Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Osu! Kameraman dla Pentaksa K-x

Osu! Kameraman dla Pentaksa K-x
19 marca
2010 10:04

Dla osób, którym do pokazania swojej indywidualności nie wystarcza już 100 wersji kolorystycznych lustrzanki Pentax K-x, producent oferuje akcesorium zwane Osu! Kameraman. W jego skład wchodzi dekielek na obiektyw z narysowaną buźką oraz ręcznie wykonana, kolorowa maskotka, którą wkręca się w gwint statywowy.

W japońskim, internetowym sklepie Pentaksa za 2914 JPY (ok. 90 zł) można nabyć jedną ze stu wersji kolorystycznych Osu! Kameraman.

Na razie nie wiadomo, czy produkt trafi na rynek europejski.

Osu! Kameraman dla Pentaksa K-x

Osu! Kameraman dla Pentaksa K-x

Osu! Kameraman dla Pentaksa K-x


Komentarze czytelników (84)
  1. rakken
    rakken 19 marca 2010, 10:10

    Padłem!

  2. MC
    MC 19 marca 2010, 10:10

    Cudnowne, takie słitaśne. W sam raz dla dzieci neo.

  3. Dx47
    Dx47 19 marca 2010, 10:24

    Teraz to żałuje że jestem w innym systemie.
    A, nie... Przecież przecież gwint statywowy jest taki sam. to gdzie można składać pre-order? .......tylko czym narysować buźkę na dekielku

  4. kamyszek
    kamyszek 19 marca 2010, 10:24

    Myslę ze nie trzeba sie napalac
    warto poczekac az stanieje

  5. MC
    MC 19 marca 2010, 10:25

    Buźkę na dekielku można narysować lakierem do paznokci.

  6. samp
    samp 19 marca 2010, 10:28

    Temu trzeciemu od końca w drugim rzędzie widocznie chce się siku.

  7. m
    m 19 marca 2010, 10:29

    marketing Pentaxa odnosnie K-x w Japoni jest genialny...

  8. Kaleb_82
    Kaleb_82 19 marca 2010, 10:31

    Panowie ale 1 kwietnia za 2 tygodnie dopiero. Falstart?

  9. tomitom
    tomitom 19 marca 2010, 10:33

    aż korci żebym podczepił to pod swoje d3

  10. mavierk
    mavierk 19 marca 2010, 10:38

    co za wspaniały pomysł! Ale to jest super marketing ze strony Pentaxa :D

  11. komor
    komor 19 marca 2010, 10:38

    W sumie to mogliby 645D zrobić w stu wersjach kolorystycznych. :)

  12. 19 marca 2010, 10:46

    Ziajebiśte. Pentakś rulez

  13. Sound
    Sound 19 marca 2010, 10:50

    no to teraz panie Arku ewidentnie trzeba zrobić rewizje w teście pentax-a kx! Przynajmniej w subiektywnej treści!

  14. Adelar
    Adelar 19 marca 2010, 10:56

    Żarty, żartami, ale dekielek warty 5zł sprzedać za 90zł to jednak trzeba umieć :-)
    Gratulacje za pomysł jakkolwiek byłby zwariowany - ale przynosi pieniądze potrzebne firmie. Pewnie nie więcej niż 90zł firma ma normalnie za obiektyw 18-55mm a tutaj te same pieniądze za produkt którego wyprodukowanie kosztuje pewnie w Chinach 2zł :-)

  15. niemoj
    niemoj 19 marca 2010, 11:11

    "marketing Pentaxa odnosnie K-x w Japoni jest genialny..." - w 100% się zgadzam - mam kilku znajomych japończyków- przytraczanie tysiaca bryloczków i pierdółek do komórek, kluczy i innych przedmiotów - jest bardzo widoczne na ulicach kraju kwitnącej wiśni:)

  16. marcin-t1
    marcin-t1 19 marca 2010, 11:16

    Świetny pomysł do wykorzystania w sesjach z dziećmi. Gdyby jeszcze grało i śpiewało!

