Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Leica Store Kraków już otwarty

Leica Store Kraków już otwarty
24 lutego
2012 18:17

W dniu wczorajszym odbyło się uroczyste otwarcie drugiego w Polsce Leica Store. Nowy salon mieści się w Krakowie przy ul. Sławkowskiej 26, a w jego ofercie znajdziemy nie tylko pełen asortyment aparatów, obiektywów i lornetek Leica, ale także torby fotograficzne Artisan & Artist i statywy Gitzo.

Informacja prasowa

Leica Store Kraków już otwarty

Leica Store Kraków już otwarty

Z dumą informujemy że drugi w Polsce Leica Store został otwarty w Krakowie przy ulicy Sławkowskiej 26.

Uroczyste otwarcie zgromadziło tłumy entuzjastów sztuki fotograficznej i fanów marki Leica. Salon jest jedynym tego typu miejscem w Krakowie, a jego wystrój i jakość zachwyciły nawet najbardziej wymagających klientów.

Leica Store Kraków już otwarty

Imprezę uświetniły pokazy slajdów i opowieści o fotografii Jacka Poremby, Marcina Kydryńskiego i Szymona Szcześniaka.

W salonie Leica Store Kraków można znaleźć pełną ofertę Leica Camera, ekskluzywnych toreb fotograficznych Artisan & Artist oraz włoskich statywów Gitzo.

Ponadto zapraszamy do księgarni fotograficznej będącej elementem Leica Store.

Leica Store Kraków już otwarty

Uroczyste otwarcie pokazało, że Leica Store to miejsce wyjątkowe – nie sklep ale salon fotograficzny, gdzie można spotkać się z fotografią przez duże „ef” i hi-endowymi narzędziami pomagającymi ją tworzyć.

Leica Store KRAKÓW
ul. Sławkowska 26
tel.12 426 40 66
e-mail: krakow@leicastore.pl

Leica Store Kraków już otwarty


Leica Store Kraków już otwarty


Komentarze czytelników (67)
  1. 1980paul
    1980paul 24 lutego 2012, 18:19

    Wpadl bym polizac szyby.

  2. photolo
    photolo 24 lutego 2012, 18:26

    Rozumiem, że wpadłbyś, a nie "wpadł byś" ;)

  3. KAPA
    KAPA 24 lutego 2012, 18:29

    no i dobrze, że są, poproszę w Gdańsku otworzyć, będę miał bliżej do lizania ;)

  4. AndreNJ
    AndreNJ 24 lutego 2012, 18:37

    wow ale tlumy w tym sklepie beda;)

  5. goornik
    goornik 24 lutego 2012, 18:41

    A ja dla odmiany wpadłym, nie by lizać szkło, ale rzeczowo pogadać z kompetentnym sprzedawcą. Człowiekiem nie tylko sprzedającym Leicę, ale także będącym znawcąi miłośnikiem marki, znawcą fotografii i optyki. Tylko wówczas zauroczenie na Sławkowskiej będzie pełne.
    Fajnie, że takie miejsca powstają i trzymam kciuki by się utrzymał na tym zwarionwanym polskim rynku, gdzie 300 zł za lornetkę to "ło panie, co tak drogo...."
    LUBIĘ TO!

  6. obco
    obco 24 lutego 2012, 18:42

    Mysle ze mozna zaklady przyjmowac ile ten sklep wytrzyma, w Krakowie sa makabryczne czynsze na tych ulicach.

  7. 24 lutego 2012, 18:51

    @AndreNJ
    Tym nielicznym, którzy kupują w tym sklepie niekoniecznie to będzie przeszkadzać... wręcz przeciwnie :)

  8. Gottfried
    Gottfried 24 lutego 2012, 18:58

    Goornik, gdybyśmy żyli w normalnym Kraju to nie było by takich pytań.

