Fujifilm GFX 50S do wypożyczenia w Foto-Plus
W ofercie wypożyczalni należącej do firmy Foto-Plus znalazł się średnioformatowy bezlusterkowiec Fujifilm GFX 50S wraz z obiektywami.
Informacja prasowa
W ofercie wypożyczalni firmy Foto-Plus pojawił się średnioformatowy system Fujifilm GFX!
Firma Foto-Plus zaprasza do skorzystania z oferty na wypożyczenie średnioformatowego systemu Fujifilm GFX. W ofercie wypożyczalni znalazły się następujące pozycje:
- Fujifilm GFX 50S (body, grip, wizjer kątowy)
- Fujinon GF 23mm f/4 LM WR
- Fujinon GF 63mm f/2.8 R WR
- Fujinon GF 100mm f/2 R LM WR
Jednocześnie Firma przygotowała specjalną ofertę kredytową na zakup w/w systemu. Do Państwa dyspozycji są dwa plany kredytowe (na 24 i 36 miesięcy). Bez względu na wybrany okres kredytowania, rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0%.
Zainteresowanych zakupem zachęcamy do wcześniejszego wypożyczenia, którego koszty będzie można odliczyć od ceny produktu.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących promocji i samego sprzętu, zapraszamy do kontaktu z panem Piotrem Kurdzielem, opiekunem produktu. Tel. 669 605 348. Mail: sklep@fotoplus.pl.
Strona promocji: www.fotoplus.pl/oferty-specjalne/fujifilm-gfx-50s-raty-0.
Strona wypożyczalni: www.fotoplus.pl/wypozyczalnia-aparaty/Fujifilm-GFX-50S-wypozyczalnia.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Czas synchro 1/125s. W plenerze nie poszaleje.
Poprawcie błąd - jest 110mm f/2
@MaciekKwarciak,
zdaje się iż można podpiąć obiektywy z centralną migawką.
@espresso
"zdaje się iż można podpiąć obiektywy z centralną migawką."
Z pewnymi ograniczeniami i synchro do 1/800 s. Hasselblad X1D wydaje się być lepszym wyborem jak komuś zależy na krótkim synchro.
Cyfrowy średni format rzeczywiście bardziej opłaca się wypożyczyć pod konkretne zlecenie niż wyłożyć kilkadziesiąt tysięcy za aparat, którego elektronika za 2-3 lata będzie już przestarzała
Może nie będzie przestarzała, jeśli jest dobrze zaprojektowana. Zobaczcie na dpreview jak nowy Canon 6D2 zrobił postęp wsteczny.
@SBB
Czy o to ci chodziło ?
link
link
SBB:
Za 2-3 lata każda obecna elektronika będzie przestarzała, taki już jej los. Zobacz jaki Nikon D5 zrobił postęp wsteczny w DR, podobnie jak 6d II ma dużo gorszy DR niż nowe APSC, a kosztuje 3 razy więcej niż 6d II :)
@SBB
No dobrze z ten Canon nie wygląda, obrazek gorszy niż w poprzedniku.
Jestem ciekaw kto 6II kupi z taka cenę. Jak dla mnie to wolne żarty. Dużo lepszy Pentax KP i chyba Canon 80D też lepszy niż nowy 6DII
O bosze link
LR
Z tego co ja widzę na przykładowych zdjęciach to obrazek z 6D II jest świetny ale DR słaby. Podobnie jak w Nikonie D5. W tych aparatach trzeba po prostu od razu ustawiać właściwe ISO i ekspozycję żeby później nie pompować w post produkcji bo szum wychodzi
PDamian
O bosze :)
link
ad1216
To można od razu robić w jpg.
Fajnie, nie trzeba będzie siedzieć godzinami przy komputerze. Dzięki canon.
Z aps-c konkurencji można 1EV więcej link
...to po co nam FF?
Dobre zdjecie to 100 razy wiecej niz DR
MaciekKwarciak:
nie mów że nie potrafisz prawidlowo naswietlic zdjęcia :)
@ad1216
"nie mów że nie potrafisz prawidlowo naswietlic zdjęcia :)"
I tu mnie masz!
E tam nie opłaca się kupić - zestaw z obiektywem przy wypożyczeniu na 2 dni w miesiącu kosztuje ile rata przy kredycie na 36 miechów. A co to jest 2 dni...jak ktoś ma 2 dni zdjęciowe na miesiąc (średnio w roku, czyli 24 na rok...) to sorry, ale na uj mu średni format...
sloma_p:
Porozmawiaj z profesjonalistami, wielu spośród nich woli wypożyczyć średni format, bo jeśli wypożyczają aparat do sesji to wliczają opłatę za wypożyczenie do rachunku i w konsekwencji płaci zamawiający. A np. fotografowie sportowi często pożyczają sprzęt na miejscu za darmo od serwisu i jadą na duże zawody (np. Olimpiada) tylko za kartą pamięci (tak jest w Canonie, nie wiem jak u innych firm).
Może nie do końca za darmo ale w ramach abonamentu, który płaci ich redakcja lub oni sami jeśli działają samodzielnie
@ad1216 - bo to ma sens w przypadku "tradycyjnego" cyfrowego MF, gdzie body ze szkłami to często ponad 100 tys. zł. Tam Ci się nie zwróci w 3 lata jego zakup, bo musiałbyś mieć dni zdjęciowe codziennie - chyba, że np. robisz stocki zawodowo, albo po prostu masz budżet - bo na tzw. zachodzie fotografowie kupują często w ramach opcji trade-in. Tutaj body nei jest wiele droższe od np. D5, wiec jest sens kupić.
Co do sportowych - to tez tak nie do końca, bo zazwyczaj to sprzęt redakcyjny albo agencyjny.