Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jestem ogromnie szczęśliwy w tej premiery. Sprawiła ona, że wciąż mogę się czuć dobrze z moim ZV-1 jako kamerką do zadań specjalnych. Ten obiektyw jest niestety o wiele za ciemny, bo błyskawicznie ciemnieje na 24mm będąc już o ponad 1EV ciemniejszy od ZV-1. Brak optycznej stabilizacji wymusza elektroniczną, która cropuje tyle, że zostaje 22mm, a obraz jest mniej stabilny. No i jest gorszy optycznie. Poza tym i umiejscowieniem gwintu nie wprowadzono nic wystarczająco nowego. A przecież do ZV-1 opracowano soczewkę makro-wide, która przynajmniej przy filmowaniu ze stabilizacją wzmocnioną cofa nas do takiego kadru, jaki ma ZV-1, ale ze znacznie lepszym światłem.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Jestem ogromnie szczęśliwy w tej premiery.
Sprawiła ona, że wciąż mogę się czuć dobrze z moim ZV-1 jako kamerką do zadań specjalnych. Ten obiektyw jest niestety o wiele za ciemny, bo błyskawicznie ciemnieje na 24mm będąc już o ponad 1EV ciemniejszy od ZV-1. Brak optycznej stabilizacji wymusza elektroniczną, która cropuje tyle, że zostaje 22mm, a obraz jest mniej stabilny. No i jest gorszy optycznie. Poza tym i umiejscowieniem gwintu nie wprowadzono nic wystarczająco nowego. A przecież do ZV-1 opracowano soczewkę makro-wide, która przynajmniej przy filmowaniu ze stabilizacją wzmocnioną cofa nas do takiego kadru, jaki ma ZV-1, ale ze znacznie lepszym światłem.