Quadralite SVL-400 LED
Quadralite SVL-400 LED to najnowsza kompaktowa lampa LED tego producenta. Wyróżnia ją wbudowana soczewka fresnela pozwalająca na regulację kąta świecenia.
INFORMACJA PRASOWA
Quadralite SVL-400 LED – Premiera
Firma Next77, wyłączny dystrybutor produktów Quadralite informuje, że do oferty trafia nowa kompaktowa lampa oświetlenia ciągłego, która dostępna będzie również w funkcjonalnych zestawach dopasowanych do indywidualnych potrzeb twórców.
Quadralite SVL-400 LED
Quadralite SVL-400 LED to niezwykle lekka oraz cicha lampa, bazująca na diodach LED. Jest to to jedno z najbardziej kompaktowych urządzeń o mocy 40W, które może być bez problemu stosowane nie tylko w fotografii, ale także na niewielkich planach filmowych. Diody LED w technologii COB gwarantują stabilny strumień światła, który charakteryzuje się wysokim współczynnikiem odwzorowania barw (CRI≥96,3) oraz temperaturą barwową zbliżoną do światła słonecznego (5800K). Soczewka fresnela posiadająca regulację zakresu działania umożliwia ukierunkowanie strumienia światła w zakresie od 15 do 40 stopni. Uniwersalne mocowanie Bowens zapewni możliwość używania różnego rodzaju modyfikatorów światła, takich jak czasze, softboxy i wrota, pozwalających na uzyskanie jeszcze lepszych efektów podczas sesji. Wbudowany system chłodzenia chroni sprzęt przed przegrzaniem, co umożliwia korzystanie z lampy przez dłuższy czas, a cicha praca wentylatora nie zakłóca procesu nagrywania dźwięku podczas filmowania. Kolejną ważną cechą jest żywotność zastosowanej w lampie diody LED, która sięga 50 000 h co jest równowartością ponad 5,5 roku nieprzerwanej pracy.
![]() |
Sugerowana Cena Detaliczna: 455zł
https://www.quadralite.pl/lampy-led/584-svl-400-led
Zestaw Quadralite SVL-400 LED PLUS
Quadralite SVL-400 LED PLUS jest kompletnym zestawem stworzonym dla każdego fotografa i filmowca. Obok lampy, do zestawu dołączona jest torba, gwarantująca bezpieczeństwo podczas transportu i ułatwiająca przechowywanie. Dzięki niewielkiej obudowie i niskiej wadze urządzenia użytkownik otrzymuje zastaw, który można zabrać ze sobą na każdą sesję. Uchwyt statywowy zawarty w komplecie daje możliwość regulacji kąta nachylenia, pozwalając na precyzyjne ustawienie lampy oraz montaż parasola. Ponadto w zestawie znajduje się również dedykowany zasilacz sieciowy, sprawiający, że urządzenie jest gotowe do pracy od razu po zakupie.
![]() |
Sugerowana Cena Detaliczna: 595zł
https://www.quadralite.eu/lights/497-svl-400-led-plus
Zestaw Quadralite SVL-400 LED 3 Light Kit
Dla bardziej wymagających użytkowników, którzy lubią pracować z wieloma źródłami światła w ofercie znajduje się zestaw składający się z trzech lamp SVL-400 LED wraz z zasilaczami sieciowymi, statywami, uchwytami statywowymi z regulacją kąta nachylenia lampy oraz z możliwością zamocowania parasolki, zestawem efektowych filtrów żelowych, softboxem z podwójną warstwą dyfuzyjną, modyfikator zmiękczającym oraz wrotami. Quadralite SVL-400 LED 3 Light Kit jest to zestaw skierowany dla każdej osoby pragnącej w prosty sposób stworzyć kompletne studio filmowe lub fotograficzne. Zestaw ten zawiera 3 lampy gotowe do użycia, wraz ze statywami i kompletem akcesoriów umożliwiających realizację każdej kreatywnej wizji.
Sugerowana Cena Detaliczna: 1995zł
https://www.quadralite.eu/lights/502-svl-400-led-kit-3-light
![]() |
Rozświetl swoje kadry z wyjątkowo kompaktową i łatwą w obsłudze lampą Quadralite SVL-400 LED! Sprawdź w swoim ulubionym sklepie fotograficznym lub online w Quadralite Store: https://store.quadralite.eu/pl/
oraz dowiedz się więcej o produktach Quadralite: https://www.quadralite.pl/
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Czytam 400 widzę 40W
W weekend na plenerze kolega miał Lampę Aputure 600W. 600 nie 60 jak by to napisała większość producentów. Fakt, sama lampa 10000PLN. Z fresnelem świeciła całkiem przyzwoicie zamiast słońca...
W czasach fotografii cyfrowej nieodmiennie dziwi mnie trend stosowania ciągłego światła. Powód zdziwienia jest taki, że oczywiście za czasów chemii była loteria. Co się porobiło, było wiadomo po wywołaniu filmów. Ale teraz mamy natychmiast podgląd. Rzecz kolejna: "przebicie słońca" oznacza lokalne osiągniecie większego natężenia światła słonecznego. Przy odpowiednio bliskiej odległości potrafi to każdy reporterski flash. Przy 64 J energii błysku mamy już możliwość tworzenia scen ze słońcem w kadrze, lampa może się znajdować 2-3 metry od oświetlanego obiektu. Dodatkowo taki Atlas 600 (TTL) może spokojnie pracować na akumulatorze. Naprawdę na jednym ładowaniu zapstrykamy się na śmierć na jednej sesji. Jest to naprawdę wygodny sprzęt, tam, gdzie nie ma zasilania. Lampę "prawdziwe" 600 W trzeba chyba zabrać łącznie z agregatem prądotwórczym w takie okoliczności przyrody.
O ile nie kręcimy filmów, to moim zdaniem, flash jest wspólcześnie najrozsądniejszy.
@baron13
Po pierwsze nigdzie nie napisałem, że chodziło o fotografię cyfrową. W tym konkretnym przypadku sesja trwa kilka godzin podczas których powstaje 10-15 klatek średniaka. Wszystko jest dokładnie przemyślane i zaplanowane. Stałe światło wiadomo jaką daje przewagę w dkoładnym planowaniu kadru i w budowaniu atmosfery. To zupełnie inny rodzaj fotografii gdzie pośpiech kompletnie nie ma sensu a uwagę zwraca się na każdy detal. Fakt, że dla mnie kowalskiego budżety są absurdalne skoro jeden punkt świetlny wraz ze statywem i dodatkami kosztuje więcej niż współczaesny bezlusterkowiec wysokiej klasy. Z drugiej strony kto bogatemu zabroni. Wchodząc na taki plan czuję się jakbym wchodził na plan produkcji telewizyjnej i ma to swój nieodparty urok ;). Efekty pracy też potrafią być wyjątkowe.
edit: w tym konkretnym przypadku i pewnie w wielu innych nie chodziło o przebicie słońca ale o zastąpienie go. Taka moc pozwala na stworzenie stabilnych i przewidywalnych warunków co przy takich sesjach jest niezastąpione. Sam wiem jak wygląda polowanie na słońce w kadrze i jak bardzo często właśnie szybkość zmian warunków oświetleniowych niweczy plany. O pochmurnym dniu w ogóle nie ma sensu rozmawiać a tych jest jednak dość dużo.