Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Strzała, myślałem że już dawno kupiłeś ten aparat
Bierz 40D, docenisz ergonomię. Chociaż nie. Kup 1000D a potem go sprzedaj i kup 40D. Wtedy na 100% docenisz ergonomię
Strzała, mi się opłacało zmienić C450D na C30D. Nie wrócę już do serii trzycyfrowej... na bank. Co się Tobie opłaca to chyba nikt nie jest w stanie obiektywnie powiedzieć oprócz Ciebie
Jeśli masz mało kasy, to może poszukaj używanej 40D?
Dla mnie jedyną istotną jest gorszy AF w 30D. Oprócz tego nie ma LV, mniej mpix na matrycy, wolniejszy tryb seryjny, brak automatycznego czyszczenia matrycy...
Strzała, nie rozumiem za bardzo Twojego pytania. to tak jakbyś wsiadł do samochodu z podgrzewanymi siedzeniami i włączał je sobie latem, bo przecież masz taką opcję i musisz z niej korzystać.
bez przesady. są funkcje z których będziesz korzystał, są takie których nie będziesz bo:
a) nie zrozumiesz ich działania
b) totalnie nie zrozumiesz o co chodzi
c) może w końcu się nauczysz że nie będą Ci potrzebne
odkopałem watek żeby nie tworzyć nowego . jakiś już czas temu zauważyłem pewną przypadłość: dwa zdjęcia mające te same parametry czyli iso ,czas, przesłonę różnią się jasnością . jak to możliwe? no i czemu tak sie dzieje?? cos nie działa poprawnie? jakies pomysły ?
kufel, to zależy, w jakich warunkach wykonywałeś te zdjęcia - może np. losowo nie domykać się przysłona, a mogą zmieniac się warunki zewnętrzne, choćby niestabilne oświetlenie, ale zmieniające się szybciej, niż jesteś w stanie to zauważyć (np. świetlówka).
zdjęcia były robione przy raczej niezmiennym świetle bo na zewnątrz. wiec raczej można obstawić wariant pierwszy-przelosna . ale czy to znaczy ze coś nie funkcjonuje poprawnie?
jeśli dobrze pamiętam to efekt ten mam na rożnych szkłach. ostatnio na tele to zauważyłem , lecz pamietam ze przy 18-55 tez tak miałem . i co ciekawe, zdjęcia mogą byc albo jaśniejsze albo ciemniejsze od poprzedniego , mowie tu o trybie seryjnym , wtedy dobrze widać te różnice. czy tryb seryjny może mieć tu na to wpływ?
hijax_pl napisał/a:
A jak nie - to stawiam na nierównomierność pracy migawki...
czy to pierwsze objawy zbliżającej sie śmierci migawki ??
pasiasty [Usunięty]
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011
kufel napisał/a:
zdjęcia były robione przy raczej niezmiennym świetle bo na zewnątrz. wiec raczej można obstawić wariant pierwszy-przelosna . ale czy to znaczy ze coś nie funkcjonuje poprawnie?
Trzeba jeszcze wykluczyć wpływ oprogramowania - jakiegoś automatycznego ustawiania poziomów bieli i czerni itd. Ja się kiedyś dziwiłem, dlaczego z jednej sesji w studio parę zdjęć ma zupełnie inną kolorystykę - aż odkryłem, że mam domyślnie włączony "Perfect Clear: Tint min" (opcja w Bibble), a ten w szczególnych przypadkach potrafi sporo namieszać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9