  9. tropiciel
    tropiciel 24 lutego 2012, 19:10

    Normalni widzę już tylko w zakładach i izolatkach siedzą ;-) [ link ]

    Ludzie, nie kupujcie tego szmelcu... [ link ]

  10. Lailonn
    Lailonn 24 lutego 2012, 19:11

    Problemem będą macacze, którzy tylko zawracać będą dupę sprzedawcy, któremu płacą za sprzedawanie a nie gaworzenie i dawanie biedocie polizać. Wiem, brutalnie napisane ale prawdziwe.

  11. tropiciel
    tropiciel 24 lutego 2012, 19:30

    Dlaczego w Berlinie? ;-) Czy tylko tam ciężko i uczciwie pracują?
    [ link ] + [ link ]

    Zresztą przy takiej grupie docelowej, klientów może być więcej niż nam się wydaje ;-))) [ link ]

  12. qbic
    qbic 24 lutego 2012, 19:53

    tropiciel, M9 nie kupuje sie dla "osiągów"

    Niskie iso zapewne lepsze niż w większości Canonów, wysokiego mało kto używa (dostępne bardzo jasne szkła). Osobiście raczej bym nie kupił, nie mam doświadczenia z dalmierzami.

    Zdecydowanie zabawniejsze są kompakty, czyli rebrandowany panasonic....

  13. Wilhelm
    Wilhelm 24 lutego 2012, 20:08


    Aluzja do postu thorgala.
    Jak robie robote w terenie moja(sluzbowa) M9,to zaklejem czerwony znaczek tasma przylepna,zeby nie zostac posadzonym o rozkradanie majatku narodowego,stoczni,hut i PGRow.Wyszla co prawda M9P bez czerwonego znaczka,t.z.w. przez niektorych , zakamuflowana opcja niemiecka,gdzie nie trzeba uzywac tasmy maskujacej,ale redaktor naczelny powiedzial ze budzet sprzetowy jest wykorzystany na najblizsze 3 lata,wiec z tej opcji nici.
    Aluzja do postu thorgala

  14. draco
    draco 24 lutego 2012, 20:12

    Raczej nie skuszę się na zakup ale kibicuję takim przedsięwzięciom. Leica to nie tylko "drogi sprzęt" ale tradycja i swoista kultura fotografii. Szanuję i podziwiam tę firmę za wkład w rozwój branży, bez niej nie było by tak samo.

  15. bobby-6-killer
    bobby-6-killer 24 lutego 2012, 20:14

    Kompleksy i jeszcze raz kompleksy rządzą...
    Byłem parę razy w warszawskim Leica-Store i jakoś macaczy-lizaczy nie widziałem. Na sprzęt L mnie nie stać ale jest naprawdę masę albumów. Można sobie usiąść na skórzanych kanapach, łyknąć kawkę i poprzeglądać, wybrać, zakupić... ale to w końcu portal sprzętowy, więc po co ja o tym piszę ;)

  16. mokipera
    mokipera 24 lutego 2012, 20:20

    Chętnie kupiłbym taki sprzęt, ale od razu zakleiłbym red-dot.Pokazać się gdzieś z czymś takim to szczyt snobizmu.

  17. tropiciel
    tropiciel 24 lutego 2012, 20:20

    A swoja droga... musze sie z wami podzielic ciekawą, zwiazaną z Łajką historią ;P --> [ link ]

    Wygląda na to Thorgalu, że miałeś rację z tymi młodymi [ link ]

  18. 24 lutego 2012, 20:27

    Kiedyś byłem w LS, przyznałem się na wstępie, że na "emke" nie moge sobie teraz pozwolić co i tak obsłudze nie przeszkadzało, żeby sprzęt pokazać, opowiedzieć o jego zaletach itd Taki salon firmowy to nie tylko "punkt sprzedaży", to wizytówka firmy i miejsce budowania wizerunku marki, Może taki dzisiejszy "oglądacz" kiedyś zostanie klientem, może kupi na rynku wtórnym itd. Sukces firmy opiera sie nie tylko na świetnych produktach ale i na wizerunku, tradycji, poziomie obsługi i podejściu do każdego klienta, choćby potencjalnego

  19. kazziz
    kazziz 24 lutego 2012, 20:40

    jak już w Krakowie to chyba więcej pogadać będzie można w Bonarkowym AB-Fotowym NPSie...

