Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Cyfrowe.pl wśród najlepszych partnerów Canona w Polsce

1 kwietnia
2009 09:45

Sklep Cyfrowe.pl poinformował o uzyskaniu od firmy Canon Polska statusu "Canon Professional Photo Dealer". Dzięki temu klienci sklepu mogą liczyć m.in. na lepszą dostępność produktów profesjonalnych Canona, bezpłatne warsztaty i szkolenia oraz możliwość testowania wybranych produktów w placówkach stacjonarnych.

Informacja prasowa

Cyfrowe.pl wśród najlepszych partnerów Canona w Polsce

Sklep Cyfrowe.pl dołączył do elitarnego grona najważniejszych partnerów firmy Canon w Polsce uzyskując tytuł Canon Professional Photo Dealer. „Takim tytułem może posługiwać się jedynie kilka firm w Polsce – mówi Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl sp. z o.o. Potwierdza on profesjonalizm i wysoki poziom obsługi klienta w naszym sklepie, szczególnie w zakresie zaawansowanych produktów Canon”.

Dzięki temu statusowi klienci Cyfrowe.pl mogą liczyć m.in. na lepszą dostępność produktów profesjonalnych Canona, bezpłatne warsztaty i szkolenia oraz możliwość testowania wybranych produktów w placówkach stacjonarnych.


Komentarze czytelników (21)
  1. shadow_alex
    shadow_alex 1 kwietnia 2009, 10:00

    A co z "niezaawansowanymi":]

  2. benetnash
    benetnash 1 kwietnia 2009, 10:02

    mało śmieszny żart ;)

  3. crazy
    crazy 1 kwietnia 2009, 10:18

    Bardzo mnie cieszy taka informacja :)

  4. architekt76
    architekt76 1 kwietnia 2009, 10:25

    jeśli to tylko żart, to jestem ciekaw czy w Cyfrowe.pl teraz boki zrywają ;)
    a jeśli to prawda, to gratuluję! kupiłem u nich dwa szkła, porządny z nich sklep...

  5. ghash
    ghash 1 kwietnia 2009, 10:29

    Nie sądzę, że to jest żart - Canon nie wygląda na jajcarską firmę, a takie informacje muszą być oficjalnie zatwierdzane przez firmy.

  6. Rizzo
    Rizzo 1 kwietnia 2009, 10:33

    Po tym jak w swoim teście napisali za a900 ma tak sam autofocus jak 5d mark 2, mieli ten tytuł w kieszeni ;]

  7. Merde
    Merde 1 kwietnia 2009, 10:35

    @ghash: nie wygląda, powiadasz? To czemu z większości dealerów robi sobie jaja? :-)

  8. MasterB
    MasterB 1 kwietnia 2009, 10:50

    Kupowałem tam, to musi być żart :)

  9. Jakub Kaniuka
    Jakub Kaniuka 1 kwietnia 2009, 13:13

    Do Rizzo: Informujemy, że nie przeprowadzaliśmy nigdy testu porównawczego Sony A900 i Canona 5D Mark II. Taki test przeprowadzał natomiast konkurencyjny sklep foto-video o bardzo podobnie brzmiącej nazwie :)
    A przyznany nam przez Canona status to nie prima-aprilisowy żart, tylko fakt, z czego jesteśmy bardzo dumni :)
    Sklep Cyfrowe.pl

  10. Rizzo
    Rizzo 1 kwietnia 2009, 13:24

    Tak racja, mój błąd. Cofam wcześniejszą wypowiedz i przepraszam ;]

  11. bakajev
    bakajev 1 kwietnia 2009, 13:37

    To nie zart przyslali mi taka notke na mejla, pewnie kazdy kto ma u nich konto dostal, chwala sie gdzie moga.

  12. kris75
    kris75 1 kwietnia 2009, 13:51

    a ja w cyfrowe.pl kupowałem parę razy, moi znajomi także i sklep jak najbardziej polecam - według mnie to najlepszy sklep w trójmieście - są słowni i rzetelni

  13. benetnash
    benetnash 1 kwietnia 2009, 15:24

    liczyłem że to będzie prima aprillis a fabryka canona okaże się prawdą... A tak pozostało tylko pogratulować cyfrowe.pl ;)

  14. 1 kwietnia 2009, 15:40

    Czy te sklepy stacjonarne, to ten pokoik w Warszawie ? Moze to nie mial byc zart, ale wyszlo jak zwykle.

  15. 1 kwietnia 2009, 17:53

    I TO JEST NAJLEPSZY ŻART ! Gratuluje optycznym humoru.....
    ........może teraz będą mieli podstawowe szkła canona na stanie......ale pewnie jak to bywa w astronomicznej cenie......szkoda tylko, że to żart

  16. marcinek180
    marcinek180 1 kwietnia 2009, 21:50

    To nie jest zart bo ta informacja pojawiła sie juz kilka dni temu - nie pamiętam gdzie czytałem.

  17. MM
    MM 2 kwietnia 2009, 01:15

    Taki sam status ma znany użytkownikom tego forum sklep fotoaparaciki.pl
    Tylko ten ostatni sklep nie każe sobie za to płacić cen z kosmosu ;)

  18. kris75
    kris75 2 kwietnia 2009, 12:50

    MM sam status czy certyfikaty wcale nie czynia sklepu dobrym czy godnym polecenia - w 1 kolejnosci licza sie opinie klintow a certfikaty mozna traktowac jako uzupelnienie.

  19. Noname
    Noname 2 kwietnia 2009, 21:26

    Sklep może i dobry ale jest w trójmieście konkurencja nie koniecznie gorsza a na pewno tańsza. Nie jestem z tych którzy za obsługę zapłacą dodatkowe 10% czy ileś tam. Do tego nie można się targować kupując nawet sprzęt za ładnych parę tys.

  20. Ania101
    Ania101 3 kwietnia 2009, 10:54

    Z tą lepszą dostępnością produktów to rozumiem jakiś żart - przez 2 miesiące czekałam na obiektyw Canona zamówiony w cyfrowe.pl i w końcu kupiłam u konkurencji. Zatem jednym słowem - niech najpierw Canon zaopatrzy ten sklep w obiektywy, a potem niech nadaje mu miano super partnera Canona.

  21. kris75
    kris75 3 kwietnia 2009, 14:29

    podpisuje sie obiema rękoma - ja na swój obiektyw zamówiony w tym sklepie czekałem 3 miesiące - ale konkurencja była jeszcze gorsza :(

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.