  17. MikeFoto
    MikeFoto 19 marca 2010, 11:17

    Wooow, kto by nie chciał mieć takiej szmatki przyczepionej do dekla. + 15 do lansu.
    W każdym bądź razie coraz bardziej nie rozumiem tej firmy. Długoletnia tradycja w robieniu aparatów, a wyskakują z coraz bardziej (IMHO) nietrafionymi pomysłami marketingowymi. Firma która zamiast zaskakiwać jakością swoje sprzętu (służącego jakby nie było) ..... kolejny raz wypuszcza jakiś..... (niewiem jak to nazwać)....kicz który robieniu zdjęć nie służy (czyt. obudowy z kryształkami itp).

    Bez urazy, ale gdzie oni znajdują inspirację w szpitalu psychatrycznym? Kto wogóle akceptuje takie pomysły? Wygląda tak jakby sami sobie pod nogi rzucali kłody......chyba tego niezrozumiem.

  18. Dragunov
    Dragunov 19 marca 2010, 11:24

    Hm... może warto zmodyfikować Barbie i wkręcę ją bez głowy do swojego Canona, ma takie smukłe, długie nogi... ;) Idealnie na sesję fashion. ;)

  19. samp
    samp 19 marca 2010, 11:30

    MikeFoto, zgadzam się, chyba nie rozumiesz japońskiej egzotyki.
    Ja też nie rozumiem. Za bardzo tego nie czuję.

    Ale trzeba pamiętać, że to jest toalnie inny rynek, zupełnie inna kultura. Nie przesadzałbym z nazywaniem tego "kiczem" – z naszego punktu widzenia może wygląda to dziwacznie, ale w Azji jest jeszcze wiele nie mniejszych dziwactw... Ale faktycznie ważne jest, by nie przesłoniło to tego, co najważniejsze – produkowania faktycznie dobrego i innowacyjnego sprzętu. Całe szczęście na razie z tym nie ma problemu.

    A pomysł z Barbie jest fajny, niech się laska poprzegląda w lustrze.

  20. Zybi_S
    Zybi_S 19 marca 2010, 11:30

    Witam

    Coraz mniej dla Fotografii, a coraz więcej bzdur i bzdetów.
    Jak by nie było podstawą egzystencji firmy są zyski.
    Choć może przesadzam. Ten dodatek to przecież do KX'a. Dla firmy docelową główną grupą odbiorców tego modelu (KX) to pewnie nastolatki. Szkoda że akurat w tym modelu jest NAJLEPSZA matryca APS-C.

    Ps. Posiadam PENTAX'a K20D - i nie zamierzam go zmieniać na inny model.

    Pozdrawiam

  21. Ketling
    Ketling 19 marca 2010, 11:32

    hm... MikeFoto nie rozumiesz tego bo to ludzie z Pentaxa tworząc takie gadżety nie patrzą na rynek Polski, tylko dostosowują swoje pomysły do rynku Japońców. A tak jak napisał kolega Niemoj Oni tam lubią takie pierdółki, więc pewnie tam to się sprawdzi. A możliwe że niedługo zobaczymy turystów ze wschodu śmigających z czymś takim bezwstydnie po rynku w Krakowie :P

  22. szuler
    szuler 19 marca 2010, 11:41

    ciekawe jak wyjdzie test tego dekielka na optyczntch ;)

  23. masza
    masza 19 marca 2010, 11:41

    Niezbyt podoba mi się deprecjonowanie użytkowników pentaksa k-x już w pierwszym zdaniu. Sugerowanie, że "już im coś nie wystarcza" oraz że to typy muszące za wszelką cenę "pokazywać indywidualność" zalatuje szyderstwem ;) Ale przecież wiadomo: prawdziwy szanujący się fotograf(ik) ma czarnego. I dużego!
    :)

