Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Inne testy

Sony A7C II - test trybu filmowego

Sony A7C II - test trybu filmowego
8 września 2023
Amadeusz Andrzejewski Komentarze: 2

1. Wstęp

Sony A7C II oraz Sony A7CR to dwa niedawno zaprezentowane korpusy stanowiące rozwinięcie obecnego na rynku od września 2020 roku modelu A7C. Podobnie jak poprzednik, bazują one na wcześniej zaprezentowanych „pełnowymiarowych” korpusach i stanowią ich wariant, w którym znacznie większy nacisk położono na zachowanie niewielkich rozmiarów i wagi.

W efekcie wspomnianego nacisku, Sony A7C II jest niemal o 150 g lżejszy od A7 IV, na którego podzespołach częściowo bazuje, oferując przy tym tę samą co większy krewniak specyfikację filmową, jeśli chodzi o rozdzielczości nagrywania czy klatkaże. Ta sama jest także użyta w obu korpusach 33-megapikselowa matryca. Zmiana zaszła za to po stronie procesora — nowszy aparat korzysta z koprocesora neuralnego, który zwiększa jego możliwości w zakresie śledzącego autofokusa.

Oczywiście miniaturyzacja ma też swoją cenę. W porównaniu do A7 IV model A7C II ma tylko jedno gniazdo kart pamięci, korzysta z niepełnowymiarowego złącza HDMI typu D oraz oferuje wizjer elektroniczny o gorszych parametrach. Jest też nieco tańszy, choć nie jest to tak duża różnica jak na przykład między konkurencyjnym Canonem EOS R6 Mark II a również mocno odchudzonym modelem EOS R8.


----- R E K L A M A -----

Jak taka kombinacja sprawdzi się w praktyce? Po odpowiedzi zapraszamy do lektury kolejnych rozdziałów niniejszego testu.

Aparat do testu udostępnił polski oddział firmy Sony Europe Limited, za co serdecznie dziękujemy.



Poprzedni rozdział