Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Zanim przejdziemy do podsumowania, poświęćmy też nieco uwagi pracownicom i pracownikom stoisk, dzięki którym odwiedzający mieli na czym sprawdzać testowane aparaty, obiektywy i akcesoria. W tej grupie zdecydowanie przeważały przedstawicielki płci pięknej, choć trzeba przyznać, że największe firmy starały się przynajmniej częściowo wprowadzić parytet i na ich stoiskach pojawiali się także męscy modele.
Na końcu rozdziału dołączyłem kilka kadrów ze stoiska z filtrami Kenko prezentujących działanie różnych rodzajów filtrów zmiękczających, dyfuzyjnych oraz dodających do obrazu efekty takie jak flary czy gwiazdki.
Dodajmy też, że na potrzeby wykonania większości zdjęć do tego rozdziału zastąpiłem zooma 18-120 mm f/4 bardziej stosownym do takich sytuacji redakcyjnym Fujinonem XF 56 mm f/1.2 R.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.