  24. Ketling
    Ketling 19 marca 2010, 11:49

    Masza - aparat przedłużeniem męskości? :P

  25. hijax_pl
    hijax_pl 19 marca 2010, 11:50

    "Bez urazy, ale gdzie oni znajdują inspirację w szpitalu psychatrycznym? Kto wogóle akceptuje takie pomysły? Wygląda tak jakby sami sobie pod nogi rzucali kłody......chyba tego niezrozumiem. "

    A mi się ten pomysł podoba, pomysłowy, inny, wesoły. Traktuję to w takich samych kategoriach jak kolorowe obudowy - fajny dodatek :)

  26. uzurpator
    uzurpator 19 marca 2010, 11:51

    a mi się pomysł podoba, poproszę babcię to mi wydzierga takiego ludka

  27. kamyszek
    kamyszek 19 marca 2010, 11:57

    no wiecie
    ja na przykład nie deperecjonuje małego Pentaxa , nawet sie zastanawiałem nad kupnem ( ze wzledu na to ze jednak szumy na wysokom iso sa malusie , i nie trzeba sie mocno grzebac w Rawach , by cos wydusic ciekawego ) , do fotografi reportersko - domowej jak znalazł
    ale troszke sie smieje bo moze sie okazac ze dekielek pobije rekord komentarzy
    dla mnie sa one zbedne praktycznie w kazdym przypadku ( czytajac test mozna cos wywnioskowac , reszta to ogladanie fotografii ) bo nic n ie wnoszą
    kazdy chwali to co ma chyba ze sie akurat zepsuje
    no nie tak jest ..? nie tak jest ? ;)

  28. masza
    masza 19 marca 2010, 11:59

    Kamyszek, ja mam canona ;) Jeszcze... :)

  29. candy
    candy 19 marca 2010, 11:59

    uzurpator - ale koniecznie z polskimi motywami ludowymi,zeby bylo swojsko,np.stroj kaszubski,tudziez inny podhalanski + sznur czerwonych korali w zestawie

  30. kamyszek
    kamyszek 19 marca 2010, 12:08

    masza
    ciesze sie ..ale jak długo ? białego ?

  31. uzurpator
    uzurpator 19 marca 2010, 12:14

    candy, koniecznie!

  32. Wolverine
    Wolverine 19 marca 2010, 12:27

    A mnie oni wyglądają jak zjazd fanów młodego Jacksona :D Takie afro-ludki...
    W papierniczych są jeszcze dostępne korektory? Ja też sobie takiego sprawię.

  33. Adelar
    Adelar 19 marca 2010, 12:31

    Myślicie, że to chwyci? ;-)
    link

  34. bezeder
    bezeder 19 marca 2010, 12:44

    @Adelar - Ty się nie śmiej, bo taki 5D z takim kapelusikiem, tylko na tyle wielkim żeby zakrywał całe body przed deszczem, zamontowany na stelażyku wpiętym w sanki lampy prezentuje się całkiem przystojnie :D
    A te piórko! :D

  35. dżony
    dżony 19 marca 2010, 12:50

    buhahaha no padłem

  36. masza
    masza 19 marca 2010, 12:53

    Adelar - pięęękne!!! :):):)

  37. Adelar
    Adelar 19 marca 2010, 12:59

    No cóż - nie potrafię na szybko w Paint-cie zrobić nic lepszego, więc potraktujcie to jako wczesną wersję testową - badam zapotrzebowanie rynku ;-)

  38. qbassa
    qbassa 19 marca 2010, 13:06

    to lepsze niż wykrywanie uśmiechu...jak masz Osu po prostu generujesz uśmiech i robisz fote kiedy chcesz. Panie Arku czekamy na test!

