Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aparaty

W bazie znajduje się 2418 aparatów i 10607 ocen.

Możesz też zrobić
własne porównanie aparatów

Proszę podać interesujące Cię parametry

Olympus E-PL7 - specyfikacja i opinie

Zdjęcia aparatu
Specyfikacja aparatu
Producent Olympus
Model E-PL7
Data premiery 2014-08-28
Liczba pikseli 16.1 Mpix
Dostępne rozdzielczości RAW:
• 4608 x 3456 skompresowany / 17 MB
• 4608 x 3456 Fine (kompresja: 1/4) / 7.5 MB
• 4608 x 3456 Normal (kompresja: 1/8) / 3.5 MB
• 3200 x 2400 (kompresja: 1/8) 1.7 MB
• 1280 x 960 (kompresja: 1/8) 0.4 MB
Matryca • 17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 17.2 MPix
• Mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF)
• Filtr barw podstawowych (RGB)
Procesor obrazu n/a
Format zapisu • Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, pliki .ORF, bezstratna kompresja), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Zdjęcia 3D: MPO
• Filmy: MOV (MPEG-4AVC/H.264), AVI (Motion JPEG)
• Dźwięk: Wave (Stereo, linearny PCM/16-bit, częstotliwość próbkowania 48kHz)
Zakres ISO Auto (100-25600 ISO, przystosowalne, domyślnie 100-1600 ISO)
Ręcznie: 100, 200-25600 ISO w krokach co 1/3 lub 1 EV
Bracketing ISO, 3 klatki, do wyboru co 1/3, 2/3, lub 1.0 EV
Migawka Skomputeryzowana migawka szczelinowa
60 s–1/4000 s w krokach co 1/3, 1/2 lub 1 EV, Bulb (max 30 min.),
Konstrukcja obiektywu Obiektywy systemu micro 4/3,
poprzez adapter także obiektywy systemu 4/3 lub OM
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x2.0
Ogniskowa obiektywu n/a
Światłosiła n/a
Zoom optyczny 0x
Zoom cyfrowy 2x
Stabilizacja obrazu Tak
Zapis wideo MOV:
• 1920 x 1080 pix (Full HD 1080p 16:9) 24 lub 16 Mbit/s z szybkością 29.97 kl./s
• 1280 x 720 pix (HD 16:9) 12 lub 8 Mbit/s z szybkością 29.97 kl./s
AVI Motion-JPEG:
• 1280 x 720 pix (HD 16:9) z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 pix (VGA) z szybkością 30 kl./s
maks. czas nagrania: 29 min. (MOV), 7 min. (HD Motion-JPEG), 14 min. (VGA Motion-JPEG),
Maksymalna wielkość pliku: 4 GB MOV, 2 GB Motion-JPEG
Wbudowany mikrofon stereo.
Kontrola ekspozycji dla filmów: P/ A/ S/ M/ Filtr artystyczny
Redukcja szumu wiatru,
Regulacja poziom nagrania dźwięku
Tryb interwału: AVI Motion JPEG 1280 × 720 (1 s. - 24 godz.)
Ogniskowanie 81-polowy AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Tryb wyboru punktu ostrości: Wszystkie pola, Grupa pól (9 punktów), Pojedyncze pole (normalne), Pojedyncze pole (zmniejszone)
• Tryby AF: Pojedyncze zdjęcie (S-AF), Ciągły (C-AF), Ręczny (MF), S-AF + MF, Śledzenie AF (C-AF + TR)*
* C-AF + TR nie są dostępne z obiektywami innymi, niż mFTS. Pracują one jako S-AF w trybie C-AF.
• Funkcja wykrywania twarzy
• Funkcja wykrywania oka (Wył. / Priorytet bliższego oka / Priorytet prawego oka / Priorytet lewego oka)
• Powiększenie w LV: x5, x7, x10, x14
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda
Pomiar światła 324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony uśredniony,
• punktowy,
• punktowy z kontrolą świateł,
• punktowy z kontrolą cieni.
Zakres pomiaru: od 2 do 20 EV (dla 17 mm, f/2.8, ISO 100)
Ostrość od zależne od obiektywu
Balans bieli Auto, Światło słoneczne (5300K), Cień (7500K), Chmury (6000K), Światło żarówki (3000K), Światło jarzeniowe (4000K), Lampa błyskowa, Podwodny Balans Bieli (5500K)
• ustawienia własne wg wzorca
• ustawienia wg skali Kelvina
• Korekcja (+/- 7 kroków w osi A-B/G-M),
• Bracketing balansu bieli (3 zdjęcia ze zmianą co 2, 4, 6 kroki ustawianą w osi A-B/G-M).
Kompensacja ekspozycji Kompensacja: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV
Bracketing: 2, 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3 lub 1 EV lub 7 zdjęć w skoku co 1/3 lub 2/3 EV
Programy iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M), Filtry artystyczne (ART), Film,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-Portret, Krajobraz, Krajobraz + portret, Sport, Nocne niebo z ręki, Scena nocna, Scena nocna i portret, Dzieci, High Key, Low Key, Tryb DIS, Makro, Makro przyrodnicze, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Fajerwerki, Plaża i śnieg, Konwerter Rybie-oko, Konwerter Szeroki kąt, Konwerter Makro, 3D
