Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto
14 czerwca
2016 15:02

Firma Foto-Technika poinformowała, że od 15 czerwca w wybranych sklepach w Polsce pojawią się w sprzedaży nowe statywy marki MeFoto.

Informacja prasowa

Nowe statywy marki MeFoto

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Statywy MeFoto charakteryzują się wysoką jakością wykonania, kompaktową i zwartą budową. Każdy model dostępny jest w wersji aluminiowej lub karbonowej oraz w szerokiej palecie kolorystycznej. Stworzone dla aktywnych fotografów ceniących sobie styl, komfort pracy i niezawodność.

DayTrip Mini Tripod Kit

Kompaktowa wersja statywu BackPacker. Jest idealnym rozwiązaniem do autoportretów, fotografii żywności a także do fotografowania smartfonem! Jest doskonały, gdy wybierasz się w podróż, kiedy nie masz pewności kiedy będziesz potrzebować statywu. Wyróżnia się kompaktowymi wymiarami oraz lekkością.

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Dane techniczne:
  • symalny udźwig: 4 kg
  • Maksymalna wysokość (z kolumną): 61 cm
  • Maksymalna wysokość (bez kolumny): 44 cm
  • Minimalna wysokość: 24 cm
  • Długość po złożeniu: 24 cm
  • Liczba sekcji: 2
  • Blokada nóg: Blokada Twist
  • Szybkozłączka: Arca-Swiss Mini Style (PMU50M)
  • Poziomica: Tak
  • Waga: 0,8 kg

BackPacker Travel Tripod

Statyw MeFoto BackPacker zapewnia wyjątkowe połączenie materiałów, konstrukcji i funkcji z dodatkowym wyborem kolorów! Idealne do aparatów kompaktowych, lustrzanek i aparatów MFT.

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Dane techniczne:
  • symalny udźwig: 4 kg
  • Maksymalna wysokość (z kolumną): 131 cm
  • Maksymalna wysokość (bez kolumny): 116 cm
  • Minimalna wysokość: 44 cm
  • Długość po złożeniu: 31 cm
  • Liczba sekcji: 5
  • Blokada nóg: Blokada obrotów
  • Szybkozłączka: Arca-Swiss Style (PU50)
  • Poziomica: Tak
  • Waga: 0,8 kg

RoadTrip Travel Tripod

Statyw idealnie nadaje się do aparatów kompaktowych, lustrzanek, a także może być używany z cięższymi obiektywami. Dodatkowym atutem tego modelu jest możliwość przekształcenia go w monopod! Wymienne nogi i środkowa kolumna składają się na pełny rozmiar monopodu bez użycia narzędzi!

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Dane techniczne:
  • symalny udźwig: 8 kg
  • Maksymalna wysokość (z kolumną): 156,5 cm
  • Maksymalna wysokość (bez kolumny): 135 cm
  • Minimalna wysokość: 39 cm
  • Długość po złożeniu: 39 cm
  • Liczba sekcji: 5
  • Blokada nóg: Blokada obrotów
  • Szybkozłączka: Arca-Swiss Style (PU50)
  • Poziomica: Tak
  • Waga: 1,63 kg

GlobeTrotter Travel Tripod

Stworzony do lustrzanek cyfrowych formatu fullframe z większymi i cięższymi obiektywami. Dodatkowo w kilka sekund można go przekształcić w monopod!

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Dane techniczne:
  • symalny udźwig: 12 kg
  • Maksymalna wysokość (z kolumną): 163 cm
  • Maksymalna wysokość (bez kolumny): 140 cm
  • Minimalna wysokość: 41 cm
  • Długość po złożeniu: 42 cm
  • Liczba sekcji: 5
  • Blokada nóg: Blokada obrotów
  • Szybkozłączka: Arca-Swiss Style (PU60)
  • Poziomica: Tak
  • Waga: 2,08 kg

WalkAbout Colorful Monopod

Monopody są bardzo użyteczne. Nasz monopod MeFoto WalkAbout jest idealnym narzędziem do precyzyjnego robienia zdjęć bez konieczności stawiania statywu podczas imprez sportowych, wesel lub innych ważnych okoliczności!

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Dane techniczne:
  • symalny udźwig: 14 kg
  • Maksymalna wysokość (z kolumną): 153 cm
  • Minimalna wysokość: 43 cm
  • Długość po złożeniu: 46 cm
  • Liczba sekcji: 5
  • Blokada nóg: Blokada obrotów
  • Szybkozłączka: -
  • Poziomica: -
  • Waga: 0,64 kg

Sidekick 360 Smartphone Adapter

Przedstawiamy SideKick 360-adapter smartphone, który zapewnia precyzyjne i ostre zdjęcia wykonane Twoim aparatem w telefonie. Niezbędny do tworzenia zdjęć, filmów z długim czasem naświetlania. Kulista głowica pozwala na szybką zmianę pozycji zdjęć z pionowej na poziomą gdziekolwiek jesteś!

