Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy








Oferta Cyfrowe.pl

Cena: 5789 zł 4499 zł

Sprawdź

Aparat cyfrowy Nikon Z6 III body

Cena: 11369 zł 9999 zł

Sprawdź

Cena: 2249 zł

Sprawdź

Inne testy

Nikon Z6 III - test trybu filmowego

1 lipca 2024
Amadeusz Andrzejewski Komentarze: 53
Komentarze czytelników (53)
  1. PDamian
    PDamian 1 lipca 2024, 17:48

    Będziesz nim kręcił Castle Party?

  2. Amadi
    Amadi 1 lipca 2024, 17:57

    Nie, w tym roku mniej pracy na urlopie.

    Ale trochę swędzi, żeby pogonić moje A7 IV i się może jakoś pod koniec roku przesiąść. Chyba że Sony albo Panas dadzą mi w międzyczasie jakąś kontrpropozycję.

    W zestawie z 17-28/2.8 i Tamronem 35-150 mógłbym opędzić 95% sytuacji. A w razie czego jest w odwodzie nowe tanie 35/1.4 i pewnie kiedyś w końcu Viltrox zacznie wypuszczać te jaśniejsze pełnoklatkowe stałki, które zapowiadają od dłuższego czasu.

  3. Luv
    Luv 1 lipca 2024, 18:08

    No niee... ale jak to nie nagrywa na dwie karty ? Jak nie Sandiska męczą podróbki to Sony męczą wadliwe serie kart i jak komuś się nie poszczęści przy zakupie takich kart to co mu pozostaje ? Modlić się ;P ? Może chociaż zapisze jednocześnie film na jakiś rekorder i kartę ?

  4. PDamian
    PDamian 1 lipca 2024, 18:12

    Ale i tak będziesz coś kręcił dla siebie?

    W interesie Nikona jest użyczenie sprzętu na imprezę
    gdzie będzie go można sprawdzić w praktyce w trudnych warunkach oświetleniowych.
    Czytelnicy optyczne, widzowie twojego kanału -tez by na tym skorzystali.

    -Ktoś z polskiego oddziału Nikon to czyta?

  5. Amadi
    Amadi 1 lipca 2024, 18:23

    Dla siebie i festiwalu będę kręcił niezbędne minimum, jakieś 10-20% tego co zazwyczaj. W moim interesie jest wypocząć raz dla odmiany, a nie zasuwać z kamerą. I w tym przypadku przedkłam swój interes i wypoczynek nad interes czytelników, sorry.

  6. PDamian
    PDamian 1 lipca 2024, 18:48

    No to super.
    Jak oglądałem impresje z poprzednich lat,
    to fajny byłby krótki klip tylko z nocnych ujęć tańczących ludzi.

  7. Amadi
    Amadi 1 lipca 2024, 19:22

    Zrobiłem parę testowych ujęć RAW na koncercie i występie scenicznym w minioną sobotę, pokażę pewnie na live 17.07

  8. PDamian
    PDamian 1 lipca 2024, 23:38

    Ciekawe co Sony zrobi z serią A7S.
    -24Mpix, 6K -?
    żeby przy cenie 3500-4000$ nie podcinać A9 III.
    No i najszybciej nowy A7S lub FX30 dostanie video RAW.

    W A7 V zejdą z rozdzielczością matrycy do 24-26Mpix?

    [Oglądalność ostatniej transmisji chyba dzięki poradom jak kręcić teledyski.]

  9. Wojt_wro
    Wojt_wro 2 lipca 2024, 00:48

    Jak często zdarza się aby bezpośredni następca modelu miał mniejszą rozdzielczość? W A7 V nie zejdą z rozdzielczością matrycy, nie będą pozbywali się najbardziej istotnej przewagi serii nad resztą konkurencji. I bardzo dobrze.

