Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Promocja Instant Cashback na obiektyw Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1

Promocja Instant Cashback na obiektyw Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1
30 kwietnia
2020 11:38

Firma Next77 Sp. z o.o., będąca oficjalnym dystrybutorem produktów marki Irix, ma przyjemność poinformować o akcji Instant Cashback przy zakupie obiektywu Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1.

INFORMACJA PRASOWA

Rusza wiosenny Instant Cashback na obiektyw Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1!

Popołudnie w domu, spacer po parku, czy lesie może być świetną okazją by zrobić kilka świetnych ujęć makro. Obiektyw Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1 został wyposażony w szeroki i komfortowy pierścień ostrzenia o kącie obrotu 270 stopni który pozwoli Ci płynnie, precyzyjnie i szybko ostrzyć, a 11 zaokrąglonych listków przysłony zagwarantuje Ci pełne detalu zdjęcia z pięknym bokeh.

Obiektyw Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1 znany jest ze swoich doskonałych uszczelnień, które umożliwiają bezpieczną pracę bez ryzyka uszkodzenia obiektywu w każdych warunkach. Jest to szczególnie ważne podczas porannych wypraw plenerowych, gdy owady wygrzewają się w porannych promieniach słońca, a obiektyw może być narażony na warunki wysokiej wilgotności, kropel wody, czy deszczu.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie odwiedź stronę Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1: https://irixlens.com/lenses/150mm/

Teraz, dzięki akcji Instant Cashbach masz okazję nabyć obiektyw Irix 150 mm f/2.8 Macro 1:1 aż 300zł. taniej! Rabat naliczany jest od razu podczas dokonywania zakupu – bez zgłoszeń, bez czekania, bez problemu!

Nie zwlekaj! Oferta ważna jest od 30.04 do 15.05. 2020.

Sprawdź już teraz szeroką sieć dealerów marki Irix dostępnej pod adresem: https://irixlens.com/dealers-list/
lub wejdź na oficjalny sklep Irix Store


Komentarze czytelników (20)
  1. Legoman
    Legoman 30 kwietnia 2020, 16:56

    Dobra cena za bardzo porządny obiektyw. Irix bardo zyskuje po wzięciu do łapy.

  2. Paździoch
    Paździoch 30 kwietnia 2020, 17:01

    @Legoman

    Znaczy jak weźmiesz łapówkę to masz większe uznanie dla producenta :)

  3. Legoman
    Legoman 30 kwietnia 2020, 17:07

    1875 zł łapówki?!! Nie schodzę poniżej zegarka za 50k, ale najchętniej przyjmuje działki od biskupów :)

  4. Paździoch
    Paździoch 30 kwietnia 2020, 17:28

    Coś ci się pomyliło bo biskupi to tylko biorą, żaden z nich nic nie rozdaje :)

  5. Legoman
    Legoman 30 kwietnia 2020, 18:31

    @Pazdzioch - wygoogluj, przekonasz się , że nie masz racji :).

  6. Z_photo
    Z_photo 30 kwietnia 2020, 18:41

    Googlując to można odnieść wrażenie, że biorą nawet wtedy kiedy dają. :)

  7. LarsikOwen
    LarsikOwen 30 kwietnia 2020, 19:58

    180 mm makro bym przytulił. 150 mm jako uzupełnienie tradycyjnej ogniskowej 105 lepsze niż nic, ale gorsze niż 180.

  8. samp
    samp 30 kwietnia 2020, 22:22

    Wyprzedzając nadchodzące komentarze napiszę tylko: dlaczego tak krótko?!, czemu tylko taka zniżka?, dlaczego tylko ta ogniskowa?!! Co to w ogóle za promocja??

    (a ja mam już jednego IRIXa, i jest super i kibicuję)

  9. Paździoch
    Paździoch 30 kwietnia 2020, 22:59

    Nie ma się co podniecać bo rynek sprzętu fotograficznego stanął i nie ruszy przez kolejne miesiące więc promocje to się dopiero zaczyną bo gdzieś trzeba sprzedać zalegający w magazynach sprzęt.

  10. ktojack
    ktojack 1 maja 2020, 08:35

    LarsikOwen 30 kwietnia 2020, 19:58

    180 mm makro bym przytulił. 150 mm jako uzupełnienie tradycyjnej ogniskowej 105 lepsze niż nic, ale gorsze niż 180.

    ------------

    Wyobraź sobie, że ja mam 60 mm Nikkora i 150 mm Sigmy, do tego pierścienie, gdy chcę bardzo dużą skalę, ale wtedy to ostrzenie na sankach.

    180 dla mnie jest bez sensu. Jeśli już to 200 albo jeszcze więcej.
    Tylko że czegoś dłuższego chyba nie ma, ale nie jestem pewien, bo nigdy nie szukałem. Nie potrzebuję.