Nowe statywy fotograficzne marki MeFoto

Dane techniczne:
  • Maksymalny udźwig: 0,49 kg
  • Zakres zacisku: 58-73 mm
  • Szybkozłączka: Fits Arca-Swiss Style
  • Waga: 0,09 kg


Statywy MeFoto dostępne będą w sugerowanych cenach detalicznych:

  • DAYTRIP Tripod – 499 zł
  • BACKPACKER Tripod – 599 zł
  • ROADTRIP Tripod – 699 zł
  • GLOBETROTTER Tripod – 779 zł
  • WALKABOUT Monopod – 219 zł
Więcej informacji na stronie: www.mefoto.com


Komentarze czytelników (26)
  1. domjas
    domjas 14 czerwca 2016, 19:46

    Mam pytanko, czy Szanowna Redakcja nie myślała coby to wprowadzić nowy dział - testy statywów? Jest tego ustrojstwa tyle, że wybór łatwy nie jest. Ja nie faworyzuję żadnej z firm a czasem okazuje się że taki jakiś tani, nikomu nie znany producent wypuści na rynek jakaś perełkę.
    Fajnie byłoby opracować jakąś ujednoliconą procedurę i podzielić się spostrzeżeniami z czytelnikami...

  2. koń który mówi
    koń który mówi 14 czerwca 2016, 20:04

    Poziomnica a nie poziomica.

  3. Lipen
    Lipen 14 czerwca 2016, 20:10

    A później działy: testy lamp błyskowych, testy torb fotograficznych, testy etui do aparatów, testy płynów do mycia optyki, testy szmatek do czyszczenia optyki, itd. Mydło i powidło. Lepiej poprzestać na testowaniu sprzętu optycznego do fotografii tj. obiektywów, filtrów, ew. extenderów itp., ewentualnie lornetek.

  4. 14 czerwca 2016, 20:23

    Nieznana nikomu firma a ceny jak za produkty Manfrotto czy innych sprawdzonych na rynku firm.

  5. fotopstryk
    fotopstryk 14 czerwca 2016, 21:27

    koń który mówi, pisze sie "poziomica". Dobrze jest napisane.
    Uziemienie a nie uziemnienie.

  6. galleahad
    galleahad 14 czerwca 2016, 22:32

    Model BackPacker Travel Tripod jest prawie identyczny z modelem Triopo M130, a ten znów bardzo przypomina Sirui T-005... ciekawe, czy nie stoi za tym jedna fabryka.

  7. Lipen
    Lipen 14 czerwca 2016, 22:34

    Oczywiście, że poziomica. Poziomnica to przekształcenie fonetyczne spotykane w gwarze z obszaru Mazowsza, niepoprawne językowo. O przecinku przed "a" nie wspomnę.

  8. aszgil
    aszgil 15 czerwca 2016, 00:10

    a może warstwica :)

  9. Lipen
    Lipen 15 czerwca 2016, 01:36

    Tak, można też użyć terminu Izohipsa lub Izarytma. Ważne żeby utrzymała aparat:)

  10. koń który mówi
    koń który mówi 15 czerwca 2016, 06:42

    Ciasto zagniatamy na stolicy, bo stolnica to przekształcenie fonetyczne spotykane w gwarze z obszaru Mazowsza, niepoprawne językowo.

  11. TRI-X
    TRI-X 15 czerwca 2016, 08:37

    Ciasto zagniatamy W stolicy a zakalec językowy na tablicy.

  12. fotofan
    fotofan 15 czerwca 2016, 13:52

    "Nieznana nikomu firma a ceny jak za produkty Manfrotto" - ie taka nieznana bo to Benro tak na prawdę, poza tym Manfrotto w podobnej cenie nie oferuje takich parametrów.

  13. Yura
    Yura 15 czerwca 2016, 16:41

    Dokładnie tak. Wygląda to na kolejną markę Benro.

    I bardzo dobrze, bo wysoko wieszają poprzeczkę.

    W zasadzie Berno to firma przy której porzuciłem przekonanie, że jak chińskie, to musi być badziewie :)

  14. domjas
    domjas 15 czerwca 2016, 19:37

    @Lipen - a ty co chłopie? Na PKS rano nie zdąrzyłeś, do roboty się spóźniłeś i swoje żale tu wylewasz??? :)
    To pytanie nie było skierowane do Ciebie, ale Twoje zdanie już znamy...

  15. ErieLetner
    ErieLetner 15 czerwca 2016, 23:05

    często się z tym spotykam, więc:

    poziomica - linia na mapie łącząca punkty o tym samym poziomie,
    poziomnica (libella) - element lub urządzenie pozwalające na wyznaczenie poziomu

    w związku jednakże z tym, że język każdy ewoluuje (i zwykle się upraszcza) to przyjęto również używać słowa "poziomica" w znaczeniu libelli

    link

  16. fotofan
    fotofan 16 czerwca 2016, 08:50

    Poziomujesz czy poziomniujesz? Stawiasz poziomo czy poziomnio? ;)

  17. ErieLetner
    ErieLetner 16 czerwca 2016, 11:57

    fotofan, możesz sobie nawet "poziomnicować", "poziomicować", "poziomić", "poziomnić", "poziomnikować" czy cokolwiek innego wymyślisz :) - nie ma to jakiegoś większego znaczenia

    fakt jest taki, że pierwotnie poprawne polskie słowo na libellę to poziomnica, a przez uproszczenie języka uznaje się również poziomicę i tyle