  39. jackie
    jackie 19 marca 2010, 14:31

    Taaaa, teraz to jest aparat z funkcją...wywoływania uśmiechu...zażenowania. Szkoda, że jedna z moich ulubionych fotograficznych marek ośmiesza się coraz bardziej. Oby im się przynajmniej te poronione posunięcia na wyniki finansowe przełożyły, czego sobie i Pentaxowi życzę.

  40. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 14:43

    Świetne ;-D Widać od razu że to nie na polski rynek, głupio byłoby się modlić do tak ubranego aparatu. ;-)

  41. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 14:47

    W czarno-białym pasiaku - dla mnie mistrzostwo. Ludzie to przecież zabawka na karnawał czy bal przebierańców, więcej dystansu ;-)

  42. 19 marca 2010, 14:55

    @jackie - no, ośmieszyli się... Najpierw K10D z uszcelkami i jakością wykonania, do której Canon dorósł dopiero w 7D. Potem K7, zbierający świetne recenzje za stosunek jakości do ceny. K-x robiący doskonałe zdjęcia w swojej amatorskiej klasie, teraz średni format dla mas... A to wszystko w stanie permanentnego upadku. STRASZNIE śmieszne...
    A co do tej szmatki - ludzie, profesor Znaniecki uczył, że przejawem skrajnej głupoty jest ocenianie innych kultur bez ich poznania. Gdyby nie internet, nawet byście o tym nie wiedzieli. To Japończycy wymyślili tamaguchi, używają śpiewających kibli z klimatyzacją i gadżetów, które nawet w bogatej Europie pojawiają się dopiero kilka lat później, jeśli w ogóle. Taka ich narodowa przypadłość, a kilku Japońców w życiu poznałem. Oni się nawet kłaniają ciągle, wyobraźcie sobie, zaś po objedzie, zamiast się napic wódki jak normalni ludzie, śpiewają karaoke albo machaja bambusowymi mieczami, dziwaki!
    My, Polacy zaś jesteśmy normalni - my tylko lubimy nimieckie auta z demobilu, koniecznie ze spojlerami, alusami i wypolerowaną tapicerką. No i kupując obiektyw za 350 zł oczekujemy, że będzie ostry jak żyletka od pełnej dziury - bo przecież nasze zdjęcia z imienin cioci muszą być technicznie perfekcyjne. Troche to smieszy ludzi poza Polską, ale oni się zwyczajnie nie znają...

  43. thorgal
    thorgal 19 marca 2010, 14:58

    po zwalającym z nóg sukcesie 645D mogą sobie na to pozwolić... :]

  44. jackie
    jackie 19 marca 2010, 15:01

    Peter Apas, przecież piszę to z własnego subiektywnego punktu widzenia, prawda? A K10D sam używałem i bardzo miło wspominam. Nie oznacza to, że mam się podniecać byle pierdołą. Dla mnie te wersje kolorystyczne, kryształki, szmatka to żenada i tyle. Ale Ty jesteś "światowiec" jak widać, ja tylko polaczek ze swoim własnym "nieświatowym" gustem.

  45. Zawilec
    Zawilec 19 marca 2010, 15:16

    Ale wy jesteście marudni. Chyba nie ma nie ma newsa bez marudzenia... Was chyba nic nie interesuje, nic wam się nie podoba i nawet nie doszukujecie się pozytywnych aspektów, tylko szukacie do czego by się przyczepić... I to cały portal zaczyna wręcz śmierdzieć marudnictwiem.

    A ludziki to fajny, śmieszny pomysł. I ktoś sobie zarobi i ktoś inny pośmieje - wszyscy będą zadowoleni. Jedynie wy będziecie marudzić, chociaż ani nie kupicie, ani nie zarobicie i generalnie nic wam się przez to nie stanie. Nikt tego wcześniej nie wymyślił i cena to pomysł a nie materiały. Skąd tyle malkontenctwa tutaj?

