Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Zbadaj swój aparat - nowa usługa serwisowa

Zbadaj swój aparat - nowa usługa serwisowa
7 sierpnia
2014 14:35

Firma CSI Foto i Video informuje o wprowadzeniu nowej usługi serwisowej - „Zbadaj swój aparat”. Polega ona na wykonaniu pełnej diagnostyki sprzętu fotograficznego, pozwalającej na dokładne sprawdzenie jego stanu technicznego. Dzięki temu można m.in. sprawdzić stan używanego aparatu przed jego zakupem lub sprzedażą.

Informacja prasowa

Zbadaj swój aparat.

Zbadaj swój aparat - nowa usługa serwisowa

Firma CSI Foto i Video, autoryzowany serwis foto i video informuje o wprowadzeniu nowej usługi serwisowej: ZBADAJ SWÓJ APARAT.

Jest to usługa polegająca na wykonaniu pełnej diagnostyki sprzętu fotograficznego, która pozwala na dokładne sprawdzenie stanu technicznego sprzętu. Usługa ta jest również odpowiedzią na zapytania kierowane do serwisu o możliwość sprawdzenia używanego sprzętu fotograficznego przed zakupem lub sprzedażą.

Dzięki pełnemu badaniu diagnostycznemu możesz być pewien w jakiej kondycji technicznej jest aparat, co można naprawić, żeby przedłużyć jego prawidłowe działania i czy kupowany przez Ciebie sprzęt jest warty swojej wartości. Dokonując pełnego przeglądu technicznego sprzętu możesz poznać jego faktyczny stan i jak był eksploatowany oraz czy były w nim wykonywane jakieś nieautoryzowane naprawy serwisowe. Dokładne badanie techniczne poszczególnych elementów może również wskazać, czy sprzęt nie był poddany jakimś większym uszkodzeniom mechanicznym.

Co wchodzi w skład wykonywanych czynności serwisowych?

01. Funkcjonowanie podzespołów mechanicznych
. Ogólne sprawdzenie stanu technicznego sprzętu, na podstawie oględzin wizualnych. Sprawdzenie poprawnego działania funkcji aparatu.
02. Sprawdzenie rejestru błędów.
 Informacja o zapisach kodów błędów w pamięci aparatu, które wystąpiły podczas jego użytkowania.
03. Sprawdzenie przebiegu migawki
. Informacja o zużyciu migawki. W przypadku dużego przebiegu, zalecana wymiana.
04. Sprawdzenie prawidłowego położenia i mechanicznego stanu matrycy. 
Informacja o prawidłowym położeniu matrycy względem aparatu. Duże różnice w położeniu matrycy mogą wskazywać na urazy mechaniczne lub nieautoryzowane naprawy. Podczas sprawdzenia mechanicznego stanu matrycy brane są pod uwagę wypalenia powstałe od silnych źródeł światła (np. słońce, laser) oraz to, czy powierzchnia filtra nie jest porysowana.
05. Sprawdzenie działania i położenia światłomierza
. Informacja o ewentualnych urazach aparatu i nieautoryzowanych naprawach. Niepoprawne położenie światłomierza ma wpływ na nieprawidłową ekspozycje i brak jej powtarzalności.
06. Sprawdzenie czasu otwarcia migawki. 
Informacja o stanie migawki i jej zdolności utrzymania czasu. Celem badania jest sprawdzenie rzeczywistego czasu otwarcia migawki.
07. Sprawdzenie prawidłowego działania przycisków, obudowy i elementów eksploatacyjnych. 
Sprawdzenie stanu obudowy, oklein, matówki i elementów sterujących aparatu (pokrętła, przyciski itp.).
08. Sprawdzenie aktualnej wersji oprogramowania
. Sprawdzenie i ewentualna informacja o możliwości wgrania nowszej wersji oprogramowania.
09. Sprawdzenie działania czujnika AF
. Sprawdzenie funkcjonowania zespołu AF oraz czystości czujnika, bez sprawdzenia poprawności wyboru punktu AF z obiektywami Klienta (BF, FF). 


Usługa dostępna jest dla wszystkich cyfrowych aparatów firmy Canon serii EOS, a jej koszt to 149,00 PLN brutto. Usługa jest wykonywana na następny dzień roboczy. Po wcześniejszym umówieniu istnieje możliwość zrealizowania jej w ten sam dzień.

W celu umówienia się na konkretny termin realizacji usługi należy wysłać maila na adres: info@e-csi.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na stronie serwisu: www.e-csi.pl.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej specjalnej oferty serwisowej.


Komentarze czytelników (23)
  1. rubio
    rubio 7 sierpnia 2014, 14:43

    "polegająca na wykonaniu pełnej diagnostyki sprzętu fotograficznego," a ja tam w banerze widzę jakieś krzyżyki, że niby nie wszystko sprawdzą.

  2. sloma_p
    sloma_p 7 sierpnia 2014, 14:56

    Jeśli chciałeś zabłysnąć, to średnio Ci poszło...

  3. uniqueania
    uniqueania 7 sierpnia 2014, 14:58

    pewnie wszystko sprawdzają tylko ten konkretny model ma dwie usterki :)

  4. ixi
    ixi 7 sierpnia 2014, 15:04

    oferta na czasie, bo ja mam właśnie 1Dx do sprawdzenia kompleksowego

  5. Marek B
    Marek B 7 sierpnia 2014, 16:13

    Interesująca informacja. Dzięki. Na pewno skorzystam :)

  6. kaziu
    kaziu 7 sierpnia 2014, 16:14

    Refundacja z NFZ w 100%

  7. 7 sierpnia 2014, 16:36

    Chetnie, ale ja chcac sprzedac 300D , musialbym zaplacic polowe jego wartosci za przeglad.....