• Filtry artystyczne: PopArt, Zmiękczenie ostrości, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Cross Proscess, Delikatna sepia, Dramatyczna tonacja, Grafika Key Line, Akwarela, Vintage, Selektywny kolor
• Efekty dodatkowe: Efekt zmiękczenia ostrości, Efekt fotografii otworkowej, Efekt białej winiety, Efekt ramki, Efekt gwiezdnego nieba, Efekt czarno-biały, Tonowanie obrazu, Efekt nieostrości, Efekt cieniowania
Zdjęcia seryjne • Tryb seryjnych zdjęć H: z szybkością do 8 kl./s, przy wyłączonej stabilizacji i z ostrością i ekspozycją dla pierwszego zdjęcia w serii, do 16 zdjęć RAW lub 36 zdjęć JPEG
• Tryb seryjnych zdjęć L: z szybkością do 3.6 kl./s przy wyłączonej stabilizacji lub 3.0 kl./s przy włączonej stabilizacji, do 20 zdjęć RAW lub do zapełnienia karty pamięci w JPEG
Lampa błyskowa Brak wbudowanej lampy błyskowej.
• W zestawie zewnętrzna lampa błyskowa FL-LM1 o liczbie przewodniej 7 (ISO 100) / 10 (ISO 200)
• Tryb działania: Auto, Czerwone oczy, Wymuszenie, Wyłączony, Czerwone oczy w synchronizacji Slow (na 1. kurtynę), Synchronizacja Slow (na 1. kurtynę), Synchronizacja Slow ( na 2. kurtynę), Manualnie -1/1FULL, 1/64,
• Tryby sterowania dla zewnętrznej lampy błyskowej: TTL Auto, Auto, Manualny, FP-TTL-AUTO, FP-MANUAL,
• Bezprzewodowa kontrola błysku: Dostępne (4 kanały, 4 grupy),
Przy bezprzewodowym sterowaniu błyskiem znajdująca się w komplecie lampa błyskowa pełni rolę centralnego flesza,
• Synchronizacja do 1/250 s, 1/8000 s (Super FP Mode),
• Kompensacja błysku: +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV
• Bracketing błysku: 3 klatki, do wyboru co 1/3, 2/3, lub 1.0 EV
• Kompatybilne zewnętrzne lampy błyskowe: FL-50R, FL-36R, FL-20, FL-14, FL-300R, FL-600R
Złącze hot-shoe Tak
Wyjście statywowe Tak
Samowyzwalacz 2 s lub 12 s, własne (czas oczekiwania 1-30 sek., interwał wyzwalania 0.5, 1, 2, 3 s., liczna zdjęć 1-10)
Karta pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Kompatybilność z UHS-I, Eye-Fi, Flash Air
LCD Odchylany (w górę do 80 stopni, w dół do 180 stopni), 3 calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.037.000 punktów, proporcje 16:9
Jasność regulowana w 14 poziomach
Temp. barwowa regulowana 14 poziomach,
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo, 100% pokrycie pola kadru
Wizjer Opcjonalnie zewnętrzne montowane w złączu hot-shoe:
• VF-1, optyczny (powiększenie x0.47), dedykowany dla obiektywu M.ZUIKO DIGITAL 17mm 1:2.8 Pancake
• VF-2, elektroniczny, 1.440.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, regulacja dioptrii: od -3.0 do 1.0, punkt oczny 18 mm, powiększenie x1.15 (z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii), odchylany o 90 stopni.
• VF-3, elektroniczny, 922.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, regulacja dioptrii: od -3.0 do 1.0, punkt oczny 17.4 mm, powiększenie x1.0 (z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii), odchylany o 90 stopni.
Komunikacja i złącza • Uniwersalne złącze: USB 2.0 Hi Speed / wyjście wideo (NTSC/PAL) / wejście na wężyk, wyjście mikro HDMI typu-D, złącze akcesoriów AP2
• Wi-Fi (IEEE 802.11b/g/n)
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-UC1
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge), PIM III
• Opcjonalnie modułu komunikacyjnego Bluetooth PENPAL.
Zasilanie Akumulator litowo-jonowy BLS-50, wydajność ok. 350 zdjęć
Akcesoria Korpus, lampa błyskowa FL-LM1, akumulator Li-ion BLS-50, ładowarka akumulatora Li-ion BCS-5, kabel USB, pasek na ramię, OLYMPUS Viewer 3 (CD-ROM), instrukcja obsługi, karta gwarancyjna
• Opcjonalnie obudowa do nurkowania PT-EP12
Waga 309 g (bez akumulatora)
ok. 357 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary 114.9 x 67 x 38.4 mm (bez elementów wystających)
Dodatkowe informacje Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
Polskie menu.
Tryb wielokrotnej ekspozycji (2 klatki).
Opcjonalny mikrofon zewnętrzny SEMA-1.
Opcjonalnie zestaw oświetleniowy do makrofotografii MAL-1.
Zdjęcie z dźwiękiem: 30 s
Dostępny w kolorach: czarnym, srebrnym i białym.
Skuteczność stabilizacji wg producenta do 3.5 EV (stabilizacja 3-osiowa)
4 tryby stabilizacji obrazu
Średnia ocen z 2 opinii.
Budowa i jakość wykonania
Parametry
Wyposażenie i użytkowanie
Jakość zdjęć
Jakość / cena