  46. jackie
    jackie 19 marca 2010, 15:21

    @Zawilec - no i po co marudzisz, że inni marudzą? :D

  47. Adelar
    Adelar 19 marca 2010, 15:25

    A ja popatrzyłem raz jeszcze na ten aparat z dyndadełkiem i coraz bardziej się przekonuję do tego pomysłu.
    Przecież aparat z takim dodatkiem na szyi wygląda jak swoisty rodzaj krawata, to jest coś jak łańcuszek na szyi, jak biżuteria.
    Pogratulować tylko właścicielom Pentaksów, że ich ulubiona firma ma takie innowacyjne pomysły.
    Tym, którym się ten pomysł nie podoba chciałbym zwrócić uwagę, że kolorowe K-x-y sprzedają się w Japonii świetnie, w Polsce mimo ograniczonej palety kolorystycznej też coś tam na pewno schodzi (koleżanka niedawno kupiła czerwonego - musze wpaść kiedyś do niej zobaczyć jak to na żywo wygląda).
    Wszystkie pomysły w stylu uszczelnienia, stabilizacja, wysokie ISO, wygórowana rozdzielczość matrycy, LiveView, filmy w lustrzankach na początku były krytykowane, a później okazywało się, że coraz więcej ludzi kupuje nowe modele właśnie z powodu tych "bajerów".
    Z tym wszystkim jest jak z modą - na wybiegu totalnie zwariowane pomysły, ale po przetrawieniu i zmodyfikowaniu przez lokalne firmy odzieżowe wszyscy w tym chodzimy.

  48. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 15:52

    Osu, to taka zabawa taneczna, w Polsce też powoli zdobywa popularność jak wcześniej karaoke. Oczywiście narodowym sportem Polaków jest picie wódki. Zatem jakby zrobili kieliszek na łańcuszku ze śrubką statywową a dekielek w kształcie plasterka ogórka, to może by zdobyli u nas większe uznanie ;-)

  49. chrum
    chrum 19 marca 2010, 17:01

    Peter Apas: jesli rozwoj spoleczenstwa i jego otwartosci mozna mierzyć lykaniem marketingowego belkotu (gadajacy kibel z diodami, hodowla zwierzatka w kalkulatorze, przebieranie aparatu za pajacyki) to wole abysmy zostali w zasciankowej wiosce pijacej wodke ;-)

  50. 19 marca 2010, 17:05

    Mam pomysł na biznes: wymalować na dekielkach "buźkę" skrzywioną z niezadowolenia. W Polsce będą sprzedawać się świetnie, zwłaszcza wśród autorów komentarzy na Optycznych ;-)

  51. Pablo_Katassi
    Pablo_Katassi 19 marca 2010, 17:18

    Ja jednak wstrzymam się z zakupem do czasu, aż Optyczne.pl opublikuje testy tego "cudeńka", w końcu nikt nie chce kupować kota w worku...

    Ps. naprawdę się uśmiechnąłem oglądając te maskotki ;-DDD

  52. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 17:50

    W Polsce aparat ma być czarny, ma nie szumieć i nie filmować. "Pablo_Katassi" pamiętaj, że wolno uśmiechać się do tych maskotek tylko z zażenowaniem, inaczej nie wolno ;-)

  53. jackie
    jackie 19 marca 2010, 18:24

    Euzebiusz, zachowujesz się, jakbyś się wstydził, że Osu Ci się spodobał i teraz usiłujesz się usprawiedliwiać. Możesz uśmiechać się do niego nawet z uśmiechem pożądania.
    Jak dla mnie aparat to tylko narzędzie i nic ponadto. Nie wiem, po co dorabiać do niego filozofię. Do młotka też ją dorabiasz?

  54. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 18:33

    jackie - ja się nie wstydzę. Mnie się on bardzo podoba. Tylko, nie należę już do jego grupy docelowej. To zabawka dla dzieci lub na jakąś imprezkę młodzieżową. Ja nie uważam, że k-x jest narzędziem, bo ktoś go porównał do d300s. Dla mnie to dalej tani aparacik EL, mimo że generuje bardzo fajne obrazki ;-)

  55. MMJP
    MMJP 19 marca 2010, 18:35

    MEGAWYPAS!!!

