Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Artykuły

Obiektywy filmowe Fujifilm w praktyce

19 września 2022
Komentarze czytelników (12)
  1. MichałKr
    MichałKr 19 września 2022, 17:55

    To zdanie chyba do poprawy:

    Obiektywy te z jednej strony są kompaktowe (waga poniżej 1 kg) i oferują akceptowalną dla kupującego kamerę za 20-40 tys. zł użytkownika cenę,

  2. BlindClick
    BlindClick 19 września 2022, 18:07

    Czyli potrzeba przestrzeni soczewkom więc obudowa jest wielgachna?

  3. LarsikOwen
    LarsikOwen 19 września 2022, 18:08

    O tych obiektywach Rokłel pisał "six figures", po naszemu cena kilkucyfrowa.
    Wspaniałe szkła.

  4. trmgkl
    trmgkl 19 września 2022, 21:29

    Czy te obiektywy występują w różnych odmianach lub czy ostatnio były odświeżane? Pytam, bo obiektywy na zdjęciach w teście wyglądają odrobinę inaczej niż na stronie producenta, a dokładniej w miejscu gdzie pierścień ostrości (tuż za skalą w metrach) przechodzi w ostatni element obiektywu (ten z podpisem Fujinon 18-55/50-135) widać tę różnicę.
    Pytam z ciekawości.

  5. PDamian
    PDamian 19 września 2022, 21:44

    Są MK link
    i MKX link

  6. Amadi
    Amadi 19 września 2022, 23:35

    One najpierw, parę lat temu wyszły w wersji z mocowaniem Sony E, w czasach jak Sony FS7 królowała w realizacjach telewizyjnych, a ludzie do nich głównie zapinali eLki Canona EF przez Speedbooster.

    Potem, stosunkowo niedawno, wyszły też w wersji z mocowaniem X (stąd MKX) jak pojawiły się korpusy Fujifilm z rozbudowanym trybem filmowym.

  7. tomek__
    tomek__ 20 września 2022, 01:03

    "Tamron 20-40mm f/2.8 Di III VXD."
    - na FF?

  8. lord13
    lord13 20 września 2022, 09:49

    @tomek_
    No a co ci się nie zgadza?
    link

  9. tomek__
    tomek__ 20 września 2022, 22:45

    Nic się nie nie zgadza, wręcz przeciwnie, jak AF będzie OK to kupuję to.

  10. trmgkl
    trmgkl 21 września 2022, 11:41

    @PDamian & @Amadi

    Dzięki za wyjaśnienie! Teraz rozumiem.

  11. tzb
    tzb 22 września 2022, 12:50

    Parfokalny, nie parafokalny (czyli "równoostry" a nie "niby ostry")

  12. stets@o2.pl
    stets@o2.pl 29 września 2022, 20:13

    Fujifilm wygrwa z canonem, nikonem i sony pod względem funkcji jak i optyki filmowej. Brawo Fujifilm

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział