Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Odbierz 10 tys. zł i wyjedź na wymarzone wakacje z Nikonem

 Odbierz 10 tys. zł i wyjedź na wymarzone wakacje z Nikonem
14 maja
2013 18:17

Voucher o wartości 10 tys. zł i możliwość wyjazdu na wymarzone wakacje czeka na zwycięzcę konkursu firmy Nikon „Pokaż jakim jesteś ptakiem miejskim”. Aby móc ubiegać się o główną nagrodę, należy kupić jedną z promocyjnych lornetek Nikon Aculon oraz przygotować pracę plastyczną (np. zdjęcie) nawiązującą do głównego hasła. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać od 13 maja do 7 sierpnia 2013 r.

Informacja prasowa

Odbierz 10 tys. zł i wyjedź na wymarzone wakacje z Nikonem
Letnia promocja lornetek Nikon Aculon

 Odbierz 10 tys. zł i wyjedź na wymarzone wakacje z Nikonem

Voucher o wartości 10 tys. zł i możliwość wyjazdu na wymarzone wakacje czeka na zwycięzcę konkursu firmy Nikon „Pokaż jakim jesteś ptakiem miejskim”. Aby móc ubiegać się o główną nagrodę, należ kupić jedną z promocyjnych lornetek Nikon Aculon oraz przygotować pracę plastyczną nawiązującą do głównego hasła. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać od 13 maja 2013 r. do 7 sierpnia 2013 r.

Aby wziąć udział w konkursie „Pokaż jakim jesteś ptakiem miejskim”, należy kupić promocyjną lornetkę Nikon Aculon oraz wysłać dowolną pracę plastyczną (zdjęcie, kolaż, rysunek, etc.) nawiązującą do jego tytułu. Zgłoszenia wraz z kopią paragonu lub faktury potwierdzającej zakup jednego z promocyjnych modeli należy przesłać w formie elektronicznej na konkurs@miejskieptaki.pl lub za pomocą przesyłki pocztowej listem poleconym na adres Organizatora: Nairobia Sp. z o.o. ul. Marconich 11/10, 02-954 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Konkurs Miejskie Ptaki”. Prace będą przyjmowane od 13 maja 2013 r. do 7 sierpnia 2013 r.

Zwycięzców wyłoni jury. Na zdobywcę pierwszego miejsca czeka voucher o wartości 10 tys. zł na wymarzoną wycieczkę z biurem podróży Wezyr Holidays. Pięciu kolejnych laureatów otrzyma vouchery o wartości 1000 zł na dowolne koncerty od firmy Eventim, partnera konkursu. Następnych dziesięć osób zostanie nagrodzonych voucherami o wartości 500 zł na zakupy w sieci sklepów Reserved.

Promocją objęte są lornetki Nikon Aculon: T01 8x21, T01 10x21, T11 8-24x25, T51 8x24, T51 10x24, A30 8x25, A30 10x25, A211 7x35, A211 8x42, A211 10x42, A211 7x50, A211 10x50, A211 12x50, A211 16x50, A211 8-18x42, A211 10-22x50.

Promocja trwa od 13 maja 2013 r. do 31 lipca 2013 r. Prace konkursowe będą przyjmowane do 7 sierpnia 2013 r. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.miejskieptaki.pl.


Komentarze czytelników (6)
  1. buzz
    buzz 14 maja 2013, 20:34

    Po arogancji, bucie i chamstwu z jakim Nikon Polska rozwiazal problem Klientow skupionych wokół Polish Nikon Service (zmienionym na sugestie prawnikow Nikona na zoltyserwisfotograficzny.info) zwyczajnie gardze marka Nikon. Udzial w konkursie organizowanym przez korporacje majaca gleboko w... nosie swoich Klientow byłoby dla mnie ujma.

  2. 14 maja 2013, 23:36

    Chyba nie schodzą te lornetki, że aż trzeba konkurs robić żeby ktoś to w ogóle kupił :)

  3. opty
    opty 15 maja 2013, 08:57

    Grupa docelowa zajmuje większą część plakatu więc takie osoby kupią...

  4. goornik
    goornik 15 maja 2013, 09:49

    Borat - to ma być malutka, tania, ale markowa i przyzwoita lornetka dla ludu - do parku, na wycieczkę, na koncert, żaden tam optyczny high-end. Ot, taki "coolpix" wśród lornetek

  5. 15 maja 2013, 10:59

    @goornik: i " to ma być malutka, tania, ale markowa i przyzwoita "
    - Popatrz na to tak z perspektywy przyszłego posiadacza ACULON A211 8x42:
    1. Malutka - zdecydowanie nie.
    2. Tania - i tak i nie (~400 pln)
    3. Markowa - TAK
    4. Przyzwoita - TAK, ale tylko przyzwoita, tzn. lepsza od tego badziewia zza wschodniej granicy.

    Podsumowując: Darze firmę N sympatia, ale ofertę lornetek ma .... hmmmm... różnorodną. A te malutkie Aculony są mocną strony tej oferty.

  6. 15 maja 2013, 10:59

    errata: ma być "A te malutkie Aculony NIE są mocną strony tej oferty."

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.