  56. mavierk
    mavierk 19 marca 2010, 18:42

    MMJP, konkretnie to:
    HIPERSUPERMEGAULTRATURBOEKSTRAWYPASPLUS!

    ;)

  57. jackie
    jackie 19 marca 2010, 18:43

    Hmm, a mi się wydawało, że każdy w pełni funkcjonalny aparat (a k-x przecież nie jest atrapą) jest narzędziem do robienia zdjęć. Przecież nie musi być od razu narzędziem do zarabiania kasy.
    Nie ma znaczenia w tym momencie kto go do czego porównał. Powinien robić foty (ewentualnie jeszcze kręcić filmy). I to robi. Jak narzędzie, które pełni swoją funkcję.

    A że uważam, iż to najzwyklejsze w świecie narzędzie jest ośmieszane przez takie podejście jak P, to inna sprawa. Chyba dzieli nas spora różnica wieku.

    Zdrowia.

  58. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 18:47

    "Chyba dzieli nas spora różnica wieku." - jeśli tak uważasz, to znaczy że muszę być sporo starszy. Może zdziecinniałem? Chyba kupię siostrzenicy a na jakąś garniturową imprezkę od niej pożyczę. Chętnie zobaczę miny ważniaków ;-)

  59. kamyszek
    kamyszek 19 marca 2010, 18:51

    a mnie sie nasuwa dziwna mysl
    ze to cos naprawde ciekawego
    Canon ....musiał wynajmować słynnych projektantów włoskich by opracowali mu kilka kształtów
    a t u tanio i gustownie

  60. hasky
    hasky 19 marca 2010, 19:00

    @Peter Apas - dokładnie zgadzam się z tym co napisałeś !!!
    W Polsce wszystko co jest inne od razu jest krytykowane , brakuje nam
    zrozumienia dla innych kultur , ludzi , pomysłów itp...

    W zasadzie można by rozwinąć ten temat ale po co ?!?
    Podsumuję to krótko :
    moherowe berety są w śród nas ;D

  61. jackie
    jackie 19 marca 2010, 19:08

    @hasky - dokładnie nie zgadzam się z tym co napisałeś.

    W Polsce wszyscy, którzy coś skrytykują od razu są krytykowani :D.

    "brakuje nam zrozumienia dla ludzi " - nieprawdaż, husky?


    "Podsumuję to krótko :
    moherowe berety są w śród nas ;D " - no cóż, zwykle jaki autor, takie podsumowanie :d.

    No i co? Nie podniecacie się pierdołami?

  62. Kuba Nowak
    Kuba Nowak 19 marca 2010, 19:12

    Przeczytalem wszyskie komentarze, bo bylem ciekaw, czy ktos zauwazy, ze to chyba chodzi o pozbycie sie starego modelu dekla ( z reszta beznadziejnego)...?

  63. m
    m 19 marca 2010, 19:15

    co niektorzy widze sie strasznie zniesmaczyli, ze do aparatu mozna podpiac kawalek szmatki, ktora osmiesza!!! cala brac fotografizna....jesli mozecie moi drodzy zgoszkniali koledzy to zalozcie sobie kapcie powiedzcie zonie zeby wam herbaty podala i wroccie do waszych wspanialych zenitow i innych profesjonanych sprzetow, rzeczywiscienie ktorzy sie starzeja skoro ciezko nawet im na niektore sprawy przymknac oko, oj grzybiejecie ;)

  64. 19 marca 2010, 19:16

    > W Polsce wszyscy, którzy coś skrytykują od razu są krytykowani :D

    Bo krytykować trzeba z sensem. A jak ktoś narzeka tylko dlatego, że coś jest nowe, inne i nietypowe, to jest nie tyle krytykiem, co krytykantem...