  10. Amadi
    Amadi 2 lipca 2024, 09:14

    Może odgałęzią jeszcze jedną linię A7, żeby bazowe A7 mogło dalej mieć 33 MPix a oprócz tego dać jeszcze coś, co właśnie będzie mieć 20-24 Mpix, tak w połowie drogi między A7 a A7S

  11. ad1216
    ad1216 2 lipca 2024, 09:17

    Aż śmiać mi się chce jak czytam te sprytne przymilania się PDamiana do Amadiego i próby namówienia go do zmiany Sony A7IV na Nikona ;)) Ciekawe czy lobbysta dostaje za to jakąś kasę ?

  12. Amadi
    Amadi 2 lipca 2024, 09:31

    Akurat rozważania na temat przesiadki na Z6 III to sam napisałem w drugim komentarzu przez nikogo nienamawiany ;)

  13. vulkanwawa
    vulkanwawa 2 lipca 2024, 09:40

    Co to się dzieje ? Możliwości filmowe Nikona lepsze od Sony i Canona.
    Jeszcze czekam na test fotograficzny.

  14. Maciox
    Maciox 2 lipca 2024, 09:41

    Bardzo fajny ten Nikon. Gdybym go miał nie spierdzielił bym tak bardzo ostatniego zdjęcia 🤣🤣🤣
    link

  15. vulkanwawa
    vulkanwawa 2 lipca 2024, 09:42

    Chociaż wstępnie i tak wygląda to imponująco w tym Z6 III.

  16. PDamian
    PDamian 2 lipca 2024, 09:45

    A jaki niby mam interes w tym żeby ktoś zmienił system?
    -Używanej A7 III nie planuję kupować,
    szczególnie pod koniec roku -gdy ceny nowych na BF czy CM spadną pewnie do 8 tys.

    Nie jestem też użytkownikiem bezlusterkowców Nikon
    i Z6 III nie planuję kupić.
    [chyba że mnie najdzie na filmowanie]

  17. PDamian
    PDamian 2 lipca 2024, 09:47

    ^A7 IV

  18. LR
    LR 2 lipca 2024, 10:12

    Dopiero co premiera i już test. Nikon idzie jak burza ;-)

  19. lord13
    lord13 2 lipca 2024, 11:47

    @Amadi
    "Może odgałęzią jeszcze jedną linię A7, żeby bazowe A7 mogło dalej mieć 33 MPix a oprócz tego dać jeszcze coś, co właśnie będzie mieć 20-24"

    A po co, co by miało dać takie A7? Zbytnie rozdrabnianie nikomu nie będzie służyć. Dla mocnego 6k to mogą zrobić A7s IV z matrycą 24 mpix.

  20. Szabla
    Szabla 2 lipca 2024, 12:34

    To już lepiej FX...

  21. Amadi
    Amadi 2 lipca 2024, 12:47

    No następca FX9 z szybkim sensorem 6K mógłby się w końcu pokazać, bo stara FX9 wypada blado przy obecnej konkurencji.
    Ale to sprzęt dla innej grupy odbiorców niż aparaty.

    Zresztą dla mnie nawet aparatopodobne FX3 czy FX30 nie są alternatywą, bo lubię mieć wizjer elektroniczny.

  22. PDamian
    PDamian 2 lipca 2024, 13:17

    Lepiej
    nie podkopywać FX6 za 25
    i FX9 za 50 tys, zł.
    😉

  23. molon_labe
    molon_labe 2 lipca 2024, 19:24

    Wojt_wro
    "Jak często zdarza się aby bezpośredni następca modelu miał mniejszą rozdzielczość? W A7 V nie zejdą z rozdzielczością matrycy, nie będą pozbywali się najbardziej istotnej przewagi serii nad resztą konkurencji."

