Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Czy te obiektywy występują w różnych odmianach lub czy ostatnio były odświeżane? Pytam, bo obiektywy na zdjęciach w teście wyglądają odrobinę inaczej niż na stronie producenta, a dokładniej w miejscu gdzie pierścień ostrości (tuż za skalą w metrach) przechodzi w ostatni element obiektywu (ten z podpisem Fujinon 18-55/50-135) widać tę różnicę. Pytam z ciekawości.
One najpierw, parę lat temu wyszły w wersji z mocowaniem Sony E, w czasach jak Sony FS7 królowała w realizacjach telewizyjnych, a ludzie do nich głównie zapinali eLki Canona EF przez Speedbooster.
Potem, stosunkowo niedawno, wyszły też w wersji z mocowaniem X (stąd MKX) jak pojawiły się korpusy Fujifilm z rozbudowanym trybem filmowym.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
To zdanie chyba do poprawy:
Obiektywy te z jednej strony są kompaktowe (waga poniżej 1 kg) i oferują akceptowalną dla kupującego kamerę za 20-40 tys. zł użytkownika cenę,
Czyli potrzeba przestrzeni soczewkom więc obudowa jest wielgachna?
O tych obiektywach Rokłel pisał "six figures", po naszemu cena kilkucyfrowa.
Wspaniałe szkła.
Czy te obiektywy występują w różnych odmianach lub czy ostatnio były odświeżane? Pytam, bo obiektywy na zdjęciach w teście wyglądają odrobinę inaczej niż na stronie producenta, a dokładniej w miejscu gdzie pierścień ostrości (tuż za skalą w metrach) przechodzi w ostatni element obiektywu (ten z podpisem Fujinon 18-55/50-135) widać tę różnicę.
Pytam z ciekawości.
Są MK link
i MKX link
One najpierw, parę lat temu wyszły w wersji z mocowaniem Sony E, w czasach jak Sony FS7 królowała w realizacjach telewizyjnych, a ludzie do nich głównie zapinali eLki Canona EF przez Speedbooster.
Potem, stosunkowo niedawno, wyszły też w wersji z mocowaniem X (stąd MKX) jak pojawiły się korpusy Fujifilm z rozbudowanym trybem filmowym.
"Tamron 20-40mm f/2.8 Di III VXD."
- na FF?
@tomek_
No a co ci się nie zgadza?
link
Nic się nie nie zgadza, wręcz przeciwnie, jak AF będzie OK to kupuję to.
@PDamian & @Amadi
Dzięki za wyjaśnienie! Teraz rozumiem.
Parfokalny, nie parafokalny (czyli "równoostry" a nie "niby ostry")
Fujifilm wygrwa z canonem, nikonem i sony pod względem funkcji jak i optyki filmowej. Brawo Fujifilm