CEWE otwiera swój pierwszy salon w Warszawie
Salon fotograficzny CEWE otworzył dzisiaj swój pierwszy polski oddział - a mieści się on w Galerii Północnej.
Informacja prasowa
Od czwartku 14 września 2017 w nowo otwartej warszawskiej Galerii Północnej działa pierwszy w Polsce i Europie salon CEWE – unikatowy showroom dostarczający wielu świeżych, niebanalnych inspiracji miłośnikom fotografii. Przez cały nadchodzący weekend w salonie trwać będą liczne promocje i foto-konkursy.
![]() |
CEWE jest światowym dostawcą foto usług. Firma z ponad stuletnią tradycją powstała jako sklep z profesjonalnymi artykułami fotograficznymi. Dziś CEWE jest silną marką online’ową, działającą na 24 rynkach w Europie i w USA. Warszawski salon jest pierwszym w Europie miejscem, w którym pasjonaci fotografii będą mogli zapoznać się z produktami CEWE w świecie offline.
W Polsce firma jest właścicielem sieci Fotojoker, w której wysokiej jakości produkty i porady eksperckie odnajdują osoby zajmujące się fotografią na co dzień. Salon CEWE to pierwszy krok marki w stronę ekspansji sprzedaży bezpośredniej, prezentujący bardzo bogatą ofertę CEWE, na którą składa się ponad 120 certyfikowanych produktów spersonalizowanych dzięki zdjęciom. - Sklep ten ma zapewnić inspiracje i całą ścieżkę doznań związanych z fotografią: od momentu wyboru sprzętu fotograficznego, poprzez przygotowanie materiału w postaci zdjęć, aż po utrwalenie przeżyć i ważnych momentów poprzez produkty CEWE. Celem nadrzędnym jest przeniesienie emocji na wybrany „nośnik”, do którego w każdej chwili mamy łatwy dostęp – mówi Andrzej Gołębiowski, Szef CEWE w Polsce.
Salon w Galerii Północnej to przede wszystkim showroom, w którym produkty dostępne do tej pory wyłącznie online, jak CEWE FOTOKSIĄŻKA, CEWE FOTOKALENDARZ i ponad sto innych, będzie można wziąć do ręki i na własne oczy zobaczyć ich jakość. W salonie prezentowane jest także najnowsze „dziecko” marki – CEWE FOTOKSIĄŻKA Pure: zachowujący wszystkie cechy CEWE FOTOKSIĄŻKI mały album zdjęć ze smartphone’a. To świetny pomysł dla żyjących szybko młodych ludzi, których codziennością jest świat mobile i Instagram, a którzy doceniają foto produkty sektora Premium. Podobnie jak wszystkie produkty, CEWE FOTOKSIĄŻKA Pure objęta jest gwarancją satysfakcji – jeżeli Klient nie będzie zadowolony z jakości, przysługuje mu ponowne wykonanie usługi lub zwrot pieniędzy.
W warszawskim salonie certyfikowaną jakość produktów CEWE, którą marka chwali się na świecie, będzie można nie tylko obejrzeć, ale i przetestować. Na miejscu dostępna jest usługa wywoływania zdjęć i zamawiania foto produktów premium, profesjonalną poradą dotyczącą sprzętu i fotografii służą też wykwalifikowani eksperci. Showroom jest miejscem pełnym inspiracji, kopalnią pomysłów na nowe kadry, tematy i sposoby utrwalania wspomnień.
Foto weekend
Salon CEWE został otwarty w nowo powstałej Galerii Północnej. Weekend otwarcia obfituje w liczne atrakcje i fotograficzne emocje. – Widzimy silny trend powrotu do papieru i utrwalania cyfrowych wspomnień w postaci fotografii, coraz więcej osób interesuje się fotografią w sposób profesjonalny. Dzisiejsze możliwości technologiczne to ułatwiają. Zorganizowaliśmy konkursy, w których można wygrać warsztaty fotograficzne, a także wyjątkowo atrakcyjne promocje na sprzęt foto z najwyższej półki – mówi Tomasz Jędraszczyk, Dyrektor Marketingu CEWE.
Przed showroomem w Galerii Północnej powstaje Mapa Wspomnień – goście salonu CEWE drukują zdjęcia z podróży i plasują je na wielkiej mapie – autorzy najciekawszych foto wspomnień wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez fotografkę i blogerkę podróżniczą Natalię Kontrakiewicz.
Na pierwszych stu klientów salonu CEWE czekały bony na darmowe CEWE FOTOKSIĄŻKI, marka przygotowała także promocje aż do 50% na sprzęt i foto usługi.