  20. noworries
    noworries 24 lutego 2012, 22:34

    sobi3, dokładnie. I prawdopodobnie właśnie dzieki temu ta firma wciąż funkcjonuje na rynku fotograficznym.
    Kompakty tej firmy często są absurdalnie drogie w stosunku do bliźniaków Pansonica, ale różnice są między innymi w wyposażeniu, oprogramowaniu. Ale mało osób to u nas docenia.

  21. bakajev
    bakajev 24 lutego 2012, 23:14

    A ten stoliczek na ostatnim zdjęciu to pewnie punkt kredytowy;)

  22. Black Cat
    Black Cat 25 lutego 2012, 00:37

    Wejdę tam z moim D3s i powiem, że chcę coś lepszego. Skoro taki hi-end pewnie problemu nie będzie. Jakiś zamiennik 200 f2 też mi znajdą...

  23. nikifor
    nikifor 25 lutego 2012, 01:03

    a po co tam tłumy. jedna sztuka aparatu + szkło i już mamy opłacony wynajem lokalu i pensję pracownika :D

  24. nikifor
    nikifor 25 lutego 2012, 01:11

    BTW - Leica to nie Berlin (to dość duży kraj i mają tam jeszcze kilka miast) a Solms. a pan Leitz miał zakład optyczny w Wetzlar.

    że parametry ma toto niekoniecznie 4x lepsze niż 4x tańsze aparaty - no. ale syntetyka jedno, a życie - drugie. to jest sprzęt o całej masie specyficznych własności. że nie tani - a i owszem. i co z tego? szkoda wam? kupcie sobie najlepszego na świecie C5Dmk2 i kręćcie nim Awatary w 4D za 1/3 ceny.

    nikt kupować nie każe :)

  25. AndreNJ
    AndreNJ 25 lutego 2012, 01:39

    @sobi3 hey niesprawia to nikomu przecietnie roznicy zawsze kupcy sie znajduja na Wszystko: umnie takich sklepow jest mozna powiedziec przesadnie za duzo i tego podobnych....

  26. noworries
    noworries 25 lutego 2012, 07:29

    Black Cat, mamy się śmiać?

  27. Dżozef
    Dżozef 25 lutego 2012, 09:44

    A konkurencji brak!.
    Pełna klatka w bezlusterkowcach ciągle jest promowana jako wróg postępu nr.1. Więc kupujmy dalej te śmieszne mini-matryczki, tylko kto tu tak naprawdę "daje ciała".

  28. westberg
    westberg 25 lutego 2012, 10:31

    Wilhelm - i ten pracodawca udostępniający pracownikowi wiodący produkt niemieckiej inżynierii zgadza się na takie bezpardonowe, słowiańskie zaklejanie logo historycznej marki? Obóz pracy to za mało za taką niesubordynację. Ja bym za karę kazał Koledze używać zorki 5.

    Goornik - naprawdę wydaje Ci się, że w sklepie firmowym leiki sprzedają ci, co są w tym sprzęcie zakochani i używają go na co dzień? Hmmm...Chyba wówczas klienci musieliby wysłuchiwać smętnych opowieści Kydryńskiego przy namolnym akompaniamencie smooth jazzu. Inna sprawa, że ja sobie życzę dokładnie tego samego co i Ty, bo naprawdę nie lubię wiedzieć więcej od sprzedawcy z salonu firmowego na temat sprzętu, który on sprzedaje...

  29. 90s
    90s 25 lutego 2012, 11:13

    Masz leice jesteś snobem, masz iPhona jesteś snobem, masz Ferrari jesteś bogiem. O co z tym w naszym kraju chodzi?

