Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Fotozakupy.pl - pierwszy Sklep Partnerski Tamron

Fotozakupy.pl - pierwszy Sklep Partnerski Tamron
11 września
2009 13:25

Sklep Fotozakupy.pl poinformował, iż jako pierwszy sklep w kraju uzyskał status Sklepu Partnerskiego Tamron. Jak napisano w informacji prasowej, dzięki temu klienci uzyskają jeszcze lepszą dostępność produktów marki Tamron, Metz, Benro i Velbon oraz możliwość ich przetestowania.

Informacja prasowa

Pierwszy Sklep Partnerski Tamron

Fotozakupy.pl - pierwszy Sklep Partnerski Tamron

Fotozakupy.pl oraz FOTO-TECHNIKA przedstawiciel firmy TAMRON uruchomiły pierwszy „Sklep Parterski TAMRON” w Polsce.

„Nasi klienci uzyskają jeszcze lepszą dostępność produktów marki TAMRON, METZ, BENRO i VELBON oraz możliwość ich przetestowania w naszym sklepie. Uzyskany tytuł traktujemy jako potwierdzenie naszego profesjonalizmu oraz wysokiej jakości obsługi klienta.”- mówi Mateusz Kwieciński prezes FOTOZAKUPY.PL

Poza szeroką ofertą sprzętu TAMRON gwarantujemy miłą atmosferę, fachowe doradztwo i wsparcie techniczne.


Komentarze czytelników (19)
  1. elgreen
    elgreen 11 września 2009, 14:05

    Ja wlasnie od 16 lipca "testuje" serwis Tamrona. Niestety nie jestem zadowolony z "testow"...
    Z Fotozakupy.pl jestem bardziej zadowolony ;)

  2. MM
    MM 11 września 2009, 14:24

    Ten "pierwszy" sklep w Polsce to chyba jest jakiś mocno spóźniony (przynajmniej z ogłoszeniem tej senscacji) bo sklepem partnerskim Tamrona jest już jakiś czas sklep www.fotoaparaciki.pl z Pabianic.

  3. MM
    MM 11 września 2009, 14:43

    Sprawdziłem temat "u źródła". Takich sklepów partnerskich jest w Polsce kilka i dostały ten status jednocześnie, więc Drogi Robercie niech chłopaki z fotozakupów nie wciskają Wam "częściowych" kitów... ;)

  4. j4r3k
    j4r3k 11 września 2009, 15:04

    Foto-Technika to sama się nadaje do serwisowania w całości.
    Tamron chyba nie wie na jakim poziomie a właściwie to poniżej jakiegokolwiek poziomu stoi ich serwis w Polsce.

  5. Marcinicus
    Marcinicus 11 września 2009, 16:12

    Z tego co wiem, serwisowanie zepsutych obiektywów Tamrona, którym skończył się okres gwarancji w Polsce nie jest możliwe (!) To absurd. Dlaczego Fototechnika nie przyjmuje takich szkieł do naprawy???

  6. 11 września 2009, 16:28

    ja tez mialem watpliwa przyjemnosc przejsc przez serwis tamrona w fototechnice.... i co? 1,5 miesiaca czekania zeby nie zrobic nic... Ale uzyskalem informacje: - mamy tylko jednego serwisanta wiec jak bede dzwonil i pytal o naprawe to on bedzie w tym czasie nienaprawial tylko ze mna rozmawial i sa msobie bede szkodzil bo naprawa potrwa dluzej, dowiedzialem sie ze zrobia co beda mogli i zrobia kilkaset zdjec testowych (licznik w aparacie pokazal kilkadziesiat), dowiedzialem sie tez ze sony i pentax maja nietypowe autofocusy i z nimi trudniej skorygowac potezny frontfocus, a na koniec dowiedzialem sie po podpieciu obiektywu do aparatu ze nie zrobili nic lub prawie nic........ jak bylo tak bylo - na szczescie udalo sie szklo sprzedac - klient ktory kupil zadowolony bo u niego wszystk odziala jak trzeba - zadnych wiecej tamronow............ A jeszcze jedno - jak kupujesz na firme to zapomnij o gwarancji bo t osprzet amatorski i nie wolno go zawodowcom "katowac"

  7. Woytec60
    Woytec60 11 września 2009, 18:38

    Ja też lubie Fotozakupy ale tych sklepów jest pięć:

    MAT - ul. Wladyslawa IV 47, Gdynia;
    FOTO APARACIKI - ul. Św. Jana 7/9, Pabianice;
    P.W. DIGITAL - ul. Jawornicka 8/1, Poznań;
    Accord Foto - ul. Borowa 10A, Rzeszów;
    FOTOZAKUPY - ul. Krakowska 25, Tarnowskie Góry

    Prawie prawda ale wiadomo, praiwe robi różnicę ;)

  8. yacek _b
    yacek _b 11 września 2009, 18:59

    dlatego ja pomimo dużej chrapki na 18-50 2.8 wybrałem sigmę przynajmniej mają porządny serwis .