    Zależy jak na to patrzeć...można powiedzieć, że to konkurencja zawróciła ze "złej drogi".... matryc 30mpix na jedynie słuszną 24 mpix, po drodze upewniające się że 20 mpix ..też się nie nadaje ..:)

  24. Amadi
    Amadi 2 lipca 2024, 20:20

    @molon_labe - w sumie fakt :)

  25. Wojt_wro
    Wojt_wro 3 lipca 2024, 10:35

    No ale jak zawróciła, jak nikt poza Sony tam nie dotarł, co wy tu za farmazony wymyślacie?:) I jak upewnili że 20 mpx tez się nadaje, jak choćby w Eos R6 II przeszli właśnie na 24 mpx ze słabszych 20 mpx? Ponowie - wydaje mi się że nikt w ramach swojej jednej linii modelowej nie zmniejszył ilości mpx w następcy poprzedniego modelu, tylko zawsze rośnie.

    Po prostu inni producenci czują że nie są w stanie ogarnąć tak dobrze sprzętu z matrycą, nawet na doskonałych matrycach Sony, aby przejście na więcej mpx nie wiązało się z kompromisami, a Sony raz że robi to lepiej, dwa że jak nie robi tego lepiej to i tak pcha do przodu ale z kompromisami (Jak w Sony A7 IV właśnie) - ale to na pewno stan "jeszcze". Sony się nie pierdzieli, żyłuje technologię w matrycach i potem dopiero patrzy na resztę aspektów. Zawsze tak było - Sony jako pierwsze zamknęło matrycę FF w bezlustrze. A jaki był stan konkurencji gdy Sony wydało A7R III z 42 Mpx? A jaki gdy jeszcze potem to podbiło w A7R IV z 62 mpx? A jaki jak potem w A1 dali 50 mpx z 30 fps z pełnym AF w RAWach? I teraz gdy jako pierwsi ogarnęli globalną migawkę? Zawsze najpierw wjeżdża Sony cały na biało z jakąś innowacją, a dopiero po nim Canon albo Nikon, albo teraz Panas robią jakąś odpowiedź, lepszą lub nie (albo wcale jak z globalną migawką). Jakby rynek uznał że najlepsze jest 20-24 mpx to tyle by miał flagowy Nikon Z9, czy Canon EOS R5. Inne firmy zresztą też "idą w górę z mpx" - choćby Fuji już też wyciska więcej mpx w topowych apsc. Nikt nie schodzi w dół, nikt nie zawraca.

    Żeby nie było że tylko chwalę: Sony ma przeraźliwego farta że robią tak dobre matryce, bo poza szerokim ekosystem szkieł od firm trzecich i tymi matrycami, są przeraźliwie nieogarnięci i tacy sobie w wielu innych aspektach - ergonomii, ekranach, aplikacji, czy nawet wideo. I nie potrafią robić ładnych korpusów. Ok, nadrabiają, dzisiejsze modele już tak nie odstają jak pierwsze A7, ale gdyby nie te matryce i szkła to byliby pewnie gdzieś na 4 miejscu dzisiaj w bezlustrach a nie przepychali się z Canonem na podium. A sam A7 IV jest pełen kompromisów.

    Jak inni ogarną jak zrobić wystarczająco dobre matryce o większej rozdzielczości to będę też wychodzić z tych 24 mpx i iść w górę. Sony ogarnęło, ale tak nie do końca, więc wycisnęli 33 mpx w A7 IV ale jednocześnie żeby go nie zrobić zbyt dobrym dali mu beznadziejny odczyt szybkości matrycy zamiast władować warstwową i w efekcie pół internetu ich zjechało że w 4k60p ma cropa, duży rolling shutter, mało fps - ale z drugiej strony, inni nie ogarnęli tego lepiej więc zostali przy mniejszych rozdzielczościach. Jeszcze. Ale widać gdzie rynek skręca i wątpię aby zawrócił.

    A ja się tam cieszę bo zwisa mi wideo a mam więcej mpx, choć i tak cały czas się zastanawiam czy nie zbierać kasy na A7R V zamiast A7 IV.

