Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
No i fajnie! Korpus nie dla mnie, ale dobry prognostyk naprzyszłość. No i wychodzi na to, że wśród bezlusterkowców wszystkich klas nie ma niczego, co by pobiło pod względem jakości obrazu slow-motion (4K 100p i szybciej) niedrogiego w sumie GH6.
@ad1216 A widziałeś 4K 100p z FX30? Zerknij. Amadi zrobił test każdej z tych kamer. Ja już pomijam, że w FX30 jest osiągany z wycinka kadru mniejszego, niż m43, ale jest po prostu dużo słabszy. Dużo mniej szczegółowy.
Przybylskipawel: w teście Amadi nie porównuje fx30 do gh6 i nie czepia się jakości obrazu w 4k 100kl/sek. Gh6 to już staroć i af z innej epoki i technologii, którą nawet Panas ostatnio porzucił
"po zakończeniu nagrywania aparat całkowicie zamarza na około 2 sekundy i nie reaguje w tym czasie na żadne przyciski czy pokrętła" To dyskwalifikuje ten sprzęt do pracy zawodowej :) Przypomniały mi się czasy Samsunga NX10. On zamarzał przy zapisie RAWów ;)
No i nic dziwnego: skoro Amadi w ogóle pomija tak podstawowy sprzęt weselny, jak Panasonic GH5/GH6, to pies z kulawą nogą się tym nie zainteresuje 🙄. A tak poważniej: z trzech ślubów, na których byłem w ostatnich paru latach, to na 2 operator kręcił i fotografował Panasonicami GH, a na jednym Sony A7*. I nie sądzę, żeby to był tylko przypadkowy zbieg okoliczności. Tymczasem w zestawieniu nie ma ŻADNEGO Panasonica GH i w ogóle NIC z m43.
Ja też nie rozumiem bagatelizowania niektórych wielkości matryc nad innymi.
Skoro pomijamy M43 i sprzęt warty rozważenia zaczynamy od Apsc
To może pomińmy Apsc i dolną granicą wielkości sensora niech będzie FF i najwyższa pora zacząć krzyczeć o tym że jeśli chcesz być PRO powinieneś biegać z Średnim Formatem
Przeciez to oczywiste. Pan Leika to pierwszy amator zamiast biegac z MF jak porzadny zawodowiec to zrobil apart na klisze filmowa i zaczal sie balagan.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
No i fajnie! Korpus nie dla mnie, ale dobry prognostyk naprzyszłość. No i wychodzi na to, że wśród bezlusterkowców wszystkich klas nie ma niczego, co by pobiło pod względem jakości obrazu slow-motion (4K 100p i szybciej) niedrogiego w sumie GH6.
Fx30 jest niewiele droższy i o klasę lepszy i też ma 4k 100kl/sek
@ad1216 A widziałeś 4K 100p z FX30? Zerknij. Amadi zrobił test każdej z tych kamer. Ja już pomijam, że w FX30 jest osiągany z wycinka kadru mniejszego, niż m43, ale jest po prostu dużo słabszy. Dużo mniej szczegółowy.
ISO 12800 - szału ni ma. Gh5s szumi mniej.
Przybylskipawel: w teście Amadi nie porównuje fx30 do gh6 i nie czepia się jakości obrazu w 4k 100kl/sek. Gh6 to już staroć i af z innej epoki i technologii, którą nawet Panas ostatnio porzucił
@ad1216 A jak Ci się sprawdza w praktyce AF w GH6?
@ad1216 Ale udostępnia klipy 4K 100p, a ja mam oczy.
@ad1216 I jakbyś tak mógł sprecyzować, w czym FX30 jest o klasę lepszy? Zapewne w AF. A tak poza tym?
Myślę, że Panas odświeży GH6 (GH6 II czy GH7). Wiele osób sobie ceni mft do filmowania.
Ceny topowych aparatów APS-C i m4/3 tych marek prawie zrównały się z FF.
GH6: 9000 [10000 na starcie]
S5 II: 10500
FX30: 10500
A7 IV: 11700
Lumix + Sigma MC-21 + Sigma EF autofucus wow :D
Może i taką przesiadkę warto rozważyć gdy ma się szklarnię Sigmy :)
A widzieliście nowy odcinek? link
329
"po zakończeniu nagrywania aparat całkowicie zamarza na około 2 sekundy i nie reaguje w tym czasie na żadne przyciski czy pokrętła"
To dyskwalifikuje ten sprzęt do pracy zawodowej :) Przypomniały mi się czasy Samsunga NX10. On zamarzał przy zapisie RAWów ;)
413 po dobie.
Fajne te odcinki, prowadzący super :)
Ale wyświetleń mniej niż lajfy na sofie przed telewizorem z sześciopakiem.
Od #25 porównania i rankingi sprzętu wideo z 2 lat testów. link
No i nic dziwnego: skoro Amadi w ogóle pomija tak podstawowy sprzęt weselny, jak Panasonic GH5/GH6, to pies z kulawą nogą się tym nie zainteresuje 🙄.
A tak poważniej: z trzech ślubów, na których byłem w ostatnich paru latach, to na 2 operator kręcił i fotografował Panasonicami GH, a na jednym Sony A7*. I nie sądzę, żeby to był tylko przypadkowy zbieg okoliczności.
Tymczasem w zestawieniu nie ma ŻADNEGO Panasonica GH i w ogóle NIC z m43.
@Soniak10
link
@Soniak10
Ja też nie rozumiem bagatelizowania niektórych wielkości matryc nad innymi.
Skoro pomijamy M43 i sprzęt warty rozważenia zaczynamy od Apsc
To może pomińmy Apsc i dolną granicą wielkości sensora niech będzie FF i najwyższa pora zacząć krzyczeć o tym że jeśli chcesz być PRO powinieneś biegać z Średnim Formatem
Przeciez to oczywiste. Pan Leika to pierwszy amator zamiast biegac z MF jak porzadny zawodowiec to zrobil apart na klisze filmowa i zaczal sie balagan.
Jakby tego było mało, to puścił ją w poprzek.
Dzisiejsze "Pogadanki o filmowaniu i sprzęcie filmującym"
Amadeusza Andrzejewskiego link