Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Hasselblad XCD 20-35 mm f/3.2-4.5 E

Hasselblad XCD 20-35 mm f/3.2-4.5 E
10 września
2024 15:01

Średnioformatowy system Hasselblad XCD powiększył się o kolejny obiektyw. Tym razem jest to ultraszerokokątny model o parametrach 20-35 mm f/3.2-4.5.

INFORMACJA PRASOWA

Hasselblad prezentuje nowy obiektyw XCD 3,2-4,5/20-35E
Siła szerokich kadrów

Hasselblad, światowy lider w dziedzinie wysokiej jakości aparatów fotograficznych, z dumą prezentuje najnowszy obiektyw do swojej flagowej serii X System – XCD 3,2-4,5/20-35E. Ten niezwykle wszechstronny obiektyw zoom, zaprojektowany z myślą o wymagających fotografach i fotografkach, oferuje klasyczny ultraszeroki zakres ogniskowych, zapewniając niespotykaną elastyczność twórczą.

Hasselblad XCD 20-35 mm f/3.2-4.5 E

Szeroki kąt widzenia, nieskończone możliwości

Obiektyw XCD 3,2-4,5/20-35E został stworzony, aby uchwycić piękno świata w najbardziej imponujący sposób. Dzięki ultra-szerokiej ogniskowej 20 mm i maksymalnej przysłonie f/3.2, pozwala na stworzenie niezwykłych kompozycji, które podkreślają przestrzeń i głębię obrazu. Doskonały do fotografii krajobrazów, architektury i wnętrz, ten obiektyw otwiera nowe możliwości twórcze.

Precyzja i jakość obrazu

Sercem obiektywu XCD 3,2-4,5/20-35E jest zaawansowana konstrukcja optyczna, składająca się z 16 elementów w 12 grupach, w tym trzech elementów asferycznych. Takie rozwiązanie zapewnia wyjątkową ostrość obrazu, minimalizując aberracje i zapewniając naturalne odwzorowanie kolorów. Obiektyw w pełni wykorzystuje potencjał 100-megapikselowego sensora, dostarczając oszałamiająco szczegółowych i wyraźnych zdjęć od centrum do krawędzi.

Hasselblad XCD 20-35 mm f/3.2-4.5 E

Szybkie i pewne ustawianie ostrości

Silnik krokowy, w połączeniu z precyzyjnym mechanizmem ustawiania ostrości i lekką grupą soczewek, zapewnia szybkie, ciche i dokładne działanie. Zarówno w trybie autofokusa, jak i manualnym, użytkownik doświadczy płynnej obsługi. Zastosowana technologia PDAF w aparatach Hasselblad X2D i Hasselblad 907x 100C dodatkowo przyspiesza i ułatwia precyzyjne ustawianie ostrości.

Migawka centralna – pełna swoboda twórcza

Wbudowana w obiektyw migawka centralna umożliwia synchronizację błysku przy dowolnej prędkości migawki, z czasem naświetlania nawet do 1/2000s. Dzięki temu osoby fotografujące mogą swobodnie pracować w różnych warunkach oświetleniowych, łącząc światło dzienne z błyskiem, i tworzyć unikalne efekty.

Hasselblad XCD 20-35 mm f/3.2-4.5 E

Elegancki design, współczesna ergonomia

Metalowy korpus nadaje obiektywowi XCD 3,2-4,5/20-35E klasyczny, ponadczasowy wygląd. Solidna konstrukcja i precyzyjne wykonanie gwarantują niezawodność, a elegancki design z wygrawerowanym logo "H" na pierścieniach ostrości i zoomu dodaje szyku.

Hasselblad XCD 3,2-4,5/20-35E to niezwykle wszechstronny obiektyw, który podnosi poprzeczkę w dziedzinie fotografii szerokokątnej. Dzięki doskonałej jakości obrazu, szybkiemu autofokusowi i eleganckiemu designowi, jest idealnym wyborem dla profesjonalistów i wymagających amatorów. Obiektyw wchodzi do sprzedaży dziś w cenie: 29 500 PLN brutto i jest dostępny u oficjalnych dealerów marki.


Komentarze czytelników (15)
  1. JdG
    JdG 10 września 2024, 18:32

    Ciekawe ile waży? ale wygląda bardzo dobrze, zwłaszcza z dołączonym X2D; nawet dość jasny.

  2. JdG
    JdG 10 września 2024, 18:34

    Ale testu pewnie nie będzie :( nawet zdjęć przykładowych :(

  3. deel77
    deel77 10 września 2024, 18:45

    Wielkie dzięki za podanie ceny. Jak widać można z ceną i bez listy przypisów.

  4. Amadi
    Amadi 10 września 2024, 18:47

    Waży 805 g - link

  5. Keek
    Keek 10 września 2024, 18:53

    Podoba mi się, że nic się nie wysuwa i nie kręci przy zmianie ostrości i ogniskowych. Fajowo.