  65. Euzebiusz
    Euzebiusz 19 marca 2010, 19:19

    Kuba Nowak - to ja się znów nabrałem, bo kliknąłem w sklep online i zobaczyłem 645d, 100DA Macro, obudowę podwodną i parę innych gadżetów. Ciekawe ilu ludzi na świecie tak się nabrało jak ja i nie pokapowali sprawy z tym deklem ;-)

  66. hasky
    hasky 19 marca 2010, 19:25

    @jackie - wyluzuj człowieku...
    wydaje mi się , że Ty sam siebie nie rozumiesz....

  67. jackie
    jackie 19 marca 2010, 19:26

    Ech, bracia filozofowie. W ten oto sposób ze zwykłego skrzywienia się na żałosny gadżecik tworzy się prawie portret psychologiczny człowieka, hehehe.
    Pan, panie "m" od razu błyskotliwą analizę przeprowadzasz. Jak ciężko przełknąć, że komuś nie podoba się coś, co podoba się wam, nieprawdaż?

    Jeśli ja grzybieję, to wy dziecinniejecie :D.

  68. jackie
    jackie 19 marca 2010, 19:27

    hasky , masz absolutną rację - wydaje Ci się :D

  69. hasky
    hasky 19 marca 2010, 19:49

    @jackie - pisząc mój komentarz nie zwracałem się do Ciebie...
    odniosłem się tylko do wypowiedzi kolegi Petera Apasa...
    reszta jest Twoja , możesz interpretować do woli :)

  70. kamyszek
    kamyszek 19 marca 2010, 20:35

    faktycznie , portret psychologiczny komentujacych mozna by naszkicować
    PAN profesionał - wszystko co kolorowe to beeeeeeeee
    pólprofesionał - to co wisi to beeeeeeeeeee
    kobieta - najlepszy aparat to ten co go Pan w sklepie wybrał
    pozdr
    to tylko zarty oczywiscie

  71. MMJP
    MMJP 19 marca 2010, 20:46

    tak sobie myślę, że taka maskotka może czasem pomóc.
    Np. na musikmesse gdzie jest całkowity zakaz fotografowania, oczywiście jak ktoś robi pamiątki kompaktem to niema problemu, ale jak już ktoś wygląda bardziej profesjonalnie (lustrzanka) to może być problem, a jakby ochroniarz zobaczył taką maskotkę to może by się odczepił.
    Po prostu Osu daje do zrozumienia, że nie jesteśmy "szpiegami" tylko amatorami i nie ma co się nami przejmować.

  72. Zybi_S
    Zybi_S 19 marca 2010, 22:56

    @masza

    "Niezbyt podoba mi się deprecjonowanie użytkowników pentaksa k-x"

    Tu nie chodzi o jakieś deprecjonowanie.
    Po prostu Ten konkretny model PENTAX KX firma wyprodukowała z przeznaczeniem dla jakiejś grupy docelowej. Wygląda na to że to po prostu ludzie młodzi (nastoletni). A nowy dodatek ze względu na badanie ich rynku (Aparat się sprzedaje dobrze, trafił do określonej grupy nabywców) ma szanse na sprzedaż.
    W krajach gdzie ludziom się płaci za pracę, a nie daje ochłapy. Raczej mało kto poważniej myślący o fotografii kupi tego typu aparatu.
    Co nie oznacza że nie można tym aparatem robić naprawdę dobrych zdjęć !!!

    Nie jesteśmy źli i niedobrzy tylko dla tego że mówimy że nam się coś nie podoba.

    Pozdrawiam wszystkich, bez względu na to czy się ze mną zgadzają, czy nie !!!

  73. Adi
    Adi 20 marca 2010, 10:20

    I oto czas, od kiedy człowiek zacznie się borykać z problemem "w co dziś przywdziać lusterko" . Gustowna zieleń czy wyzywająca róż?

