Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Brikk Lux Nikon Kit - złoty model Df

Brikk Lux Nikon Kit - złoty model Df
31 października
2014 17:59

Firma Brikk, w ofercie której znajdziemy przede wszystkim limitowane, luksusowe wersje smartfonów przygotowała ciekawą ofertę dla fotografów. Lux Nikon Kit to specjalna edycja aparatu Nikon Df, wykończona 24 karatowym złotem i zapakowana w walizeczkę, także wykończoną złotem. Cena za taki zestaw to 41 tys. dolarów.

Razem z aparatem, którego specyfikacja nie różni się od zwykłego modelu Df, znajdziemy w zestawie obiektyw Nikkor 14-24 mm f/2.8 - również wykończony 24 karatowym złotem. Firma Brikk przygotowała jedynie 77 zestawów luksusowej wersji Nikona Df. Są one dostępnej tutaj.

Brikk Lux Nikon Kit - złoty model Df
Źródło: www.brikk.com

Brikk Lux Nikon Kit - złoty model Df
Źródło: www.brikk.com

Brikk Lux Nikon Kit - złoty model Df
Źródło: www.brikk.com

Brikk Lux Nikon Kit - złoty model Df
Źródło: www.brikk.com


Komentarze czytelników (43)
  1. Arek
    Arek 31 października 2014, 18:00

    To ja poproszę przedni dekielek :)

  2. homesicalien
    homesicalien 31 października 2014, 18:12

    ale odpust

  3. thorgal
    thorgal 31 października 2014, 18:25

    W sam raz dla bogatych Cyg - o przepraszam! - Romów. Odpust to za malo napisane...

  4. s4int
    s4int 31 października 2014, 18:26

    Gangsta Nigga Edition.

  5. oz
    oz 31 października 2014, 18:27

    Edycja na Rosję i wsch. Ukrainę... Złote plomby i wóda z kartoszkami gratis:)

  6. qbic
    qbic 31 października 2014, 18:28

    Właśnie, a gdzie złota sztuczna szczęka?

  7. wulf
    wulf 31 października 2014, 19:20


    Egzemplarz z numerem jeden powinien otrzymać Sean Connery (1964 Goldfinger, 1974 Człowiek ze złotym pistoletem) Akurat przypada okrągłą rocznica jednego i drugiego filmu.

  8. pgi
    pgi 31 października 2014, 19:39

    Żałosne

  9. sloma_p
    sloma_p 31 października 2014, 19:53

    Już normalny Df jest brzydki, ale toto...nie mam nic przeciw edycjom limitowanym, ale to jest jakaś masakra...

  10. Groszek
    Groszek 31 października 2014, 20:00

    W porównaniu do pozłacanego telefonu oferowanego przez tę firmę za 5 tys $ to i tak dość przystępna cena. A o gustach nie dyskutuje się.

  11. archangelgabrys
    archangelgabrys 31 października 2014, 20:20

    Tak, teraz Nikon może się pochwalić, że jest bezpośrednim konkurentem Hasselblada :)

  12. 31 października 2014, 21:25

    Myślałem, że już nic brzydszego od DF nie da się zrobić ale jak widać można.

  13. goornik
    goornik 31 października 2014, 21:30

    Całe szczęście, że na pryzmacie widnieje BRIKK, a nie Nikon - małe dzieci widząc ten koszmar, nie będą mieć traumy wiążącej się z Nikonem.

  14. sloma_p
    sloma_p 31 października 2014, 22:45

    Ponieważ zastanawiałem się przez chwilę na d zakupem, podzielę się moją arystokratyczną, bliskowschodnią opinią - dlaczego, kurw@ nie zrobili złotych powłok antyodblaskowych? Nie dość że byłby skuteczne, to jeszcze byłby prawdziwy bling. Drugim powodem rezygnacji z zakupu na rzecz Sonoblada był brak rubina na spuście migawki. Powinien tam być i uwierać, żeby złota z migawki i lustra nie zetrzeć, poprzez tak nieodpowiedzialne fanaberie, jak robienie tym pseudo-cackiem zdjęć. Cacko prawdziwe to nadal Sonoblad NEX-7 z doklejoną eko-gumą z podeszwy Relaxa na gripie i plastikowym diamentem na spuście migawki.

