Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Olympus Service Plus

Olympus Service Plus
8 października
2013 11:02

Przy okazji premiery bezlusterkowca Olympus E-M1 producent zapowiedział wprowadzenie dla jego użytkowników specjalnego programu serwisowego o nazwie Olympus Service Plus. W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy szczegółowe informacje na temat tej usługi.

Informacja prasowa

Wyjątkowy aparat E-M1 zasługuje na wyjątkowe traktowanie!

Olympus Service Plus

Dołącz do Service Plus i korzystaj z wszechstronnej obsługi. Bezpłatnie, szybko i wygodnie.

6-MIESIĘCZNA DODATKOWA GWARANCJA

Głęboko wierzymy w jakość i wytrzymałość naszych produktów. Gdy dołączysz do Service Plus, przedłużymy gwarancję Twojego E-M1 o 6 miesięcy.

SPECJALNA INFOLINIA

Jako osoba korzystająca z Service Plus, otrzymasz numer telefonu specjalnej infolinii serwisowej. Będziesz mógł porozmawiać z ekspertem, który odpowie na wszystkie pytania dotyczące wyjątkowych technologii zastosowanych w E-M1.

USŁUGA OSOBISTEGO ODBIORU

To mało prawdopodobne, ale jeśli Twój zarejestrowany E-M1 będzie wymagał sprawdzenia lub naprawy, osobiście go od Ciebie odbierzemy. Zadzwoń na otrzymany numer Service Plus i ustal datę oraz miejsce odbioru aparatu.

SZYBKA NAPRAWA

Nigdy nie powinieneś stracić okazji do zrobienia zdjęcia swoim aparatem. Dlatego też, jeśli coś nie działa perfekcyjnie, dołożymy wszelkich starań, by Twój zarejestrowany aparat E-M1 nie spędził w serwisie więcej niż 3 dni (transport nie jest uwzględniony).

Strona Service Plus: http://www.olympus.pl/site/pl/c/cameras_support/service_plus/index.html

Olympus E-M1 - najlepszy w historii aparat Mikro Cztery Trzecie

Olympus stworzył aparat, który rozwiąże problem właścicieli lustrzanek pełnoklatkowych i APS-C — OM-D E-M1. Lustrzanki cyfrowe są zbyt duże, by mieć je zawsze przy sobie. OM-D E-M1 jest bardziej kompaktowy i doskonale sprawdza się w podróży. Łączy w sobie niewielkie rozmiary systemu Mikro Cztery Trzecie z jakością obrazu właściwą dla lustrzanek cyfrowych. Nowy sensor Live MOS oraz procesor obrazu TruePic VII nowej generacji stanowią gwarancję niezwykłej precyzji i doskonałej jakości obrazu. PODWÓJNY FAST AF, w jaki wyposażono E-M1, przewyższa wydajność autofokusa swojego poprzednika, OM-D E-M5. To jeden z najszybszych na świecie systemów AF, z którego można korzystać, robiąc zarówno standardowe zdjęcia, jak i zdjęcia sekwencyjne. Dzięki PODWÓJNEMU FAST AF do E-M1 podłączymy wiele wymiennych obiektywów. Najnowszy OM-D posiada wizjer elektroniczny o mocy powiększenia pełnoklatkowej lustrzanki wysokiej klasy i unikalny 5-osiowy system stabilizacji obrazu, który zastosowano już wcześniej w OM-D E-M5. E-M1 jest odporny kurz, zachlapania oraz niskie temperatury.


Komentarze czytelników (26)
  1. s4int
    s4int 8 października 2013, 11:33

    no ładnie, ładnie - może inni by poszli też tym tropem. A nie, oni to mają w d... bo ich aparaty tak czy siak się sprzedają...

  2. Faktoid
    Faktoid 8 października 2013, 11:38

    ...może dlatego, że kupując aparat kieruję się jego możliwościami i tym, co dzięki niemu osiągnę? Nie zakładam na dzień dobry, że pobiegnę ze sprzętem do serwisu. Nie przyszło do głowy?

  3. s4int
    s4int 8 października 2013, 11:41

    Mi tego nie musisz tłumaczyć, używam akurat aparatu firmy która ma chyba najgorszy serwis. Ale chyba nie zrozumiałeś co napisałem.