  74. thorgal
    thorgal 20 marca 2010, 11:22

    "W Polsce wszystko co jest inne od razu jest krytykowane , brakuje nam zrozumienia dla innych kultur , ludzi , pomysłów itp..."

    eeee, ja tam jestem otwarty na inne kultury, ludzi i pomysły: proponuje budowę meczetów w Polsce (tak jak w poprawnej politycznie i otwartej Europie Zach), kilka milionow czarnych i śniadych z polskimi paszportami, prawa człowieka dla islamskich terrorystów i nielegalnych imigrantów no i oczywiście zasiłki:)))))

  75. jbiel
    jbiel 20 marca 2010, 12:36

    Nigdy nie zapomnę widoku grupy japońskich nastolatków na Hradczanach - najpierw ustawili malutki aparacik (typu "papierośnica", przynajmniej ja je tak nazywam) na statywie, potem ustawiwszy się w grupie wypowiedzieli niezwykle śpiewne słowo (zapewne do uśmiechania się) a gdy błysnęła lampa, wpadli nieomal w euforię - widać samowyzwalacz poprawia nastrój.

    Tak więc gorąco popieram pomysł Pentaksa, chociaż sam używam innego systemu. Sugerowałbym na przyszłość połączenie tych maskotek z gorillapodami, tak, żeby Kameraman mógł przybierać różne pozy a nie tylko bezwładnie zwisać.

  76. hasky
    hasky 20 marca 2010, 13:38

    @thorgal - wstyd mi właśnie za takich Polaków jak Ty...

  77. MMJP
    MMJP 20 marca 2010, 14:09

    hasky przede wszystkim jesteśmy Ludźmi, a nie Polakami, Niemcami czy Murzynami i niezależnie od miejsca na Ziemii każdy człowiek powinien być traktowany po ludzku.

  78. thorgal
    thorgal 20 marca 2010, 14:39

    @hasky

    a mi jest wstyd za tych wszystkich hipokrytów którzy nie chcą się zmierzyć z europejską rzeczywistością i wsadzając głowę w piasek udają i mówią że wszystko jest ok...

    a teraz na temat: to co zaprezentował Pentaks to obciach, kicz i żenada:]

  79. hasky
    hasky 20 marca 2010, 15:08

    MMJP - właśnie o to mi chodzi...
    ale niestety w Polsce zbyt mocno rasizmem powiewa...

  80. m
    m 20 marca 2010, 18:10

    thorgal@ zagadzam sie najpierw takie laki g..vvniane nasprowadzaja a pozniej meczety buduja dzikusy jedne....precz z OSU! to poczatek zaniku europejskiej kultury, sarmacka polska jest z toba

  81. yeske
    yeske 21 marca 2010, 19:10

    Perwersyjne zboczenie...

  82. perl
    perl 22 marca 2010, 14:29

    a w Polsce dzikusy budują kościoły. I co z tego wynika? To że wsród Polaków są jednostki marudzące, to wiedziałem, ale że tacy zaślepieńcy ... ?

  83. 23 marca 2010, 21:57

    Jeśli ktoś takiego Osu potrzebuje niech sobie kupi, z nim czy bez foty będą takie same . Śmieszny pomysł
    , ale skoro kiedyś VW robił kolorowe Polo które tez się sprzedawało to dlaczego nie . Poza tym jest mnóstwo ludków którzy sami tak oszpecają swoje auta , ze taki ludek Osu to Pikus (przepraszam Pan Pikus),
    Inne kraje , inne zwyczaje .

  84. raczej
    raczej 26 marca 2010, 23:00

    Rozwaliło mnie totalnie ;)))
    Chyba zbiorę całą kolekcję, w sumie to tylko moja półroczna pensja i to w wersji optymistycznej:P
    Poszukałem wśród tej setki swoich znajomych i znalazłem już siebie samego, swojego kierownika, teraz szukam kogoś wyższego...:P;)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.