Ocena ogólna

4.80 Dobra
Oceny czytelników (2)
  1. oremi
    oremi 30 czerwca 2016, 11:53
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 80.53.x.x
    Użytkuje od: 3 mies.
    Cena zakupu: 2100(bofy
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: - brak wizjera! - odłączana lampa - brak włączonego menu szczegółowego w standardzie - mało guzików funkcyjnych - dziwne menu podręczne - mało akcesori w stosunku do serii omd - trzeba przeczytać instrukcje aby ogarnąć mnogość funkcji - nie do końca wiadomo kiedy bateria się skończy - ale można sobie pomóc ustawiając powiadomienia o jej np. końcówce - maks czas dla nagrywania filmów 29 minut! ze względów podatkowych w UE - długo się koduje po wyłączeniu nagrywania do 2min - brak etui w komplecie - wygląda trochę jak zabawka, ludzie nie biorą tego aparatu na poważnie, patrzą i widzą kompakt, nie dociera fakt że lepiej strzelają foty jak standardowe w tej samej cenie lustrzanki nikona czy canona - jeśli chcesz wyglądać jak zawodowiec kup lustrzankę

    Zalety: - tani z panckake za 2100 14-42 ez - m 4/3 - lekki, mały - brak wizjera i lampy - wchodzi w kieszeń spodni lub kurtki wraz z obiektywem, w sam raz dla amatora chcącego nauczyć się robić dobre foty i/lub chcącego mieć aparat zawsze przy sobie - dotykowe menu - duża szybkość działania af lepiej od omd 5 m1 - duża ilość opcji ustawienia lampy - to nie kompakt - można zrobić selfie-kolega ma nikona i widziałem ten błysk w jego oku jak zobaczył ten odchylany ekran - tańsza nie uszczelniona wersja omd5 m1 - dobrze zbiera dźwięk nawet z za-pleców operatora - dobra jakość dla iso 6400 - dobrze oszczędza baterie i dobrze trzyma bateria ok 2 - 3 godz ciągłego strzelania fotek - jeśli kupi facet to zonę można też zainteresować robieniem zdjęć bo jest naprawdę słitaśny, leciutki - tanie szła w stosunku do fuji - rozważałem zakup xt10- ma lepszy af

    Podsumowanie: jw. - lepszy o starszych modeli omd m5 i m10 mark 1 Stosunek jakość do ceny - nie ma lepszego

  2. Artur
    Artur 7 lipca 2015, 00:49
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 83.21.x.x
    Użytkuje od: 6 mies.
    Cena zakupu: 1800 (body
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: Brak wbudowanego wizjera, doczepiony VF-4 zapewnia bardzo dobry podglad, ale aparat robi sie niezgrabny. Trochę brakuje jednego dodatkowego programowalnego przycisku funkcyjnego.

    Zalety: Świetna jakość jpegów, bardzo dobra wydajność stabilizacji obrazu, kompaktowe rozmiary, kapitalne tzw. filtry artystyczne.

    Podsumowanie: Aparat bardzo dobry, ale EVF trzeba dokupic. A to juz spory wydatek...