  6. JdG
    JdG 10 września 2024, 19:12

    > Waży 805 g

    Dzięki! to jeszcze całkiem znoście, w sumie ca 1,7 kg, nieco tylko więcej niż sam korpus takiego Cwanona 1DX, czy analogicznego Nikona;

    w każdym razie ten, kto to będzie nosił, będzie miał poczucie, że dzierży w ręku całkiem ciężką kasę.

  7. JarekB
    JarekB 10 września 2024, 21:21

    @deel77
    Dla mnie coś jeszcze jest uderzające - marketingowy tekst napisany względnie normalnym językiem, bez erupcji 'och'ów i 'ach'ów.

  8. BlindClick
    BlindClick 10 września 2024, 23:08

    Właśnie, zupełnie inny świat,spokój, normalny opis, może nieco za mało danych ale i tak wyboru nie ma...
    Fajny widok z soczewkami, czemu tylko nie ma tam migawki skoro jest, ciekawi mnie gdzie jest ta migawka.
    Brak lustra w większych wymiarach daje duże zyski.

  9. lord13
    lord13 11 września 2024, 06:01

    @JdG
    "Dzięki! to jeszcze całkiem znoście, w sumie ca 1,7 kg, nieco tylko więcej niż sam korpus takiego Cwanona 1DX, czy analogicznego Nikona;"

    Umiesz logicznie wytłumaczyć jaki jest sens porównania do reporterskich lustrzanek Canona i Nikona?

  10. janek_w
    janek_w 11 września 2024, 09:30

    @JarekB @Blindclick

    Normalny język? Inny świat?
    Mnie nieco zniesmaczyły te "wszechstronne" erupcje "imponującego" bełkotu. W tym "podnieśli poprzeczkę w dziedzinie" emfatycznego pitolenia oczywistości, że zainwestowali w redakcję językową. Konkurencja nie raz atakowała potencjalnych klientów informacjami prosto z translatora.

  11. JarekB
    JarekB 11 września 2024, 09:39

    @janek_w

    Napisałem o względnie normalnym języku - nie zapominajmy, że to nadal tekst marketingowy. Jeżeli chcesz przykładu prawdziwego bełkotu/przesady, to znajdziesz go tu:

    link

    ;-)

  12. janek_w
    janek_w 11 września 2024, 13:52

    O, tak! Słodkie strofy Canona! Dali by rymy, podkład muzyczny, przebiliby się z tym do szerszej publiki. Dziękuję :) A "inny świat" to dzisiejsza informacja prasowa Sony o kamerze do transmisji na żywo. Nie przeczytałem, nie zrozumiałem, ale wygląda na to, że same konkrety z jednym tylko akapitem słodzenia...

  13. JdG
    JdG 11 września 2024, 15:48

    > Umiesz logicznie wytłumaczyć jaki jest sens porównania do reporterskich lustrzanek Canona i Nikona?[lord13]

    jasne! to proste - waga, tzw. "wagomiar" to jednak dość bezwględne kryterium (ciążenie ziemskie), przy tym doskonale wymierne; a te kloce NiC nadają się bardzo dobrze do porównań, jako pewne ekstremum;

    czy to są reporterskie lustrzanki? może, jak kto może i lubi, choć takimi faktycznie były raczej kamery w rodzaju Cwanona 5D czy 7D (i odpowiedników Nikona), ale to już historia;

    "jedynki" (w wypadku Nikona jednocyfrowe) tych producentów to raczej kamery stadionowe, nawet z małym obiektywem dawało to prawie 2 kg, więc w reporterce pewnie mało kto tego używał (wyjąwszy sport, of course); ze stadionowym "szkłem", to już było kilka kilo, więc bez statywu albo choć monopodu ani rusz, bo stabilizacja tylko w obiektywach; więc w reporterce sprzęt trudny w użyciu.

  14. BlindClick
    BlindClick 12 września 2024, 07:41

    A to: "Ożywianie życia w obiektywie"

    Jest to portal techniczny, opis może być ale tabelka z parametrami to podstawa.

  15. lord13
    lord13 12 września 2024, 09:48

    @JdG
    "może, jak kto może i lubi, choć takimi faktycznie były raczej kamery w rodzaju Cwanona 5D czy 7D (i odpowiedników Nikona), ale to już historia;"

    Tak, jasne. 5D to była reporterska puszka, a 1DX to w sumie nie wiadomo co. No i jeszcze stawianie w jednym rzędzie 5D i 7D to też bzdura.

    ""jedynki" (w wypadku Nikona jednocyfrowe) tych producentów to raczej kamery stadionowe,"

    A na tych stadionach to kto ich używał jak nie fotoreporterzy?

    Jedynki Canona czy jedno cyfrowe Nikony, raz że przez samych producentów były klasyfikowane jako topowe puszki reporterskie, dwa że były powszechnie używane nie tylko przez fotoreporterów sportowych.

    I jak ciebie traktować poważnie, skoro ty sam innych nie traktujesz poważnie, tylko klepiesz te bzdury bez zastanowienia czy sprawdzenia faktów?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.