  15. druid
    druid 31 października 2014, 23:08

    Wg. mnie wygląda całkiem spoko, na pewno lepiej niż oryginalny DF. Przynajmniej w tej wersji retro-brzydota nie jest tak uwypuklona.
    Widzę, jednak że niektórzy nie potrafią zrozumieć, że to jest edycja specjalnego przeznaczenia adresowana do bogaczy. Np. Jakiś synek jakiegoś szejka zaczął interesować się fotografią, więc ojciec kupuje mu na 13 urodziny taką złotą błyskotkę. Nie sądzę by z któregoś z tych 77 egzemplarzy wyszły kiedykolwiek jakieś wybitne dzieła fotograficzne ;)

  16. karampuk
    karampuk 31 października 2014, 23:11

    użyteczność 24k złota jest żadna, czyli kolejny "gadget"

  17. czary44
    czary44 31 października 2014, 23:42

    Esencja kiczu :)

  18. MaciekKwarciak
    MaciekKwarciak 1 listopada 2014, 07:55

    Ciekawe jak wygląda po kilku latach z odklejającymi się gumami?

  19. sloma_p
    sloma_p 1 listopada 2014, 08:51

    To w gablocie też się ogklejają? Swoją drogą jak komuś wytrzymują więcej niż 2 lata to gratuluję :-)

  20. westberg
    westberg 1 listopada 2014, 09:05

    W Rosji będzie hit sprzedaży. Idealnie będzie pasował do złotych zębów noworuskiej elity.

  21. 1 listopada 2014, 09:37

    Tak, niby o gustach się nie dyskutuje, ale jakoś nie widziałem zachwytów nad wzornictwem Df... Niech lepiej dalej robią klasyczne kartoflowate lustra :)

  22. grzegorz9992
    grzegorz9992 1 listopada 2014, 10:24

    spełnienie marzeń nikoniarzy - ideał doceniony niedość że nie szumi to błyszczy ;)

  23. goornik
    goornik 1 listopada 2014, 11:13

    Mnie interesuje jak pozłocili 14-24 i jego pokrywkę, skoro są wykonane z tworzywa sztucznego. Metoda galwaniczna odpada i od razu obawiam się o trwałość tego wykończenia...

  24. grzegorz9992
    grzegorz9992 1 listopada 2014, 11:22

    @goornik
    metoda banalnie prosta - próżniowe napylanie

  25. grzegorz9992
    grzegorz9992 1 listopada 2014, 11:24

    dodatkow ostatnią warstwę napyla się kwarcem co znacznie podnosi trwałość , dla purystów językowych - metalizacja próżniowa

  26. needle
    needle 1 listopada 2014, 11:56

    a dla erotomanów powinni zrobić aparat pokryty spermą.
    debilizm już sięga zenitu.

  27. Aleksander0070
    Aleksander0070 1 listopada 2014, 11:58

    Gumy odłażą po roku, złoto po dwóch, lakier po trzech... Łatwo ocenić wiek sprzętu.

  28. zembaty
    zembaty 1 listopada 2014, 12:24

    Tak, kanoniści i pentaliby: HATERS GONNA HATE

  29. druid
    druid 1 listopada 2014, 12:53

    @needle
    "debilizm już sięga zenitu. "

    Niesamowite jak ludzie mają ograniczone horyzonty myślowe i nie sięgają dalej niż swój mały, szary światek w którym żyją.

  30. karampuk
    karampuk 1 listopada 2014, 14:41

    @goornik

    pozłacać galwanicznie można nawet drewno tym bardziej plastik, szkło czy metal. Wyjątek stanowi metal o nazwie rtęc który jest w stanie ciekłym i w dodatku rozpuszcza złoto.

