Obiektywy Irix Cine z mocowaniem Canon RF
Rodzina obiektywów Irix Cine jest teraz dostępna także z mocowaniem Canon RF. Obejmuje ona obiektywy o parametrach: 11 mm T4.3, 15 mm T2.6, 45 mm T1.5 oraz 150 mm T3.0.
INFORMACJA PRASOWA
Obiektywy Irix Cine z mocowaniem Canon RF
Firma Next77 Sp. z o.o., będąca oficjalnym dystrybutorem produktów marki Irix w Polsce, ma przyjemność poinformować o nowym mocowaniu obiektywów Irix Cine – Canon RF!
Linia produktów Irix Cine to precyzyjna odpowiedź na innowacje oraz nowe możliwości oferowane przez rynek filmowy. Także tym razem jesteśmy na bieżąco i reagujemy na zmiany zachodzące w segmencie aparatów bezlusterkowych Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, oddajemy w Wasze ręce obiektywy kinematograficzne z mocowaniem Canon RF, uzupełniając dotychczasowy zestaw składający się z mocowań Sony E, Canon EF, Arri PL oraz MFT.
Nowy członek rodziny Irix Cine
Podobnie jak pozostałe produkty linii Irix Cine, nowe obiektywy prezentują znakomite właściwości optyczne, a także wytrzymałą oraz ergonomiczną budowę. W Irix dbamy o najwyższą jakość, zapewniając wygodną oraz szybką pracę, zarówno na dużych planach filmowych jak i przy małych produkcjach. Produkty Irix Cine powstały po długich konsultacjach z operatorami filmowymi z całego świata. Wzmocniona oraz uszczelniona konstrukcja gwarantuje bezpieczeństwo filmowania w trudnych warunkach pogodowych, a także zabezpiecza matrycę przed zabrudzeniem, na przykład kurzem czy pyłem. Obiektywy Irix Cine tworzą w pełni kompatybilny set filmowy. Dzięki zbliżonej wadze oraz ujednoliconemu położeniu pierścieni ostrzenia oraz przysłony, praca na planie filmowym jest sprawna oraz wygodna.
![]() |
Wszystkie produkty linii Irix Cine są gotowe do pracy w rozdzielczości 8K, pozwalając tym samym wykorzystać możliwości najnowocześniejszych aparatów oraz kamer marki Canon. Obiektywy Irix Cine mają wagę zbliżoną do najnowszej kamery Canon C70, gwarantując dobry balans całego zestawu, co jest niezwykle istotne przy użyciu systemów stabilizujących takich jak gimbal czy steadycam. Zastosowanie natywnego mocowania RF zapewnia nie tylko wygodę, ale także bezpieczeństwo pracy, gwarantując szczelność łączenia oraz sztywność całego zestawu, co jest cechą kluczową przy zastosowaniu zautomatyzowanych systemów follow-focus. Prezentując obiektywy Irix Cine z mocowaniem RF, oddajemy w Wasze ręce produkt, gwarantujący pewną pracę przez wiele lat.
Obiektywy Irix Cine dostępne są z najnowszym mocowaniem Canon RF, a także Sony E, Canon EF, Mikro 4/3, Arri PL.
Najnowsze technologie potrzebują bezkompromisowych rozwiązań. Uzyskaj prawdziwy filmowy look z użyciem obiektywów Irix Cine z mocowaniem Canon RF!
Dowiedz się więcej na https://irixlens.com/cine-lenses/ lub sprawdź, jak działają nasze obiektywy w praktyce!
Irix Cine 11mm T4 sample footage
Irix Cine 15mm T2.6 sample footage
Irix Cine 45mm T1.5 sample footage
Irix Cine 150mm T3.0 sample footage
Znajdź najbliższego Dealera marki Irix już teraz na https://irixlens.com/dealers-list/ lub złóż pre-order w oficjalnym sklepie Irix: https://bit.ly/34eZRjz
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Tyle tylko, że te obiektywy z rycin to nie są z bagnetem RF, a więc dł. B będzie większa o 2 cm +-.
Szybko się z tym uwinęli. To dobrze bo podoba mi się podejście tej firmy i szkoda by było jakby padli a ostatnio coś mało premier mieli.
Dlaczego porównując ryciny i zdjęcia z grafiką z korpusem Canona to wygląda jakby dokleili adapter do tych obiektywów?
Bo dokleili. Spodziewałeś się nowej konstrukcji optycznej?
Przecież to Cine gdzie elektroniki i tak nie ma więc co za różnica, że dołożony jest odpowiedni dystans w postaci adaptera?
Ważne, że jest natywna opcja dla bagnetu, bo adaptery na dłuższą metę są tylko problemem. Nie zdziwię się jak niebawem pokażą kolejne bagnety, a że szkła są dobrze wycenione i ładne, nie to co laowa pokazała, gdzie pierścienie ostrzenia/przysłony się nie pokrywają co jest żenadą dla setu cine.
Taaa. Jasne. W których niskobudżetowych produkcjach jest miejsce dla operatora bezprzewodowego systemu follow focus? ;) Pytanie retoryczne rzecz jasna...
@romeczek No, rzeczywiście, tilta nucleus nano za 1000zl tak rozwala każdy budżet, że tylko w Hollywood przy mega produkcjach ich używają.
Widzę że jak zwykle wychodzi podejście "nie znam się to się wypowiem".
@romeczek a po co bezprzewodowy follow focus? Pytanie retoryczne, bo na merytorykę nie ma co liczyć. Rzecz jasna.
Systemy ostrzenia są jeszcze klasyczne bezprądowe i elektroniczne przewodowe - to nie są duże koszty i nawet etiudy studenckie są czasem kręcone z użyciem takiego sprzętu.
Pełny set Irixa to niecałe 20k co jest dobrą opcją patrząc na to co oferują.