  30. 25 lutego 2012, 11:16

    @Dżozef
    Myśle, że idzie ku lepszemu. Producenci zaczynają dostrzegać potrzeby klientów, którzy chcieliby dostać technike na poziomie leici ale bez placenia premii za marke i prestiż. To co robi ostatnio Fuji z x1 pro jest dobrym przykładem podgryzania segmentu premium od dołu. Może to jeszcze nie FF i szkła nie tej klasy ale kierunek dobry. Kwesta czasu i cos sie pojawi. A może i Leica cos zaproponuje z wymienną optyką między X1 a M


  31. tropiciel
    tropiciel 25 lutego 2012, 13:35

    @Dżosef
    To się nie zmieni. CaNikon tego teraz zaczynają dowodzić (D800?). FF będzie (bayerowskim) zamiennikiem średniego formatu najprawdopodobniej. A skoro tak to dlaczego mieliby sprowadzać FF pod strzechy?


    @90s
    Pora zacząć w sobie szukać problemu ;-)


    @sobi3
    Owszem, zmienia się ale bardziej w kierunku NEX7 i choć zawsze byłem wrogiem optycznych wizjerów, zaczynam dostrzegać ich przewagę (podgląd ekspozycji, przed wykonaniem zdjęcia).

    Dalmierzy nie będą montować w aparatach, bo nie po to producenci rezygnowali z pryzmatu i luster by się w kolejną mechanikę bawić. Przez jakiś czas więc Fuji ze swoją ramką w wizjerze i bez podglądu ostrości ;-) będzie zarabiało. Potem przestanie to mieć sens bo prostsze, czysto elektroniczne konstrukcje są już całkiem doskonałe. [ link ]

  32. pale
    pale 25 lutego 2012, 13:56

    90s,

    Nawet nie chce wiedzieć w jakim zakątku naszego kraju tak dziwacznie zachowują się ludzie. Choć wydaje mi się, że ten problem bardziej autora postu dotyczy. Ja się jeszcze nie spotkałem z wyszydzaniem ludzi, którzy ze względu na pracę lub hobby kupują drogie przedmioty. Każdego dnia widzę wiele osób z drogimi rowerami, samochodami, wędkami, ubraniami, itd...
    Masz kasę to możesz sobie wydawać jak Ci się żywnie podoba. Poza tym leicą nie wielu zaimponujesz, ta marka nie jest powszechnie znana.

  33. tropiciel
    tropiciel 25 lutego 2012, 16:36

    Ja myślę że nie chodzi o cenę ale jej stosunek do możliwości, a tym samym implikacje dla zawartości głowy kupującego ;-)

    Z drugiej strony, jeśli niektórzy ludzie płacą za legendę... to pozostali (wszyscy) również na tym tracą, bo tak finansuje się bajki, a nie postęp technologiczny. Nie przychodzi mi nic do głowy, gdy zadam sobie pytanie o wkład Łajki w rozwój fotografii np. w czasie ostatnich 50 lat.

  34. 90s
    90s 25 lutego 2012, 21:08

    @tropiciel faktycznie problem jest ze mną że się tak nie zachowuje:).
    @pale nie mieszkam w Polsce ale czytam polskie serwisy i nagminnie widzę takie komentarze.
    W normalnym kraju jest tak jak piszesz, w Polsce trzeba lizać szyby kochać lub nienawidzić bo posiadać coś dobrego jest niemal nieosiągalne przy takich zarobkach.
    A wiadomo jak lubimy krytykować, zwłaszcza to czego nie mamy.

  35. tropiciel
    tropiciel 25 lutego 2012, 22:58

    @90s
    Ja tam lubię krytykować wszystko i wszystkich ;-)


    @thorgal
    Właśnie sie zastanawialem co się stało ;P
    Nie przypominam sobie niczego kontrowersyjnego, ale moze mam krótką pamięc ;p

  36. 90s
    90s 26 lutego 2012, 00:34

    @tropiciel a ja lubię kobiety,wino i śpiew ;))
    Oraz plotki i ploteczki;)

  37. pale
    pale 26 lutego 2012, 11:24

    90s,

    Ja mieszkam w Polsce i nie spotkałem się z zachowaniami o których piszesz. Musisz mieć jakiś kompleks emigranta zarobkowego...