  31. goornik
    goornik 1 listopada 2014, 17:43

    Z tej definicji:
    link
    Wynika, że galwanicznie nanosi się jeden metal na drugi. Tyle też pamiętam z lekcji chemii...
    Cieżko mi wyobrazić sobie ruch jonów, jeśli napięcie przyłożone jest do izolatora

  32. karampuk
    karampuk 1 listopada 2014, 19:17

    jest coś takiego jak powłoki podkładowe i wtedy można złocić, srebrzyć itp

  33. grzegorz9992
    grzegorz9992 1 listopada 2014, 19:47

    dokładnie wstępnie kryjemy miedzią w procesie chemicznym a potem już docelowo galwanicznie

  34. 1 listopada 2014, 21:40

    Do lansowania się w sam raz... tylko!

    Znów napisze --- po co to komu---.

  35. goornik
    goornik 1 listopada 2014, 23:15

    OK, dzięki za wyjaśnienia...

  36. Z_photo
    Z_photo 3 listopada 2014, 16:21

    Pod względem wizualnym to dla mnie wzorcowe paskudztwo.

    Ale:
    @grzegorz9992: "...niedość że nie szumi to błyszczy" - pozłacany Df lśni jak psu kulki, ale mówić, że szumi jest dużym faux pas, lub wyrazem "obiektywizmu inaczej" :)

    @słoma_p: "Swoją drogą jak komuś wytrzymują więcej niż 2 lata to gratuluję" - mnie możesz gratulować co najmniej podwójnie, bowiem gumowe okleiny dwóch cyfrowych korpusów (4 i 5-letnii), jak dotąd nie są odspojone, a w ok. 10-letnim F100 też trzymają "jak diabeł za gromadzkie piniondze" :)

  37. sloma_p
    sloma_p 3 listopada 2014, 20:41

    To gratuluję ;) Z F100 to akurat wierzę, a pozostałe to mogę zapytać jakie korpusy i jakie przebiegi? Bo ja na D3 wymieniam co roku, a dwuletnie D800 (45k klatek) też w tym roku pojedzie na wymianę...Swego czasu D300 też co 2 lata wymiana, za to D70 i F90X - bez problemów, D70 kupiłem w 2005 i wygląda jak nowy.

  38. Z_photo
    Z_photo 3 listopada 2014, 23:13

    @sloma_p: "...mogę zapytać jakie korpusy i jakie przebiegi? "

    D300s oraz S5pro (jeśli chodzi o okleiny to kwalifikuję go jako Nikona). Przebiegi zdecydowanie mniejsze - sprzęt wykorzystuję amatorsko.

  39. 3 listopada 2014, 23:58

    Mój już do mnie jedzie. Za parę lat odsprzedam z zyskiem :-)

  40. grzegorz9992
    grzegorz9992 4 listopada 2014, 17:59

    @ Z_photo
    aż się zalogowałem z wrażenia
    a gdzież to napisałem że df szumi
    jak byk stoi że -NIE szumi
    czyżbyś czytał inaczej ?

  41. Z_photo
    Z_photo 4 listopada 2014, 20:01

    @grzegorz9992
    Masz rację.
    Chyba zbyt szybko i niezbyt uważnie przeczytałem Twoją wypowiedź. Przepraszam.


  42. grzegorz9992
    grzegorz9992 4 listopada 2014, 20:29

    spoko

  43. tsergairl
    tsergairl 5 listopada 2014, 01:40

    @karampuk

    Wyjątek stanowi metal o nazwie rtęc który jest w stanie ciekłym i w dodatku rozpuszcza złoto.

    A weź wrzuć monete miedzianą do roztworu soli rtęci , np Azotanu rteci (HgNO3) , i poczekaj okolo minuty ]potem napisz jak to mozliwe ze rtęć z monety nie spływa :-P


    aaaa i rtec nie rozpuszcza złota, srebra ani innych metali tylko tworzy z nimi AMALGAMATY (oprócz jednego metalu)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.