  18. fotofan
    fotofan 16 czerwca 2016, 16:45

    Faktem jest, że korzystasz outsourcingu osobistej aktywności intelektualnej, ponieważ zamiast pomyśleć i wnioskować szukasz w sieci pierwotnych znaczeń słów, których znaczenie już dawno jest inne lub ma inne konotacje. Tak samo jak np. słowo pasjonat - który w/g Twoich źródeł pierwotnie oznacza człowieka wpadającego w pasję czyli w szał a nie hobbystę.
    Jeśli się kogoś poprawia trzeba mieć solidne podstawy. Język żyje a takie wywody o semantyce rodem z zeszłego wieku nikomu nie są potrzebne.

  19. ErieLetner
    ErieLetner 16 czerwca 2016, 19:22

    Fotofan podałem Ci przykład - link, aby nie było, że to mój wymysł. Nie chcesz tego uznawać, nie musisz. Żyjemy w wolnym kraju, gdzie każdy może mieć dowolne poglądy.

    Twoje uwagi na temat mojego wnioskowania pozostawię bez komentarza, bo nie sądzę, abym musiał się zniżać do Twojego poziomu.

  20. fotofan
    fotofan 17 czerwca 2016, 11:40

    Niestety przyjacielu mylisz poglądy z nauką o języku, znajdujesz coś w sieci przetwarzasz bezmyślnie i podrzucasz pouczając wszystkich - śmiecisz wymądrzając się, bo to jest wymądrzanie. Nie masz w tym racji. A potem wycofujesz się, że to nie Twój pomysł. To po co go cytowałeś. Nie zrozumiałeś kompletnie co napisałem choć nie dziwi mnie to wcale. Typowa internetowa bezmyślność.

  21. Piniol
    Piniol 17 czerwca 2016, 13:53

    @ fotopstryk - Uziemienie piszemy jeżeli podpinamy drut do ziemi, natomiast "uziemnienie" piszemy jeżeli podpinamy rzeczony drut do ziemniaka zwanego także kartoflem. Znacznie mniejsza skuteczność, ale też można.

  22. ErieLetner
    ErieLetner 17 czerwca 2016, 15:10

    @fotofan - mam wrażenie, że masz problem z czytaniem ze zrozumiem

    1. Nie śmiecę wymądrzając się - tak wygląda polski język, że jest poziomnica i poziomica - są dwa słowa i Twoje zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni - nie musisz tego uznawać, nie ma obowiązku. Jeśli jednak się mylę to udowodnij to, a nie tylko piszesz, że tak jest bo *Ty* tak uważasz. Ja podałem przykład weryfikowalny (między innymi po to, aby każdy mógł sobie sprawdzić), możesz również spojrzeć do słownika języka polskiego, który prawdopodobnie masz gdzieś na półce w domu (ewentualnie kurzy się w piwnicy/ na strychu).

    2. Z niczego się nie wycofuję, w dalszym ciągu uważam jak napisałem w pierwszym poście. Proszę zatem przy Twoim braku umiejętności czytania ze zrozumieniem nie narzucać mi działań, których nie wykonuję.

    3. Typową bezmyślnością możesz się samemu określać - zabrakło argumentów?

  23. fotofan
    fotofan 20 czerwca 2016, 09:06

    Długo się jeszcze będziesz tłumaczył? Przeczytałeś coś w internetach, postanowiłeś się powymądrzać a jak ktoś zwrócił ci uwagę na oczywisty archaizm językowy poczułeś się urażony. Tym bardziej, że tak prosto było wyprowadzić logiczny dowód - to jest poziom (a może poźmniom) pierwszego roku studiów na zajęciach z uwaga, trudne słowo - etymologii. Ale nie, będziesz bronił tego jak pies budy. Mylisz argumenty w własnym zdaniem. A teraz może idź nie wiem, coś powłanczać ;) Włancznikiem oczywiście.

  24. ErieLetner
    ErieLetner 20 czerwca 2016, 12:51

    żenujący jesteś

  25. fotofan
    fotofan 20 czerwca 2016, 15:02

    Być żenującym oznacza wprawiać kogoś w zakłopotanie, co jest prawdą. Ty natomiast reprezentujesz żenujący poziom - czyli niski. Naucz się znaczenia i zastosowania słów jakich używasz, to może osiągniesz efekt jakiego pożądasz. Zdania zaczynamy z dużej litery i kończymy kropką. Czytaj książki, to pomaga. Pozdrawiam.

  26. Lipen
    Lipen 23 czerwca 2016, 18:12

    @domjas
    Na PKS mogłem najwyżej zdążyć, a nie zdąrzyć. Jak już chcesz ze mną dyskutować to sam złap PKS, pojedź do pierwszej lepszej wiejskiej szkoły i zapytaj pierwszego z brzegu ucznia jak się poprawnie pisze po polsku. Dyskutować mogę, ale na pewnym poziomie.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.