  9. K. Kowalski
    K. Kowalski 11 września 2009, 19:14

    No cóż. Takie czasy że liczą się wyłącznie wyniki sprzedaży i marketing. Zadowolenie klienta poszło w niepamięć i już.

  10. jurekiteresa
    jurekiteresa 11 września 2009, 19:17

    Witam

    Ja niestety też muszę potwierdzić że trzeba omijać Tamrona przez właśnie kiepski serwis.
    Niestety Tamron o tym wie ponieważ napisałem do nich i moją łamaną angielszczyzną wyjaśniłem o co chodzi - ale mają to gdzieś.

    Fotozakupy -? Właśnie u nich kupowałem obiektyw - 2 razy reklamowałem wysyłali do Foto-techniki gdzie serwis stwierdził że obiektyw jest ok (sprawdzane z d80), a za drugim razem serwis stwierdził też że obiektyw ok ( sprawdzane z D80) a nie mają do testów D40. Gdy powiedziałem że chce zwrot kasy ( bo były dwie nieudane naprawy ) zgodnie z polskim prawem to Pan właściciel z Fotozakupy powiedział że serwis powiedział że obiektyw jest ok., więc mogę sobie chcieć, poza tym odkupiłem obiektyw od kogoś innego więc mogę się bujać.
    Można powiedzieć że zarówno Fotozakupy jak i Tamron są siebie warci.
    A problem dotyczy zawieszania autofocusa obiektywu Tamron 70-300 wersja z silnikiem z D40.
    Z D80, D90, D5000 jest ok -sprawdzane.
    Dla Pana właściciela Fotozakupy obiektyw jest ok., dla serwisu też a niestety dla mnie nie.
    Ale widzę że nie tylko ja miałem problemy z serwisem Tamrona. Może warto coś z tym zrobić, tylko co?
    Mogę wysłać korespondencję jak ktoś chce - to się przekonacie.

    Pozdrawiam

    Jurek

  11. tomaswp
    tomaswp 11 września 2009, 20:54

    Czekam na nowego tamrona ze stabilizacja ale coraz bardziej jestem na nie.

  12. mi_b
    mi_b 11 września 2009, 20:54

    Jurku, (jurekiteresa) - czy możesz mi wskazać w którym miejscu (w jakiej ustawie) jest napisane, że jak mi się obiektyw/laptop/lodówka/samochód 2 razy zepsuje to mogę go wymienić na nowy? Bardzo bym chciał takiego zapisu, ale niestety go nie ma :( Z drugiej strony taki zapis sprawiłby spore podwyżki cen, bo przecież nowy sprzęt trzeba ukryć w cenie...

  13. mavierk
    mavierk 11 września 2009, 21:05

    blablabla, a moze ktoś postanowiłby zostać wreszcie dystrybutorem Voigtlandera? :(

  14. Azool
    Azool 11 września 2009, 21:10

    No i własnie dlatego nie mam Tamrona. Aczkolwiek kolega swego czasu kupił sobie 3 szkła w USA i jest zadowolony. Jeszcze :)))

  15. Arek
    Arek 11 września 2009, 21:20

    mavierk, myślę, że już niedługo się doczekasz :)

  16. mszczyrek
    mszczyrek 12 września 2009, 09:50

    Arek - tylko macie mieć dobre ceny, bo jak nie bedziemy sprowadzac z zachodu;)

  17. Arek
    Arek 12 września 2009, 10:21

    mszczyrek, ale nie miałem na myśli siebie. My nie handlujemy i nie zamierzamy handlować sprzętem.

  18. Jacek Z.
    Jacek Z. 13 września 2009, 00:10

    Dobrze, że ta marka (jak dotąd pod względem autopromocji Tamron stoi parę lat za Sigmą) - źle, że akurat ten sklep :-(

    Choć gdy czytam Wasze opinie o serwisie, nie wiem czy mam szkodować swego braku znajomości z Tamronem...

  19. serek1967
    serek1967 14 września 2009, 12:44

    tak, w gdyni fotomat oblepiony tamronem, tez sklep partnerski od dawna. Beka na maksa, bo w środku bida :( Więcej w tym PR i marketingu niż użyteczności dla nas klientów. Też m nowość. Sigma ma przynajmniej wypożyczalnie.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.