    Ten Irix, to świetne rozwiniecie dla kogoś, kto kiedyś zaczął zabawę w makro z jakimś krótszym obiektywem typu 50-70 mm, które są (zazwyczaj) tańsze niż podawane przez Ciebie 105 mm i się wciągnął. Teraz 105 to dla niego za blisko tego co ma.

  11. Legoman
    Legoman 1 maja 2020, 10:35

    @Z_photo - ująłeś doskonale istotę sprawy.

    Co do samego obiektywu - daje bardzo porządny, ostry obrazek a jakość wykonania budzi zaufanie. Jeśli ktoś ostrzy ręcznie to będzie bardzo zadowolony, ale... 150 mm to on ma przy portrecie, przy macro 1:1 niemiłosiernie skraca ogniskowa. Widać to po minimalnej odległości ostrzenia, takiej jak w Tamronie 90, Canonie 100 i Nikkorze 105.

  12. komor
    komor 1 maja 2020, 17:25

    @Legoman, faktycznie: Irix ma minimalny dystans 34 cm, mój Canon 100L ma 30 cm, pomimo ogniskowej 100 mm. Sigma 150 mm ma 38 cm. Biorąc pod uwagę długość samego obiektywu, to od przedniej soczewki: Irix 21 cm, Canon 18 cm, Sigma 23 cm.

  13. Legoman
    Legoman 1 maja 2020, 21:24

    @komor - coś mi nie pasowało z tymi 34 cm. Sprawdziłem - Irix początkowo podawał minimalna odległość ostrzenia 30 cm. Teraz jest pytanie, czy firma aż tak pomyliła się początkowo, czy po prostu teraz dorzuciła sobie te 4 cm z przekonaniem, że nikt tego nie sprawdzi. Ja sprawdzę przy pierwszej okazji. Żadne problem, na korpusie umieszczona jest linia z płaszczyzna matrycy.

  14. _pk
    _pk 3 maja 2020, 16:20

    Czy ktoś mi może wyjaśnić to zdanie z opisu na stronie producenta:

    "When you use a camera with an APS-C sensor, due to the crop factor, the magnification ratio will increase to 1,5:1"?

    Zawsze mi się wydawało, że akurat współczynnik powiększenia nie zależy od rozmiaru sensora. Jeśli 1mm w naturze przekłada się na 1mm na matrycy to mamy współczynnik 1:1. To jaki sama matryca ma rozmiar nie ma na to wpływu. Czy coś źle myślę?

  15. mig-37
    mig-37 4 maja 2020, 00:21

    Ty masz rację, a Irix popadł w manię przeliczania wszystkiego.

  16. Legoman
    Legoman 4 maja 2020, 09:25

    Każdy orze jak może, ale Irix zaczyna się wybijać. W sumie to nie pomyśleli, ale mogliby cześć z tych obiektywów wypuścić z plakietka "APS-C Version" i napisami na obudowie "Focal length 225 mm" i "Magnofocation x1.5". Przy takich parametrach spokojnie po 4 tys mogliby sobie winszować...
    Realnie to wielkość matrycy nie wpływa ani na ogniskowa, ani powiększenie, ani glebie ostrości.

  17. SKkamil
    SKkamil 4 maja 2020, 10:29

    mnie się zawsze wydawało ,ze są wartości względne i bezwzględne np przesłona jest wart względną , troszkę ta dyskusja traci sens ponieważ wartość względna załezy też od tego jakie kryterium dla danej cechy przyjmiemy jako podstawowe , np w przypadku przesłony jako podstawowe kryterium można uznac ilość swiatła wpadającego na matrycę ale przecież ktoś mogłby sobie opisać obiektywy w inny sposób ;

  18. Legoman
    Legoman 4 maja 2020, 15:37

    Ogniskowa czy skala odwzorowania to wartości bezwzględne.

  19. SKkamil
    SKkamil 4 maja 2020, 18:41

    skala obrazowania jest podana 1: 1 tylko ze w dobie fotografii cyfrowej ta skala obrazowania nie jest do zweryfikowania prostymi sposobami jeśli położysz obok siebie dwie odbitki to ta robiona apsc będzie miała ciaśniejszy kadr , ponieważ w fotogrfii cyfrowej pomijamy fizycznie tworzenie się negatywu tylko powstaje od razu odbitka , wiec musisz porównywać dwie odbitki czyli po prostu mniejszy format daje ci możliwość uzyskania podobnej odbitki przy większej odłegłosci przedmiotowej , przykładowo zamiast 38 cm 57 cm ;

  20. SKkamil
    SKkamil 4 maja 2020, 19:24

    ps .skala jest na obiektywie widnieje jak byk , jest wiele obiektywów szczególnie do średniego formatu które tego nie ma trzeba się gdzies na forach doszukiwać jaka jest faktyczna skala jeśli nie jest to czepianie się to jak to nazwac ..?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.