  38. Wilhelm
    Wilhelm 26 lutego 2012, 13:49

    do westberg
    nasz naczelny chyba nawet nie wie ze M9 to produkcja made in Germany,wg.niego wszystko co dobre,nowoczesne i drogie jest produkowane w Japonii,zamiast jezdzic Mecedesem czy BMW kupil Lexusa.
    Zorka 5 to calkiem niezly dalmierz biorac pod uwage czasy w ktorych byla produkowana,zwlaszcza ze mozna podpiac do niej duzo dobrej optyki M39.
    Jako analogowej alternatywy do cyfrowej M9,uzywam Bessy R2A,ten sam M-bagnet.

  39. 90s
    90s 26 lutego 2012, 14:58

    @pale no przecież skoro ty nie widziałeś to znaczy że tego nie ma, wyjdź z szafy i poszerz swoje horyzonty.
    Kompleks emigranta zarobkowego? czemu nie, mam kompleks że czytam wypowiedzi takich jak ty.

    Zresztą doskonale pasujesz, nie potrafisz argumentować to obrażasz.
    EOT prosty człowieku

  40. wulf
    wulf 26 lutego 2012, 17:54

    Nie mam zdania na temat tego czy to dobrze czy nie dobrze, że powstał w Krakowie sklep z produktami Leica. Po prostu mnie to nie interesuje.
    Mam tylko kilka spostrzeżeń związanych z ul. Sławkowską.
    Mimo usytuowania w ścisłym centrum ulica ta nie należy do grupy najbardziej prestiżowych w bezpośrednim otoczeniu Rynku.
    Cena wynajmu mniej więcej tej wielkości lokalu na Sławkowskiej może (ale nie musi) oscylować w granicach 5-8kzł.
    Kilka lat temu Na Sławkowskiej był sklep firmowany logiem Canona. Mimo hegemonii tej marki na rynku foto, sklep już dawno nie istnieje.

  41. Arek
    Arek 26 lutego 2012, 18:04

    Wilhelm - mówiąc nasz naczelny masz na myśli redaktora naczelnego Optyczne.pl czyli mnie, czy kogoś innego? Bo zapewniam Cię, że wiem gdzie jest produkowana M9 i nie jeżdżę Lexusem.

    Swoją drogą ja się cieszę z powstania tego sklepu. Dość sceptycznie oceniałem szanse powodzenia pierwszego Leica Store w Polsce uruchomionego w Warszawie. Okazało się, że nie miałem racji. Sklep poczyna sobie świetnie, sprzedaje nie tylko Leikę, ale i inne produkty wysokiej jakości, organizuje wystawy, konkursy, spotkania z fotografami. Można narzekać, dla samego narzekania. Ale po co? Nie lepiej się cieszyć, że powstaje kolejny fotograficzny zakątek, do którego można się wybrać, może nie zawsze po zakupy, ale choćby po to aby pomacać i porozmawiać o fotografii.

  42. pale
    pale 26 lutego 2012, 18:27

    90s,
    Nie jestem zainteresowany w obrażaniu kogokolwiek, staram się jedynie zrozumieć w jakim celu przypinasz Polakom łatkę.
    W twoim wydaniu nazywanie mnie prostym człowiekiem jest troszkę zabawne. Oczywiście zgadzam się- jestem prostym człowiekiem. Kim Ty jesteś, że tak mnie nazywasz? Po treści jak i formie wypowiedzi można zaryzykować stwierdzenie, że do elity intelektualnej raczej nie należysz.
    Przemyśl chłopcze swoje zachowanie. Poniżając innych sam nie urośniesz.

