Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
: ) i tak się rodzą plotki...może sceny zostały nakręcone kamera za 4 tysiące dolarów, ale nad końcowymi efektami i obrazem pracowały następujące firmy: Industrial Light & Magic, Wētā FX, Folks VFX, MARZ, Misc Studios, Fin Design + Effects, Supreme Studio, Outpost VFX, Crafty Apes, Jellyfish Pictures, VFX Los Angeles, Frontier VFX i Clear Angle Studios.
a budżet wynosił 80 mln...no i jeszcze ta sprawa eksplozji. link więc, porównanie jest .."ambitne"
Molon: co chciałeś udowodnić swoją wyliczanką? Nad każdym filmem z efektami specjalnymi pracują setki ludzi z wielu firm, niezależnie czy użyto kamery za 4 tys. USD czy za 100 tys. USD, przecież to oczywista oczywistość, jak mówił klasyk. ;) oczekujesz, że kamera video sama będzie tworzyć efekty specjalne?
@LiSzajFuj Dobry pełnoklatkowy sensor w świecie Super35 da sobie radę, nie bardzo widzę w tym coś nadzwyczajnego. Przy takim budżecie na postprodukcję to mogli kręcić i ZV-E1...
@DrAcidDrinker przecież 80 mil to nie jest taki duży budżet. Mission Impossible kosztował prawie cztery razy więcej! Piraci Karaibów 430 mil, Avengers 400 mil.
Bogata oferta Sony powinna cieszyć, ale ja do końca nie wiem dla kogo jest ten aparat. Z jednej strony dużo pikseli raczej wskazuje na fotografię, a z drugiej strony kiepski wizjer raczej sugeruje wykorzystanie ekranu, z którego częściej korzystają filmowcy. Różnica między tym sprzętem a A7RV to ok 200 gram, a zyskujemy na bezpieczeństwie (2 slot na kart pamięci), lepszy wizjer i trochę więcej trybów wideo.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Od czasu jak się dowiedziałem, że film Creator został naktęcony Sony FX3, patrzę na kamery Sony z innej perspektywy 🙃
tzn założyłeś różowe okulary? Sony w Polszy ma specjalny status, taki prawie równy religii..
Wiesz, kamerą za 4 tysiące dolców nakręcić film który tak wygląda link można porównać do gościa co chodził po wodzie🙃
: )
i tak się rodzą plotki...może sceny zostały nakręcone kamera za 4 tysiące dolarów, ale nad końcowymi efektami i obrazem pracowały następujące firmy:
Industrial Light & Magic,
Wētā FX,
Folks VFX,
MARZ,
Misc Studios,
Fin Design + Effects,
Supreme Studio,
Outpost VFX,
Crafty Apes,
Jellyfish Pictures,
VFX Los Angeles,
Frontier VFX i
Clear Angle Studios.
a budżet wynosił 80 mln...no i jeszcze ta sprawa eksplozji.
link
więc, porównanie jest .."ambitne"
Molon: co chciałeś udowodnić swoją wyliczanką? Nad każdym filmem z efektami specjalnymi pracują setki ludzi z wielu firm, niezależnie czy użyto kamery za 4 tys. USD czy za 100 tys. USD, przecież to oczywista oczywistość, jak mówił klasyk. ;) oczekujesz, że kamera video sama będzie tworzyć efekty specjalne?
@LiSzajFuj
Dobry pełnoklatkowy sensor w świecie Super35 da sobie radę, nie bardzo widzę w tym coś nadzwyczajnego. Przy takim budżecie na postprodukcję to mogli kręcić i ZV-E1...
@DrAcidDrinker przecież 80 mil to nie jest taki duży budżet.
Mission Impossible kosztował prawie cztery razy więcej!
Piraci Karaibów 430 mil, Avengers 400 mil.
Bogata oferta Sony powinna cieszyć, ale ja do końca nie wiem dla kogo jest ten aparat. Z jednej strony dużo pikseli raczej wskazuje na fotografię, a z drugiej strony kiepski wizjer raczej sugeruje wykorzystanie ekranu, z którego częściej korzystają filmowcy. Różnica między tym sprzętem a A7RV to ok 200 gram, a zyskujemy na bezpieczeństwie (2 slot na kart pamięci), lepszy wizjer i trochę więcej trybów wideo.
Muszla link