Na pierwszym piętrze Galerii miłośnicy fotografii mogą obejrzeć niezwykłą wystawę zdjęć laureatów międzynarodowego konkursu „Our World Is Beautiful”, organizowanego przez CEWE. W największym otwartym konkursie fotograficznym na świecie każdego roku bierze udział blisko 100 000 zdjęć z całego świata. Goście Galerii Północnej mogą ocenić efekty edycji z 2016 roku, w której nagroda główna przypadła Agnieszce Gulczyńskiej z Polski za pracę „ Just be with me…”.
Online-offline
– To dla nas kolejny krok na drodze rozwoju marki i ważna decyzja biznesowa. Tak naprawdę z offline’owym produktem, dostępnym wyłącznie online, wchodzimy w tej chwili w kanał tradycyjny – to dość przewrotna droga, ale CEWE jest odważną marką, której historia pokazuje, że zawsze podąża z duchem czasu, jak również kreuje trendy jutra. Mamy więc nadzieję, że także tym razem, nasz pomysł rozwinie się w ciekawym kierunku – podsumowuje Andrzej Gołębiowski
CEWE jest światowym dostawcą foto usług, działającym na 24 rynkach w Europie i USA. Portfolio marki to ponad 120 produktów związanych z wydrukiem fotografii, m.in CEWE FOTOKSIĄŻKA, CEWE FOTOKALENDARZ, CEWE FOTOOBRAZ (na różnych podłożach) i wiele innych (wydruki na kubkach ceramicznych i termicznych, etui do telefonów, poduszki etc.). Produkty CEWE adresowane są do osób ceniących rozwiązania z najwyższej półki – wyróżnia je wysoka jakość i gwarancja satysfakcji.
Usługi CEWE dostępne są w sieci własnej – online na stronie cewe.pl, w salonach Fotojoker oraz salonach Rossman pod marką fotouslugi.pl, a także w sieci partnerów zewnętrznych (m.in. w sklepach Auchan, Tesco i in.). CEWE jest organizatorem największego na świecie otwartego konkursu fotograficznego „Our World Is Beautiful” oraz ogólnopolskiego konkursu na najpiękniejszą CEWE FOTOKSIĄŻKĘ.
Grupa CEWE, zatrudniająca blisko 3 500 pracowników w zakładach produkcyjnych na całym świcie, jest znana z odpowiedzialności biznesowej. Bardzo dużą wagę przywiązuje do przestrzeganie standardów socjalnych, zaangażowania biznesowego oraz odpowiedzialności ekonomicznej i ekologicznej. O odpowiedzialności i zrównoważonym rozwoju w CEWE świadczą między innymi uzyskane certyfikaty.
Marka od zawsze stawiała na przyszłościowe technologie. Jakość produktów CEWE jest regularnie nagradzana w testach i recenzjach. CEWE Sp. z o.o. należy do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego. Grupa posiada 13 przemysłowych laboratoriów fotograficznych na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji, Polski, Czech i Węgier. Codziennie obsługuje dziesiątki tysięcy Klientów instytucjonalnych na terenie całej Europy. Na polskim rynku CEWE działa od 1992 roku, niezmiennie oferując Klientom szeroką gamę produktów fotograficznych. Największe i najnowocześniejsze laboratorium w Polsce zlokalizowane jest w Kędzierzynie-Koźlu.
Więcej na www.cewe.pl.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
marką online'ową.
CEWE FOTOOBRAZ (na różnych podłożach)
i o to właśnie chodzi: zamówię u nich któreś ze swoich zdjęć na podłożu ceramicznym, sprzedam za jakieś 3 miliony Ojro i pokażę temu Gursky'emu, jak powinno wyglądać porządne zdjęcie, a nie jakiś-tam "Rhein II" !
Pomysł z fotoalbumami jest świetny, tylko czy muszą być one aż tak drogie? Mam 1 tylko dlatego, że w jakimś konkursie foto wygrałem bon zniżkowy i zamiast zapłacić 135 zl, dałem 40. Na matowym papierze (nie foto) w twardej okładce. Kolejny podobny zamówiłem u konkurencji i na dniach ma przyjść w wersji błyszczącej. Porównam i opiszę wrażenia.
Warto odwiedzić salon - czeka dużo atrakcji:
link
Bardzo fajny jest nowy papier w CEWE Fotoksiążkach - matowy fotograficzny premium.
Pierwszy w Polsce i w Europie !
Widziałem CEWE Shop w Oldenburgu 😁
Pytanie do osób, które w ostatnich paru miesiącach drukowały w Cewe fotoksiażkę - mają w końcu w ofercie rozkładówkę drukowaną na jednej płachcie papieru i sklejaną z pozostałymi jak to robi Saal czy nadal drukują pojedyncze strony i zszywają / kleją na grzbiecie?
@LiSzajFuj - jaka tam Europa w Oldenburgu. Toż to tylko germania!
Heimo są takie jak piszesz. To Cewe fotoksiążka na papierze fotograficznym (mat, błysk, mat premium)