Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Fujifilm Instax Wide 300

Fujifilm Instax Wide 300
10 września
2014 19:45

W ofercie firmy Fujifilm pojawił się nowy aparat z serii Instax, służącej do fotografii natychmiastowej. To model Wide 300 korzystający z większych wkładów o nazwie Instax Wide Film. Fujifilm Instax Wide 300 posiada m.in. optyczny wizjer, dwuzakresowy pierścień ustawiania ostrości oraz złącze statywowe.

Fujifilm Instax Wide 300 umożliwia fotografowanie z czasami od 1/64 s. do 1/200 s. Pierścień ostrości pozwala na ustawienie jednego z dwóch zakresów ogniskowania: 0.9 m. - 3 m. oraz 3 m. - do nieskończoności. Aparat dysponuje również automatyczną elektroniczną lampą błyskową o zasięgu do 3 metrów. Nie wiadomo jeszcze, kiedy Instax Wide 300 będzie dostępny w Polsce.

Fujifilm Instax Wide 300

Fujifilm Instax Wide 300

Fujifilm Instax Wide 300


Komentarze czytelników (12)
  1. krisss
    krisss 10 września 2014, 20:43

    Tyle pisaniny a nie ma najważniejszej informacji - jaki jest format tego - ŁAJD...

  2. marcin wuu
    marcin wuu 10 września 2014, 21:03

    Film size 108(W) x 86(H) mm
    Picture size 99(W) x 62(H) mm

    Taki sam jak poprzedniego modelu, bo to ta sama klisza jest.

  3. 10 września 2014, 21:29

    a obiektyw jaki, standard czy szeroki kąt...?


    tak, instax na kliszę - to faktycznie jakiś nowy.

  4. marcin wuu
    marcin wuu 10 września 2014, 21:44

    Obiektyw ma odpowiednik 35mm dla małego obrazka. Jest klisza panie kuruteku, jest. Niestety nie da się jej tak łatwo odzyskać jak w Fuji FP-100C bo jest na stałe sklejona z odbitką.

  5. krisss
    krisss 10 września 2014, 22:05

    Wszystkie dotychczasowe Instaxy robiły nieostre zdjęcia - z racji fatalnego obiektywu. Może tu zaszła zmiana na lepsze...

  6. marcin wuu
    marcin wuu 10 września 2014, 22:09

    Nie zaszła. To jest to samo szkło. Z ostrością jest tak, że podobnie jak inne nieistotne parametry techniczne, do których modlą się czytelnicy optycznych, dla grupy docelowej instaxów nie ma ona żadnego znaczenia.

  7. krisss
    krisss 10 września 2014, 22:31

    Na szczęście mam jeszcze trochę wspaniałego FP100B - do wykorzystania w ściance Polaroida aparatu Mamiya RZ - a potem koniec. Ukatrupili to co było dobre. Teraz tylki słitfocie i selfie...

  8. marcin wuu
    marcin wuu 10 września 2014, 22:34

    Jest fp-100C.

  9. krisss
    krisss 10 września 2014, 22:35

    FP100B - cz-b, był również w wersji na 4/5" - miodzio.

  10. marcin wuu
    marcin wuu 10 września 2014, 22:38

    jest fp-100C w wersji 4x5.

  11. 11 września 2014, 15:54

    Miałem w ręce jednego z intaxów.
    Jego plastikowo i tandetność po prostu poraża.

  12. Kriss_12
    Kriss_12 12 września 2014, 12:45

    Nie ma ponoć popytu na zacne materiały natychmiastowe takie jak FP-3000B, a jest na odpustowe zabawki takie jak ten Instax. Skąd się bierze fenomen ich popularności? Mam wrażenie, że bylejakość jest teraz wartością dodaną do zdjęcia. Łomograficzna estetyka tuszuje smutną prawdę, że zdjęcie nie ma treści. Stąd tak chętnie sięgają po nią różni TWUrcy. Gdyby zdjąć z ich dzieł wszystkie zafarby, desaturacje, przepalenia, nieostrości, itp., to mogłoby się okazać, że fotograf nie miał nic do powiedzenia. Paradoksalnie doskonałość techniczna obnaża całą niemoc fotografa. Wielu "artystów" nie chce się z nią mierzyć.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.