  43. 90s
    90s 26 lutego 2012, 20:21

    Oczekujesz szacunku od osób którym sam go nie okazałeś. Najpierw sugerowałeś że region kraju i problem autora postu, jak ci napisałem że nie mieszkam w kraju to kompleks emigranta. I ty nikogo nie obrażasz. Żadnej też łatki Polakom nie przypisałem, bo sam nim jestem. Napisałem za to o tym co często spotykam czytając nasze portale. Nie jestem alfą i omegą ale potrafię mieć na tyle rozumu by uszanować czyjejś zdanie i nie błaznować z tanimi docinkami. Tak więc pięknym za nadobne.

  44. Wilhelm
    Wilhelm 26 lutego 2012, 21:16

    do Arka
    Piszac moj przedostatni post,ktory byl tylko mala aluzja do wypowiedzi westberga na moj temat,mialem na mysli mojego przelozonego,nie Ciebie.
    Wracajac do tematu Leica Store w Krakowie, to przydalby sie oprocz sprzedazy, dobry punkt servisowy sprzetu Leica w tej czesci kraju.Jak na razie robia to w Bydgoszczy w Wiese Fototechnik,a powazniejsze naprawy,kalibracje wysylaja do Solms.

  45. Wilhelm
    Wilhelm 26 lutego 2012, 22:13

    Nawiazujac do problematyki macania i zawodowych macaczy w sklepach fotograficznych,Leica juz bardzo dawno temu ten problem rozwiazala,wszystkie drogie modele aparatow i objektywow sa produkowane rowniez w wersji "dummy" m.i.n przeznaczone do pomacania w sklepie dla potencjalnych kupujacych,zreszta nie tylko Leica,zetknalem sie rowniez z Olympusami o podobnej wersji.

  46. laszlobenesz
    laszlobenesz 27 lutego 2012, 09:55

    W serii M można cenić wiele rzeczy zaczynając od dalmierza, poprzez wymiary, a kończąc na jakości wykonania. Dla mnie jednak w Leica (czy może to się odmienia Leice?) cenne są inne kwestie:
    - obiektywy - w testach czasem lepsze, czasem gorsze, zazwyczaj jasne, mechanicznie doskonałe, dający świetny rysunek i co bardzo ważne na tym samym bagnecie od lat; kupno szkła to naprawdę inwestycja na lata, pewnie moje dzieci jeśli będą robiły zdjęcia to pewnie moim szkłem; osobiście cieszę się np. z obiektywów Nikkor DX gdyż są tanie, optycznie całkiem fajne i pasują do mojego D90, natomiast czy za 15-20 lat będę mógł je jeszcze założyć na jakąkolwiek puszkę (o ile będą sprawne)? Co do obiektywów FF też jakoś pewności mi brak.
    - serwis i obsługa klienta - osobiście nie jestem geniuszem fotografii, tym bardziej technikaliów fotograficznych (choć dzięki optyczne.pl wiem co to MTF :), więc dla mnie fakt, że na każdego wysłanego maila dostaję odpowiedź w ciągu 30 minut jest bardzo ważna, wiem też, że w przypadku awarii sprzętu nikt nie zostawi mnie "na lodzie" i nie będę musiał prosić o naprawę, czy poprawki po naprawie

    A co do "macania i macaczy" to chyba nic w tym złego? Nie miałem okazji zakupów, ani odwiedzenia sklepu w Warszawie, natomiast w Berlinie nie jest to problemem dla sprzedawców. Nikt też nie pyta na wstępie czy coś kupisz czy tylko po dotykasz, rozmowa nie tylko o sprzęcie, ale i o zdjęciach z uśmiechem na ustach i tschus na pożegnanie. Chce się wrócić i dać zarobić tym ludziom :)

  47. messsucher
    messsucher 27 lutego 2012, 11:55

    @Wilhelm - matryce swojej M9 czyściłem ostatnio na żytniej - wiem wiem zaraz że niefajnie powiecie, ale maja jednak autoryzacje Leiki - całkiem debilem nie jestem :)

  48. mario
    mario 27 lutego 2012, 14:05

    I jak sie na zytniej ? bo tez planuje wyczyscic u nich

  49. CASKP
    CASKP 28 lutego 2012, 18:36

    Cyt : " Nawiazujac do problematyki macania i zawodowych macaczy w sklepach fotograficznych,Leica juz bardzo dawno temu ten problem rozwiazala,wszystkie drogie modele aparatow i objektywow sa produkowane rowniez w wersji "dummy" m.i.n przeznaczone do pomacania w sklepie dla potencjalnych kupujacych,zreszta nie tylko Leica,zetknalem sie rowniez z Olympusami o podobnej wersji."