  8. ncc23marek
    ncc23marek 7 sierpnia 2014, 16:50

    a ci lekarze to mają jakieś specjalizacje w tej dziedzinie czy po prostu szukają elementów które już dawno powinny sygnalizować błędy a jeszcze działają !

  9. ncc23marek
    ncc23marek 7 sierpnia 2014, 16:51

    i jeszcze jedno
    taki brodaty lekarz to chyba powinien badać aparaty w masce i czepku na włosach

  10. abes
    abes 7 sierpnia 2014, 17:31

    "... i czy kupowany przez Ciebie sprzęt jest warty swojej wartości." - yyy... :_)

  11. fotoG3
    fotoG3 7 sierpnia 2014, 19:51

    Taka usługa ma sens przy cenie około 5% wartości sprzętu, czyli dla aparatu o wartości powyżej 3000zł.
    Przy zakupie taniego sprzętu do 1000zł lepiej te pieniądze wydać na egzemplarz w lepszej kondycji niż na diagnostykę.
    Naprawa czytaj wymiana matrycy czy migawki praktycznie oznacza, że zakup aparatu za kilkaset złotych jest kompletnie nieuzasadniony.

  12. jajaja
    jajaja 7 sierpnia 2014, 20:12

    Wg mnie zamiast wymyslac coraz to nowsze uslugi powinni wiecej czasu i dbałosci poswiecic zwyklym zabiegom naprawy i czyszczenia sprzetu tak aby ludzie nie wysylali im go 5 razy do "poprawy".

    przy tej liczbie zgloszen jaka maja, a oceniam wg ich numeracji przyjmowanego sprzetu ze wynosi ona ok 100/dzien (nie liczac sobot i niedziel) to sie nie dziwie ze robia to niedbale ale dziwie sie ze maja jeszcze czas na takie promocje i dodatkowe uslugi

  13. Juzer
    Juzer 7 sierpnia 2014, 22:20

    Czas na odpowiedź Nikona...W sumie inicjatywa dobra, zwłaszcza przy zakupie na rynku wtórnym sprzętu droższego z tzw. górnej półki

  14. Canonex
    Canonex 7 sierpnia 2014, 23:31

    sloma_p, właśnie trafnie zauważył, bo z tych ptaszków i krzyżyków nic nie wynika.

  15. sloma_p
    sloma_p 8 sierpnia 2014, 06:17

    A co ma wynikać? Średnio rozgarnięty człowiek załapie o co chodzi, ale takie mamy czasy, że niektórzy próbują zabłysnąć jakimkolwiek komentarzem, byle negatywnym, byle znaleźć dziurę w całym, byle pokazać, jacy niby są inteligentni. Naprawdę w całej tej informacji najważniejsze jest, że nie ma na grafice legendy/opisu do krzyżyków?

  16. 8 sierpnia 2014, 08:51

    nie dogodzisz Panie, nie dogodzisz... jest oferta? źle... nie ma? też źle... do tego cena zła, serwis zły i ogólnie źle jest... co pozostaje? śmiać się Panowie :)

  17. miszak
    miszak 8 sierpnia 2014, 09:36

    No i co z tego sprawdzenia wynika ?
    Kto naprawiał i sprawdzał sprzęt ten wie, że różnie może być. Może być niesprawny a w teście serwisowym wychodzi cacuszko ;-)

  18. uniqueania
    uniqueania 8 sierpnia 2014, 17:19

    ja sprawdzałam i na koniec dają protokół potwierdzający stan techniczny - zawsze to coś zwłaszcza jak się chce sprzedać swój aparat :)

  19. piogab
    piogab 8 sierpnia 2014, 18:38

    Dziś wrócił mój Canon 5d z CSI. Prosiłem o czyszczenie matrycy i regulację AF. Zaproponowano mi wymianę m.in. Mirror Boxa i migawki za ok. 1500 zl. Gdy poprosiłem tylko o czyszczenie matrycy - odmówiono mi twierdząc, że filtr jest porysowany i matrycy nie da się wyczyścić. To po co była ta propozycja wymiany migawki i Mirror Boxa......?????

  20. canonik83
    canonik83 8 sierpnia 2014, 20:26

    piogab to Kolejna firma szukająca naiwniaków do zarobku kasy....... ;-)

  21. canonik83
    canonik83 8 sierpnia 2014, 20:30

    a dwa ;-) Rękawiczki ma ale co do brody to lepiej niech ją zgoli i czepek i czepek na głowe,a dwa otwarty aparat trzyma sie skierowany do dołu tak samo jak sie zkłada obiektyw,no chyba ze jest on w sterylnym miejscu ;-) lol

  22. ncc23marek
    ncc23marek 8 sierpnia 2014, 20:52

    ja mojej lustrzance zalecam 3 x dziennie tabletki przeciwgorączkowe bo na L4 nie pójdzie !!!
    Lustrzanka na tym słońcu zdycha... po prostu marniała z dnia na dzień
    Uleczam ją samodzielnie. Lubi też drapanie pędzelkami i przedmuchanie za pomocą gruchy

  23. asnyk
    asnyk 8 sierpnia 2014, 22:56

    No to piękne firma która nie ma pojęcia o zwykłym czyszczeniu matrycy i naciąga na koszty chce coś sprawdzać? pewnie nie ma pracy i oferuje jakieś śmieszne badania-to jest tupet

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.