Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Kalendarz „5 lat Optyczne.pl” już w sprzedaży

Kalendarz „5 lat Optyczne.pl” już w sprzedaży
29 grudnia
2010 20:22

Przypominamy, iż w sprzedaży jest już dostępny Kalendarz „5 lat Optyczne.pl” wydany z okazji 5-lecia naszego portalu. Kalendarz zawiera 12 zdjęć, które wygrały nasz urodzinowy konkurs zatytułowany „Pory Roku”. Kalendarz można nabyć w sklepie Cyfrowe.pl, który był partnerem konkursu.

Produkt można zamawiać w internecie – odpowiednia karta znajduje się tutaj. Można też kupić i odebrać go osobiście w sklepach Cyfrowe.pl w Gdańsku (ul. Kartuska 149), Warszawie (Centrum Handlowe LAND, ul. Wałbrzyska 11 paw. 17) i Będzinie koło Katowic (Al. Kołłątaja 18).

W sprzedaży znalazło się tylko 200 egzemplarzy, zachęcamy więc do szybkiego składania zamówień.


Komentarze czytelników (27)
  1. ciekawus
    ciekawus 21 grudnia 2010, 17:15

    Przyzwoita cena nie budząca zazdrości, więc takie trolle jak ja siedzą cicho :-)

  2. Dżozef
    Dżozef 21 grudnia 2010, 17:30

    Na dodatek rozłożą na raty.

  3. Nikuś
    Nikuś 21 grudnia 2010, 17:44

    Zamówiłem i teraz czekam na dostawę.

  4. 1980paul
    1980paul 21 grudnia 2010, 18:01

    Ja bylem jak najbardziej za. Pomysł z kalendarzem bardzo mnie się podobał i mam nadzieje ze będzie kontynuowany, to zdążę odłożyć w przyszłym roku na przesyłkę do UK. Pozdrawiam i życzę Wesołych i udanych świat sklepowi Cyfrowe.pl

  5. 1980paul
    1980paul 21 grudnia 2010, 18:07

    Zapomniałem dodać, kalendarz jest pięknie wydany i moim skromnym zdaniem wart dużo więcej.

  6. Arek
    Arek 21 grudnia 2010, 19:05

    Cena jest taka, bo my wcale nie chcemy na tym zarobić. Będziemy się cieszyć, jak się uda nam wyjść z tym kalendarzem na zero. Bardziej chodziło o frajdę, dobrą zabawę i okazję do uczczenia 5 rocznicy.

    A jak wyjdziemy na zero, to raczej na 100% zabawimy się w podobny sposób za rok. Już zapraszam!

  7. ciekawus
    ciekawus 21 grudnia 2010, 20:03

    A frajda była - widać po atencji. Wnioskuję o powtórzenie inicjatywy, nawet jeżeli będziecie lekko "w plecy" :-)

  8. Lianna
    Lianna 23 grudnia 2010, 12:11

    Kalendarz wygląda na żywo jeszcze lepiej... mam od wczoraj. Wesołych Świąt, drogie Optyczne :)

  9. Arek
    Arek 23 grudnia 2010, 16:52

    Wzajemnie. Cieszymy się, że kalendarz się podoba.

  10. sokalshoax
    sokalshoax 23 grudnia 2010, 21:10

    Do mnie niestety nie dotarł :-/
    Może jutro zdoła...?

  11. vasko61
    vasko61 25 grudnia 2010, 12:10

    Zamówiłem 22- wieczorem i 24-rano już był u mnie kurier z przesyłką.Wydanie super.Polecam.Wesołych i zdrowych Świąt oraz Nowego Roku, życzę redakcji i wszystkim "Optycznym".

  12. 29 grudnia 2010, 17:00

    Szkoda że ja jako autor jednego z wybranych zdjęć jeszcze go nie posiadam:(

    A widzę,że niektórzy już go posiadają.

  13. Arek
    Arek 29 grudnia 2010, 21:43

    Kalendarz został już wysłany. Niestety Poczta Polska w okresie okołoświątecznym działa trochę wolniej niż zwykle.

