X-890 i X-915 - Olympusy na wyłączność
Największa brytyjska sieć sklepów fotograficznych o nazwie Jessops poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży dwóch nowych aparatów kompaktowych marki Olympus. Modeli tych na próżno można szukać na stronie producenta, gdyż będą one dostępne tylko i wyłącznie w sieci Jessops w Wielkiej Brytanii.
Poniżej przedstawiamy podstawowe cechy nowych produktów, które być może zainteresują osoby przebywające na Wyspach.
Olympus X-890
![]() |
![]() |
- Matryca 10 Mpix
- 3-krotny zoom optyczny
- Odpowiednik ogniskowych 36-108 mm
- Konstrukcja obiektywu: 6 elementów w 5 grupach
- Ekran LCD 2.7 cala o rozdzielczości 230 tys. punktów
- Cienka metalowa obudowa
- Podwójna stabilizacja obrazu
- Wbudowana funkcja edycji zdjęć i usuwania efektu czerwonych oczu
- Funkcja detekcji twarzy
- Czułość ISO 100-1600
- Procesor Truepic III
- Wbudowany system pomocy
- Obsługa kart XD i Micro SD
- Waga 125 g
- Cena £259
Olympus X-915
![]() |
![]() |
- Matryca 12 Mpix
- 5-krotny zoom optyczny
- Odpowiednik ogniskowych 36-180 mm
- Konstrukcja obiektywu: 8 elementów w 6 grupach
- Ekran LCD 2.7 cala o rozdzielczości 230 tys. punktów
- Cienka metalowa obudowa
- Podwójna stabilizacja obrazu
- Detekcja uśmiechu
- Inteligentny tryb Auto
- Wbudowana funkcja edycji zdjęć i usuwania efektu czerwonych oczu
- Funkcja detekcji twarzy
- Czułość ISO 80-1600
- Procesor Truepic III
- Wbudowany system pomocy
- Obsługa kart XD i Micro SD
- Waga 137 g
- Cena £299
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Jessops, najbardziej beznadziejna sieć sklepów fotograficznych w UK, wycofali całą ofertę pentaxa i ograniczyli swój wybór wśród Olka, Canona i Nikona na rzecz Sony a350 (w każdym Jesopsie w moim mieście zamienili całą gablote szkieł na gablotkę z kg reklam a350 i a350.
Bo Pentax sprzedaje się na tyle słabo, że nie warto go mieć na półce? Były ostatnio jakieś badania rynku i nie wszedł nawet do tabeli...A350 zaś marketingowo sprzedaje się sama a sklep ma handlować - nie mieć bogatą ofertę(idealnie byłoby i to i to ale cudów nie ma)