Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aparaty

W bazie znajduje się 2418 aparatów i 10607 ocen.

Możesz też zrobić
własne porównanie aparatów

Proszę podać interesujące Cię parametry

Sony A7 II - specyfikacja i opinie

Zdjęcia aparatu
Specyfikacja aparatu
Producent Sony
Model A7 II
Data premiery 2014-11-20
Liczba pikseli 24.3 Mpix
Dostępne rozdzielczości Format 35 mm:
• 6000 x 4000
• 3936 x 2624
• 3008 x 2000
• Do 12416 x 1856 w trybie panoramy
Format APS-C L:
• 3936 x 2624
• 3008 x 2000
• 1968 x 1312
Matryca 35.8 x 23.9 mm (FF), Exmor CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli 24.7 MPix,
• elektromagnetyczny mechanizm samooczyszczania matrycy
Procesor obrazu BIONZ X
Format zapisu • Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Extra Fine/ Fine/ Standard
• Filmy: XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC/H.264, MP4: MPEG-4 AVC/H.264
• Dźwięk: XAVC S: LPCM, 2ch, AVCHD: Dolby Digital (AC-3), 2ch, Dolby Digital Stereo Creator, MP4: MPEG-4 AAC-LC, 2ch
Zakres ISO Auto (100-6400 - regulowany dolny i górny zakres),
ręcznie: 100-25600 ISO z krokiem co 1/3 EV
tryb rozszerzony ISO 50
FIlmy: ISO 200-25600
Migawka Szczelinowa sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym
30 s – 1/8000 s, z krokiem co 1/3 EV, Bulb
Konstrukcja obiektywu Z bagnetem Sony E
Ogniskowa obiektywu n/a
Światłosiła n/a
Zoom optyczny 0x
Zoom cyfrowy 4x
Stabilizacja obrazu Tak
Zapis wideo • 1920 x 1080 pix (Full HD, 60p/50p/30p//25p/24p, XAVC S, 50 Mbit/s)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 60p/50p, AVCHD, 28 Mbit/s)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 60i/50i, AVCHD, 24 Mbit/s, FX)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 25p/24p, AVCHD, 17 lub 24 Mbit/s, FX/FH)
• 1440 x 1080 pix (HD, MP4, 12 Mbit/s) z szybkością 30 lub 25 kl./s
• 640 x 480 (VGA, MP4, 3 Mbit/s) z szybkością 30 lub 25 kl./s
Wbudowany mikrofon stereo
Opcjonalnie zewnętrzny mikrofon ECM-CG50/ XLR-K1M
Ogniskowanie AF hybrydowy z wykrywaniem kontrastu i detekcją fazową (Fast Hybrid AF)
• Obszary AF w trybie detekcji kontrastu: Wielopolowy (wybór automatyczny z 25 punktów AF), Centralnie ważony, Nastawianie ostrości na wybrany punkt.
• Obszary AF w trybie detekcji fazowej: 117 punktowy,
• Tryb APS-C: 99 punktów (detekcja AF) / 25 punktów (detekcja kontrastu)
• Tryby AF: Pojedynczy AF-S, Ciągły AF-C , DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), MF.
• Zakres detekcji od -1 do 20 EV (ISO 100 i obiektyw f/2.8).
• Funkcja śledzenia ostrości.
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda LED o zasięgu do 3 m
Pomiar światła Pomiar 1200 strefowy,
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Ostrość od zależnie od obiektywu
Balans bieli Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (4 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500–9900 K),
• korekcja balansu bieli (15-stopniowa purpura / zieleń)
• bracketing balansu bieli (3 klatki)
Kompensacja ekspozycji Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 1, 2 i 3 EV (2 i 3 EV - tylko 3 klatki)
• Tryb Auto HDR (High Dynamic Range)
• Optymalizacja zakresu dynamiki (DRO), bracketing DRO
Programy iAuto, iAuto+ (Superior Auto), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Manualny (M), Sweep Panorama, Film, Własne (1,2)
Zdjęcia seryjne 5 lub 2.5 kl./s
Lampa błyskowa Brak wbudowanej lampy, gniazdo Multi Interface
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Czas synchronizacji: 1/250 s
• Tryby pracy: AUTO, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu
Złącze hot-shoe Tak
Wyjście statywowe Tak
Samowyzwalacz 2s lub 10s
Karta pamięci • Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo, XC-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC), kompatybilne z UHS-I
LCD odchylany o 107 stopni w górę lub 41 stopni w dół, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 1.228.800 punktów, pokrycie kadru 100%
regulowana jasność
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
Wizjer EVF (elektroniczny) 0.5 calowy OLED Tru-Finder, powiększenie: x0.71, pokrycie: 100%, punkt oczny 22 mm od ramki okularu
rozdzielczość 2.359.296 punktów
korekcja dioptrii od -4.0 do +3.0
Komunikacja i złącza USB / wejście zasilania, wyjście HDMI, wyjście słuchawkowe 3.5 mm stereo minijack
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-VPR1
• Wbudowana obsługa sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Obsługa NFC (Near Field Communication)
• Obsługa PIM III
Zasilanie Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (7.2V, pojemność 1080 mAh, wydajność ok 270 zdjęć).
• Ładowanie przez USB
• Opcjonalnie zasilanie sieciowe
Akcesoria Akumulator litowo-jonowy NP-FW50, pasek, kabel USB, zaślepka bagnetu, sterowniki, instrukcja, oprogramowanie PlayMemories Camera
Waga 556 g (sam korpus)
599 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary 126.9 x 95.7 x 59.7 mm
Dodatkowe informacje Wbudowana 5-osiowa stabilizacja matrycy o wydajności 4.5 EV (tryb zdjęć)
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
Polskie menu
Technologia Triluminos Colour.
Średnia ocen z 6 opinii.
Budowa i jakość wykonania
Parametry
Wyposażenie i użytkowanie
Jakość zdjęć
Jakość / cena

