. Podobnie jak po kilku aferach (malware na płytach audio CD, usunięcie z PS3 reklamowanej przedtem funkcjonalności) nie kupuję już absolutnie niczego sprzedawanego pod marką Sony.

  7. fotopstryk
    fotopstryk 2 lipca 2016, 10:52

    Ja mam w zadzie ich serwery! Oczekuje ze aplikacja mi nie zablokuje: mozliwosci konfigurowania karty, przesylania na PC ad-hoc, przesylania do PC poprzez router w moim domu. Nigdy nie byl mi potrzebny ich zasrany serwer! Ale oni nawet i tego nie gwarantuja. Jak karta przestanie mi dzialac w zakresie, ktory wymagam, do konca zycia nic od nich nie kupie i zycze im powszechnego bojkotu na calym swiecie. Amen.

  8. stb
    stb 2 lipca 2016, 11:49

    No i w ten sposób, każdy ma swoje ulubione firmy fotopstryk Eye-Fi, ja Samsunga, a DlaZabawy kocha Sony

  9. fotopstryk
    fotopstryk 2 lipca 2016, 13:11

    Ma swoje ulubione?

  10. stb
    stb 2 lipca 2016, 14:12

    @fotopstrykt - specjalnie dla ciebie: to się nazywa IRONIA

  11. fotopstryk
    fotopstryk 2 lipca 2016, 19:42

    stb, aha.

  12. Edzia86
    Edzia86 4 lipca 2016, 06:09

    Karty o których mowa nadal są w sprzedaży nawet na terenie USA.
    W związku z tym może być różnie, bo pierwszy pozew może serwery postawić na nogi bardzo szybko.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.