  4. Faktoid
    Faktoid 8 października 2013, 12:03

    To wynika właśnie z tego co napisałem, ludzie mają gdzieś serwis dopóki coś się nie stanie. Dlatego choćby dana firma miała najtragiczniejszy serwis ich produkty i tak będą się sprzedawać jeśli oferują to, czego szukają potencjalni klienci. Serwis zajmuje bardzo, bardzo odległe miejsce na liście priorytetów ogromnej większości ludzi.

  5. staryman
    staryman 8 października 2013, 12:07

    fajna dyskusja, jeden o zupie drugi o d...e i koniecznie musi być jego na wierzchu

  6. sloma_p
    sloma_p 8 października 2013, 12:11

    Jeśli ktoś używa sprzętu zawodowo, to serwis jest bardzo istotny, stąd programy CPS i NPS. Oly zrobił krok w dobrą stronę, w ofercie brakuje sprzętu zastępczego na czas naprawy (mogłaby to być już płatna opcja), ale i tak program nei jest zły, zwłaszcza, ze nie ma w nim jakiś specjalnych wymagań (typu 2 pro body i ileś tam szkieł...)

  7. Faktoid
    Faktoid 8 października 2013, 12:13

    Zawodowcy to margines światowej sprzedaży, a na dodatek uznałem że skoro taka usługa jest dostępna w Canonie i Nikonie dla "profesjonalnych" sprzętów to możemy ten aspekt pominąć, bo s4int pisał, że nawet z kiepskim serwisem produkty innych producentów się sprzedają.

  8. sloma_p
    sloma_p 8 października 2013, 12:17

    Kiepski serwis to jest u nich dla przeciętnego użytkownika. Jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś narzekał na NPS czy CPS. Oferta Olka jest o tyle nowością, że dotyczy każdego, kto kupił E-M1 - w tym również zaawansowanych amatorów, a dla nich już serwis może być istotny. Coraz więcej zawodowców używa też m43, więc brawo za dostrzeżenie potrzeb kupujących.

  9. Faktoid
    Faktoid 8 października 2013, 12:20

    Oj na zachodnich forach już wiele razy spotkałem się, że narzekaniem na NPS. Nie zawsze jest tak słodko jak byśmy tego chcieli.

  10. sloma_p
    sloma_p 8 października 2013, 12:23

    Masz rację,odnosiłem się do polskiego oddziału i swojego własnego doświadczenia - być może gdzie indziej jest gorzej. Natomiast obsługa klienta zanim zostałem członkiem NPS był poniżej wszelkiej krytyki. W innych krajach natomiast dostanie się do NPS jest łatwiejsze (np. kwalifikują tam D300/s, które z niewiadomego powodu u nas wypadło...a pozostawili D2h)

  11. Faktoid
    Faktoid 8 października 2013, 12:30

    Serio? D300/D300s się nie kwalifikuje? :o

  12. sloma_p
    sloma_p 8 października 2013, 12:32

    Już nie, kiedyś był na liście, ale od czasu bodaj D800 wypadł.

  13. focjusz
    focjusz 8 października 2013, 12:54

    Nie widziałem że zapisanie się do NPS jest tak proste - czy trzeba mieć pro korpus czy wystarczą tylko szkiełka ?
    I czy to coś kosztuje ?

  14. sloma_p
    sloma_p 8 października 2013, 13:01

    Trzeba mieć 2 pro body (na dzień dzisiejszy seria jednocyfrowa, plus D700 i D800/E) i trzy pro szkła (lista jest na stronie Nikona) i być zawodowym fotografem (oni to oceniają, wpisujesz swoje dane w formularz). Nie zaszkodzi być polecanym ;) Program jest darmowy.

  15. staryman
    staryman 8 października 2013, 13:05

    nie interesowałem się jak u Olego jest teraz, ale gdy parę lat temu mojego E3 oddawałem, bo miałem uwagi co do działania, to dostałem w zamian drugi korpus E3, nie było żadnego problemu.

  16. Rafaelito
    Rafaelito 8 października 2013, 13:33

    Widać firmy wreszcie zaczynają rozumieć, że dział serwis to też pole walki o klienta nie gorsze od działu sprzedaży. Nowe centrum serwisowe LG kolejnym tego przykładem.

