Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
W niespełna dwa tygodnie po wprowadzeniu firmware w wersji 1.03 dla lustrzanki Sigma SD15, producent udostępnił nową wersję oprogramowania tym razem oznaczoną numerem 1.04. Aktualizacja eliminuje błąd, który powodował powstawanie przebarwień na ekranie podczas wyświetlania zdjęć.
akurat problem był - sam go doświadczyłem, więc dobrze, że Sigma zareagowała tak szybko... link a nawet gdyby co tydzień wypuszczali nowy firmware to i tak nie miałoby to przełożenia na sprzedaż... ;)
tak właśnie powinien reagować każdy poważny producent. na dwóch forach zgłaszano problem z przebarwieniami, i dosłownie w jednej chwili naprawili błąd. Narzekanie to wyjątkowo polska rzecz, jak obniżyli znacznie cenę SD1 wszędzie się cieszyli u nas odwrotnie. A to kolejny przykład naszej mentalności....dodam iż jak koledze padła migawka w SD14 natychmiast bez pytania wysłali body zastępcze /popsute pofruneło do Japonii/. Innemu jak uszkodził się obiektyw podesłano zastępczy. Ja również mam miłe wspomnienia z serwisem Sigmy w Niemczech i oby tak dalej. A inni umoczeni w popularne systemy niech się użerają...
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
W zasadzie można by co tydzień wypuszczać nowy firmware i podbijać na portalach swój produkt...
akurat problem był - sam go doświadczyłem, więc dobrze, że Sigma zareagowała tak szybko...
link
a nawet gdyby co tydzień wypuszczali nowy firmware to i tak nie miałoby to przełożenia na sprzedaż... ;)
Tyle że zawsze mogę w każdym kolejnym firmware "psuć" pierdołę co by w następnym ją poprawiać. A to o zamiast ó albo ą zamiast ę...
Zawsze wam żle. Nie ma nowych firmware narzekacie, są jeszcze gorzej.
O co chodzi?. Jest problem, producent reaguje i to jest poważne zachowanie.
tak właśnie powinien reagować każdy poważny producent. na dwóch forach zgłaszano problem z przebarwieniami, i dosłownie w jednej chwili naprawili błąd. Narzekanie to wyjątkowo polska rzecz, jak obniżyli znacznie cenę SD1 wszędzie się cieszyli u nas odwrotnie. A to kolejny przykład naszej mentalności....dodam iż jak koledze padła migawka w SD14 natychmiast bez pytania wysłali body zastępcze /popsute pofruneło do Japonii/. Innemu jak uszkodził się obiektyw podesłano zastępczy. Ja również mam miłe wspomnienia z serwisem Sigmy w Niemczech i oby tak dalej. A inni umoczeni w popularne systemy niech się użerają...
Foveon to specyficzna matryca o specyficznych właściwościach, wydaje się ze trudniej ja oprogramować od bayera, dlatego tez o błędy łatwiej.
GoOrange - że Ty byś tak robił, nie oznacza że Sigma ma tak postępować. To miłe, że reakcja jest natychmiastowa.
Ciekawe, że o Sigmie najwięcej do powiedzenia ma zawsze ten, który w życiu jej na oczy nie widział, nie mówiąc o użytkowaniu ...
a nie wspomne już o tym ze o fotografii najwięcej mowia ci co nigdy zdjęcia dobrego zrobili.