    No to chyba takie coś nie istnieje w Leica Store w Warszawie... Niestety poziom obsługi w tym sklepie jest co najmniej kiepski. Byłem z synem w tym sklepie i zostaliśmy potraktowani jak intruzi. Pan z obsługi widząc nas wchodzących do sklepu zmierzył nas wzrokiem typowego kasjera i zakwalifikował do olania a następnie dalej klikał w swój komputer. W tym czasie dwóch panów w garniakach bawiło się S2'ką. No cóż, szkoda ponieważ miałem zamiar coś kupić :P

  50. 1980paul
    1980paul 29 lutego 2012, 20:39

    CASKP Dokladnie tak jak napisales, w Polsce wchodzac do niekturych sklepow trzeba sie najpierw odpowiednio ubrac, ogolic itd. W przeciwnym razie, zostaniemy odrazu zakwalikowani do lizaczy na ktorych nie warto marnowac napietego czasu. Swoja droga, ciekawy jestem ile utargu przechodzi im kolo nosa.

  51. janqseven
    janqseven 1 marca 2012, 09:53

    Leica ignoruje nas - prawdziwych fotografów. Oni są nastawieni na prezesów dużych firm, co nic nie wiedza o fotografii. Bo to jest sprzęt do dekorowania gabinetu. Oglądnijcie sobie kiedyś fotki osób co mają Leica. Ja widziałem fotki osób co maja obiektyw za 35 tysięcy 50mm f/0.95 Noctilux. To są fotografowanie "niedzielni". Do nich trzeba inaczej mówić niz do fotografów- o tym wiedza pracownicy Leica, dlatego olewa prawdziwych lizaczy-fotografów bo nie byłoby o czym gadać? "Ma AF...nie" "Ma stabilizację....nie" "Co ma?...dalmierz"...o czym tu gadać.... :/

  52. donkiszot
    donkiszot 1 marca 2012, 16:29

    janqseven - Lubie Twuj styl.
    Niestety nie zgadzam sie, to nie sa "nidzielni" bo niedziela jest tylko raz w tygodniu.
    To sa " kwartalni" lub "roczni" fotografowie, przy okazji polowania , lub przyjecia z okazji zakonczenia roku podatkowego.

  53. pale
    pale 1 marca 2012, 16:31

    janqseven,

    Domyślam się, że "prawdziwy fotograf" to jest gołodupiec potrafiący zadowolić swoje potrzeby związane ze sprzętem fotograficznym w sieci sklepów "biedronka".

  54. donkiszot
    donkiszot 1 marca 2012, 16:39

    pale - masz racje, majac Leica nie trzeba fotografowac, wszyscy wiedza ze masz "szmal".

  55. mario
    mario 1 marca 2012, 18:57

    Janqseven pokaz swoje dziela, zobaczymy co rozumiesz pod pojeciem prawdziwy fotograf
    Nie wiem w czym gorszy jest pan profesor ktory postawi laike w gablocie i wyciaga ja okazjonalnie od kobity pod 50tke ktora na niedzielny spacer przewiesza przez szyje 5d z ustawionym zielOnym programem

    A wystarczy wyjsc np na starowke i zobaczymy jakich osob jest wiecej

    I nie to zebym z nich drwil, kazdy kupuje taki aparat jaki chce w zaleznosci od podszeb, wielkosci portfela czy widzimisie

  56. tropiciel
    tropiciel 1 marca 2012, 19:57

    Na starówce to chyba turyści głównie, czy się mylę? ;-)

  57. janqseven
    janqseven 1 marca 2012, 20:22

    nierobie fotek na pokaz, więc mario nic nie zobaczysz

  58. mario
    mario 1 marca 2012, 20:47

    Tylko ty ogladasz te zdjecia?
    Ja jak uwazam ze cos dobrego zrobilem to sie tym chetnie dziele z innymi

  59. janqseven
    janqseven 1 marca 2012, 22:54

    Ja jak uważam że coś dobrego zrobiłem to znaczy, że coś zawaliłem.