  17. Langusta
    Langusta 8 października 2013, 14:22

    Ładny ruch Oly!

  18. qbic
    qbic 8 października 2013, 15:09

    Prywatny ranking serwisów:

    - Sony - bdb
    - Olympus - db+
    - Canon - dst
    - Fuji - mierny - aczkolwiek bardzo miła obsługa, jednak nie naprawiono metalowo-gumowych uchwytów w ich zabawkowym aparacie jakim jest Fuji X100.

  19. Luke_S
    Luke_S 8 października 2013, 15:46

    qbic, a usunęli Ci te paprochy z wizjera A900, o których kiedyś pisałeś, rzucając gromy na serwis Sony? ;)

  20. qbic
    qbic 8 października 2013, 16:51

    Tak :-)

  21. 8 października 2013, 19:41

    Serwis Olympusa zawsze miał dobrą opinie i działał szybko, więc te 3 dni na samą robociznę to żadna wielka zmiana (mają klauzule, że w przypadku braku części mogą termin przedłużyć). Fajnie że jakaś firma pokazuje jakość serwisu jako atut swojego produktu. Może wzrośnie świadomość i wreszcie ludzie zaczną patrzyć się na kupowane produkty szerzej, uwzględniać również jakość usług w swoich wyborach. Jak klient będzie zwracał uwagę na serwis to i taki Nikon nie będzie mógł tematu zupelnie ignorowac...
    Z drugiej strony to też trochę ukłon w kierunku rynku pro, choć nie wiem czy Olympus faktycznie moze liczyc na zainteresowanie zawodowców czy to tylko zabieg czysto wizerunkowy...

  22. MaciekKwarciak
    MaciekKwarciak 8 października 2013, 22:27

    3 dni? Brawo za deklaracje. Z serwisu sony raz korzystałem (z winy użytkownika): 3 dni z dostawą. To było miłe.

  23. ilDottore
    ilDottore 9 października 2013, 04:17

    Serwis Olka to jest EWENEMENT na tle innych serwisów.
    Pamiętam, kupiłem kiedyś w Dublinie jakiś superhiperzuuuuuum Olympusa.
    Aparat był absolutną nowością i na www nie było jeszcze polskiej instrukcji.
    Nieważne! Po otrzymaniu maila Olympus Polska następnego dnia dosłał mi pdf z instrukcją i miłymi życzeniami bezproblemowego użytkowania.
    Spróbujcie tego samego u Canona! Powodzenia życzę,
    Co do stricte serwisu nie wypowiadam się bo ten Olek nigdy nie sprawiał kłopotów.
    Używałem 2 lata a potem kupiłem lustrzankę FF, zaś Olka dostał kolega z Polski który kocha fotografować ale nie stawało mu funduszy na nowocześniejszy aparat, niż miał naonczas.
    Z tego co mi wiadomo, Olek śmiga w Polsce bezproblemowo do dzisiaj.

  24. Ggrzesiek
    Ggrzesiek 9 października 2013, 21:07

    Ktoś wspominał tutaj o aparacie zastępczym. Miałem kiedyś kompakt Olympusa SP-320. Musiałem odesłać go do serwisu i nieśmiało zapytałem o aparat zastępczy, w związku z jakąś rodzinną imprezą. Impreza małego kalibru, żadne tam chrzciny, czy wesele. Usłyszałem w odpowiedzi: "zobaczymy co da się zrobić". Po dwóch dniach kurier, na koszt firmy Olympus, dostarczył mi aparat zastępczy.

  25. sloma_p
    sloma_p 9 października 2013, 22:31

    Miło ze strony Olka, że Tobie i @staryman dali zastępcze aparaty, ale jak ktoś z tego żyje/dorabia, to chciałby mieć to na piśmie ;) Choć oczywiście postawa serwisu godna pochwały :)

  26. czerwonyautobus
    czerwonyautobus 14 października 2013, 21:32

    Nie wiem jak jest w innych polskich przedstawicielstwach, bo Olympus Polska wypożycza sprzęt dla forumowiczów OC. Piszesz prośbę i możesz dostać body, szkło itp. Ja napisałem i dostałem ... jaki w tym zysk Olympusa, choćby taki, że po testach na wypożyczonym sprzęcie kupiłem sobie PENa.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.