  14. rolech
    rolech 29 grudnia 2010, 21:46

    Paweł Bożek - wszystko przesunelo sie tez z tego wzgledu, ze czekalismy na dane do wysylki od wszystkich zwyciezcow, aby nie biegac 10 razy na poczte.

    poza tym kalendarz i tak przyda Ci sie dopiero od niedzieli ;-)

  15. mokipera
    mokipera 29 grudnia 2010, 22:22

    W jakim opakowaniu kalendarz jest wysyłany? Bo poczta jest zdolna...

  16. Arek
    Arek 29 grudnia 2010, 22:36

    W solidnej bąbelkowej kopercie.

  17. 29 grudnia 2010, 23:08

    A mi przysłali (sklep cyfrowe) z dwoma październikami, ale listopada brak...

  18. grzegorzp
    grzegorzp 29 grudnia 2010, 23:10

    misio4x4, listopad jest zawsze paskudny, jest zimno i pada. Niewiele straciłeś :P

  19. 29 grudnia 2010, 23:15

    Ale zdjęcie za to ładne, no i nie bardzo tak niekompletnie... Choć w sumie ilość kart się zgadza :P

  20. grzegorzp
    grzegorzp 29 grudnia 2010, 23:17

    O tak, zdjęcia są ładne, tego akurat szkoda :)

  21. 29 grudnia 2010, 23:20

    Problem w tym, że jakoś sklep mało entuzjastycznie reaguje na moje maile w tej sprawie

  22. cyberant
    cyberant 30 grudnia 2010, 10:13

    Kupiłem kalendarz w cyfrowe.pl :) wczoraj do mnie dotarł. Będzie sympatycznie zdobił ścianę! Pozdrawiam redakcję i autorów fotek!

  23. fotoartysta
    fotoartysta 30 grudnia 2010, 12:38

    WESOLEGO SYLWESTRA i udanego Nowego Roku
    dla redakcji optycznych ,pl
    oraz dla czytelnikow - duzo wodki,duzo wina i szampana i tance do rana i spora bita smietana.

  24. mokipera
    mokipera 30 grudnia 2010, 15:50

    Sorry Arek, ale obawiam się, że solidna bąbelkowa koperta oznacza, że kalendarze w większości przypadków trafią do klientów pogniecione (jeśli wysyłane pocztą). Bąbelki nie zabezpieczą przed przełamaniem kalendarza. Wiem to z własnego doświadczenia wysyłania setek rajdowych kalendarzy. Po roku "błędów i wypatrzeń" przeszliśmy na pakowanie kalendarzy do grubych kartonowych tub i dopiero wtedy wszystko było OK. Tuby, jeśli kupić u producenta, nie są takie drogie.

  25. Arek
    Arek 30 grudnia 2010, 16:38

    mokipera - ja nie wiem jak wysyła Cyfrowe.pl. Mówię jak my wysłaliśmy do laureatów.

  26. 3 stycznia 2011, 00:02

    Jedno z moich zdjęc trafiło do kalendarza z tego się cieszę:)
    Jednak tak jak pisze użytkownik mokipera niestety "solidna bąbelkowa koperta" nie dała rady naszej wspaniałej poczcie:(
    Oni są niesamowici dziwie się,że ta instytucja jeszcze działa na rynku!!!
    Kalendarz jest przełamany na samym środku:( na kilku zdjęciach,tych z ciemniejszymi partiami zdjęcia wyraźnie widać uszkodzenie papieru spowodowane przełamaniem:(
    Dodatkowo cały kalendarz jest pofalowany.
    Oczywiście nie mam pretensji do optycznych,ale aby w przyszłości tego uniknąć trzeba robić jak napisał kolega mokipera(wysyłając pocztą)
    Pozdrawiam

  27. 4 stycznia 2011, 16:46

    Mam kalendarz - kupłem ;) Fotki super ale mogłobybyć to na troche lepszym papierze wykonane i w większym formacie. Nawet jeśli kosztowałoby kiklanaście złoty więcej ;)

    W każdym razie jest super :) Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.