Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
OM Digital Solutions mógł się nieco bardziej postarać i nakręcić jakieś fajne b-roll'e albo filmy krótkometrażowe nakręcone w systemie OM. Tak z marketingowego punktu widzenia.
Coraz bardziej nie rozumiem, dlaczego producenci lub autoryzowani w danym kraju dilerzy sprzętu foto nie dostrzegają potencjału reklamowego w tych setkach ekranów telewizorów, stojących na ścianach marketów RTV/AGD? Nie wierzę, że nie mogliby się dogadać z jakąś siecią, żeby na kilku ekranach wyświetlać jakieś filmiki marketingowe, promujące dany model aparatu czy obiektywu. W tej chwili sieci marketów nie mają żadnego zysku z tych stojących telewizorów, więc nie mogę uwierzyć, że za emisję takich spotów reklamowych zażądaliby Bóg-wie-jakich stawek. A przecież klientów tam się sporo kręci, więc gdyby co-któryś przystanął na chwilę i zapamiętał, że OM-1 "jest taki fajny", to...
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
OM Digital Solutions mógł się nieco bardziej postarać i nakręcić jakieś fajne b-roll'e albo filmy krótkometrażowe nakręcone w systemie OM. Tak z marketingowego punktu widzenia.
link
a czy ktos ma olka em5 III? czy tam dziala w filmowaniu auto iso w trybie manual?
@tomek_ link polecam to oraz behind the scenes do tego filmu
Coraz bardziej nie rozumiem, dlaczego producenci lub autoryzowani w danym kraju dilerzy sprzętu foto nie dostrzegają potencjału reklamowego w tych setkach ekranów telewizorów, stojących na ścianach marketów RTV/AGD? Nie wierzę, że nie mogliby się dogadać z jakąś siecią, żeby na kilku ekranach wyświetlać jakieś filmiki marketingowe, promujące dany model aparatu czy obiektywu. W tej chwili sieci marketów nie mają żadnego zysku z tych stojących telewizorów, więc nie mogę uwierzyć, że za emisję takich spotów reklamowych zażądaliby Bóg-wie-jakich stawek. A przecież klientów tam się sporo kręci, więc gdyby co-któryś przystanął na chwilę i zapamiętał, że OM-1 "jest taki fajny", to...