  60. mario
    mario 2 marca 2012, 07:25

    nie dosc ze fotograf to jeszcze zbuntowany, znaczy prawdziwy artysta

    no i nie ma to jak wyciagac wnioski na podstawie wlasnego doswiadczenia, no bo jak napisales widziales fotki z noctiluxa

  61. donkiszot
    donkiszot 2 marca 2012, 15:47

    mario - Od lat wszyscy wiedza ze jestes albo pracownikiem firmy sprzedajacej Leitza, albo fanatykiem tej firmy.
    Skoncz z kontrargumentem : "to pokaz swoje zdjecia", bo nikt Ci nie pokaze, oprucz moze Barona 13.
    To ty, znajacy wspanialosc produktow Lejtza powinienes zaczynac od pokazania czegos oszolamiajacego .

    Napisz lepiej o znanych Ci fotografach zawodowych, pracujacych tym sprzentem. (nie sponsorowanych przez Leitza)
    Powinna byc ich znaczna wiekszosc. Ja nie znam zadnego od kiludziesieciu lat.
    Slyszalem o jednym, fotografie slubnym w USA, kamera niszczyla mu zdjecia wraz z karta pamieci, blokujac jednoczesnie kamere.
    Nie jestem pewien czy dalej ma odwage fotografowac sluby ta kamera.

  62. mario
    mario 2 marca 2012, 17:07

    nie jestem ani pracownikiem ani funboyem, jestem poprostu uzytkownikiem, a po drugiej stronie mam osoby ktore rzucaja daleko idace slowa no bo przeciez widzieli zdjecia w necie
    jak dla mnie troche kruche te podstawy

    coz, kolega janqseven powiedzial ze jest prawdziwym fotografem, stad moja ciekawosc bo lubie ogladac dobre zdjecia
    a moje juz pokazywalem

    oczywiste jest ze na cyfrowym boomie leica bardzo wiele stracila, ale trudno bylo walczyc majac cyfrowe kompakciki,wiec wszyscy wielcy chcac nie chcac musieli sie przeniesc do N lub C, czy zaczna wracac czas pokaze ale akurat malo mnie to interesuje patrzac przez pryzmat moich zdjec

  63. donkiszot
    donkiszot 2 marca 2012, 17:42

    Bardzo pozytywna odpowiedz, dziekuje.

  64. pale
    pale 2 marca 2012, 21:02

    janqseven,
    Laica jest piękna, ale to jest tylko aparat. Już dawno temu wymyślono znacznie lepsze sposoby zaspokajania potrzeb bogatych snobów. Powiedz, komu może zaimponować bogaty człowiek aparatem fotograficznym? Drugiemu bogaczowi? Raczej nie. Laica podziała na biedaka, a imponowanie biedocie raczej nie interesuje ludzi z wyższych sfer. Oni plebs maja w głębokim poważaniu.

  65. janqseven
    janqseven 3 marca 2012, 09:47

    Jak zrobią AF to plebs zainteresują

  66. janqseven
    janqseven 3 marca 2012, 09:49

    Mam Ferrari, Mercedesy. "Co jeszcze mogę mieć?" Lecia :D

  67. donkiszot
    donkiszot 10 marca 2012, 16:33

    janqseven - "Jak zrobią AF to plebs zainteresują" nie zrobia bo nie maja technologji i nie stac ich na kupno.

    "Mam Ferrari, Mercedesy. "Co jeszcze mogę mieć?" Lecia :D" nie umiem jezdzic ani fotografowac, jedynie mam pozucie posiadania, niestety nikt nie zazdrosci tylko sie smieja.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.