Ocena ogólna

4.70 Dobra
Oceny czytelników (6)
  1. Michał
    Michał 13 grudnia 2022, 17:07
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 83.10.x.x
    Użytkuje od: 3 mies.
    Cena zakupu: 3200
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: Słaby akumulator, specyficzny szum na wysokim ISO (ciężki do odszumienia), momentami skomplikowane menu

    Zalety: AF, jakość obrazka, duży wybór szkieł firm trzecich, przyciski do personalizacji, waga i rozmiar, powtarzalność

    Podsumowanie: Przeszedłem z Canona 6D - i to najlepsze co zrobiłem. Aparat zdolny jest produkować podobnej jakości obrazki, będąc o wiele mniejszym, lżejszym i nowszym aparatem, który ma przede wszystkim bogaty w szkła bagnet - mnóstwo tanich i udanych szkieł, które wyciągają z body to co najlepsze. Do tego brak problemu z BF/FF, co pozwoliło poprzez adapter podpiąć problematyczne szkła z bagnetu EF i dać im drugie życie. Fantastyczny aparat dla hobbysty amatora, który chce po prostu tanio i dobrze robić zdjęcia.

  2. Ja
    Ja 15 lutego 2021, 18:04
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 5.173.x.x
    Użytkuje od: 5 lat
    Cena zakupu: 1200 euro
    Wykorzystanie: Półprofesjonalne

    Wady: Słaby akumulator i nienajlepsza ergonomia.

    Zalety: Świetna matryca, nawet na dzień dzisiejszy, stabizacja, dobry wizjer... Fantastycznie się sprawuje z manualnymi szkłami, a jest w czym wybierać :)

    Podsumowanie: Jeśli nie potrzebujesz bardzo wysokich czulosci ISO, to A7II jest nadal świetnym wyborem. Juz przywykłem, że wyznawcy C i N nigdy nie napiszą, za Sony jest dobry, a prawda jest taka ze A7/A7II ma lepsza matrycę niz wspomniany Canon 6D. Polecam.

  3. Koraf
    Koraf 27 grudnia 2017, 11:43
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 31.11.x.x
    Użytkuje od: 1 mies.
    Cena zakupu:
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: Słabe optycznie RAW-y w tym wysokie ISO, słaby wybór jasnych szkieł systemowych, słaby uchwyt i ergonomia trzeba dokupować grip dla pewnego chwytu

    Zalety: Małe gabaryty, uchylny ekran, dobre parametry użytkowe, focus peacking, stabilizacja

    Podsumowanie: Kupiłem z myślą o wykorzystaniu małego body do systemowych szkieł canon (mam ich dużo), niestety po testach jakości obrazka i porównaniu z 6d oddałem i to powinno wystarczyć za pozostałą część komentarza.

  4. kamilW
    kamilW 27 grudnia 2017, 09:11
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 78.88.x.x
    Użytkuje od: 1 mies.
    Cena zakupu: 4099
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: troszkę cięższy od wersji 1, brak joystika, prądożerny

    Zalety: STABILIZACJA (5 osiowa) !!! rewelacja , matryca bardzo dobra , gabaryty , focus peaking z manuałami + stabilizacją super,

    Podsumowanie: w tej cenie jaką zapłaciłem nie znalazłem rywala, REWELACJA

  5. K8v8M
    K8v8M 5 grudnia 2017, 19:18
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 31.16.x.x
    Użytkuje od: 1 mies.
    Cena zakupu: 3999
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: niedostatki ergonomii, typu umiejscowienie przycisku video, czy pokrętła zbyt blisko włącznika.

    Zalety: Fenomenalne możliwości, możliwość podłączenia dowolnego obiektywu, stabilizacja z każdym szkłem. Super jakość zdjęć.

    Podsumowanie: Rewelacja.

  6. Mariusz
    Mariusz 7 czerwca 2017, 15:50
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 89.69.x.x
    Użytkuje od: 1 rok
    Cena zakupu: 6500
    Wykorzystanie: Półprofesjonalne

    Wady: W zasadzie tylko dwie: bateria i łatwo rysujący się ekran. Ja kupiłem zapasową baterię newella oraz osłonę larmor ggs i po temacie.

    Zalety: Gabaryty, waga, ergonomia, masa programowalnych przycisków, duży wizjer, Eye AF w portrecie i AF-C w filmowaniu, kapitalna matryca, z której można wyciągnąć niesamowity detal i kolor!! Wydajna, wbudowana stabilizacja, zwłaszcza przy spokojnym filmowaniu. Ładowanie przez usb - fajna sprawa w podróży.

    Podsumowanie: Seria a7 to jedyne aparaty z matrycą FF w takich gabarytach, takiej cenie i o takim możliwościach. Przez długi czas używałem systemów nikona (d700, d800) i fuji (x-e1, x-t10). Miałem już trochę dosyć miksowania obydwu, więc spróbowałem połączyć matrycę FF z gabarytami fuji. Opcja była jedna - a7 II. Nie żałuję nic a nic. Kolory lepsze niż w nikonie i mniej cukierkowe/sztuczne niż w fuji. Optimum dla moich potrzeb. A7R to dla mnie przerost formy nad treścią - 42mpx, 4k nie używam, a i dysku nie zapycham. Próbowałem też nowego x-t2, ale mimo wszystko nie przekonał mnie. Swoje A7 II używam z samyangiem 14mm AF, sony FE 35 2.8, FE 85 1.8 i 70-200 f4. Szczerze polecam. W końcu pełna klatka w małym gabarytach.