  26. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 11:37


    Sony:
    "Wyznaczone na nowo standardy.
    Dla nowego pokolenia twórców.
    α7 IV to idealny aparat hybrydowy z nowatorskimi narzędziami do fotografowania i filmowania." link

    "Nowy α7 IV to doskonały aparat hybrydowy /.../
    Teraz nadeszła pora na podniesienie poprzeczki. α7 IV, oparty na najlepszych technologiach obrazu cyfrowego Sony, tworzy fantastyczne warunki do fotografowania i filmowania. /.../
    Funkcjonalność prawdziwego aparatu hybrydowego
    α7 IV to funkcjonalny i niezawodny aparat hybrydowy, który pozwala użytkownikom bezproblemowo przełączać się między fotografowaniem a filmowaniem. /.../" link

    Najbardziej uniwersalny hybrydowy aparat?

    Najlepszy aparat do fotografowania
    -z tylko 10 klatkami na sekundę,
    -bez pre-release burst mode
    -z rolling shutter ∼14.6ms
    ?

  27. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 11:55

    A w testach trybu filmowego
    czasy odczytu [4K UHD, cała szerokość matrycy, 25 kl/s]
    wyszły takie:

    Nikon Z6 III: 8.6 ms
    Panasonic S5 II: 20.7 ms
    Canon R6 II: 14.9 ms
    Sony A7 IV: 24.0 ms

  28. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 12:08

    Edit.
    do posta z 3 lipca 2024, 11:37

    A7 IV w foto ma czas odczytu matrycy ∼67.6ms
    [Z6 III ma ∼14.6ms )
    link

  29. molon_labe
    molon_labe 3 lipca 2024, 12:27

    Wojt_wro
    Canon R...ma 30 mpix, canon R6 - 20mpix, a canon R6II..ma 24mpix...
    ...ten szereg miałem na myśli..

  30. molon_labe
    molon_labe 3 lipca 2024, 12:51

    PDamian
    ....jest chyba trochę zamieszania ze znaczeniem "czasu odczytu" matrycy = "read out sensor w ms"...tu są trochę inne dane:
    link
    ... takie jest moje wrażenie, że większą korzyść w produkcji fotografii "reporterskiej" uzyskuje się przy szybszej matrycy choć mniej "upakowanej", niż wolnej, ale bardziej "szczegółowej" matrycy.
    Generalnie wybór producentów sprowadzi się do biznesu...czyli rozwiązania na którym zarobią najwięcej...teraz jest "konsumencki test".

  31. Amadi
    Amadi 3 lipca 2024, 12:54

    Trzeba też odróżniać czasy odczytu w trybie foto i w trybie filmowym. Potrafią się mocniej różnić niż to wynika z innych proporcji obrazu.

  32. Wojt_wro
    Wojt_wro 3 lipca 2024, 13:09

    molon_labe

    Canon R startował jako inna seria, albo raczej jako prekursor wszystkich serii, bo raczej R mark II nie będzię. A jakby miał być to raczej znowu z 30 mpx.

    No a R6 mpx urosły - najpierw 20 mpx teraz już 24 mpx. Czyli dalej potwierdza się to co napisałem. I o ile nawet jeśli złoty środek to klasyczne 24 mpx, to tendencje są takie że więcej=lepiej i generalnie powolutku rosną te rozdzielczości.

    A co do prędkości odczytu matrycy w A7 IV - no jak pisałem, zamiast upakować nową warstwową matrycę, dali jakąś wolną, za to o największej rozdzielczości ze wszystkich bezpośrednich konkurentów. I bajka.

  33. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 13:19


    Sony przy premierze Sony A9 III
    powtarzało "global shutter"
    i podkreślano:

    -jednoczesny odczyt matrycy eliminujący zniekształcenia obrazów w foto i wideo

    -zdjęcia seryjne z szybkością do 120 klatek na sekundę i Pre-Capture pozwalający zapisać obrazy z okresu poprzedzającego naciśnięcie spustu migawki

    -nie przycinanie obrazu w filmach nagrywanych w 4K i zachowanie pełnego kąta widzenia obiektywu

    -filmy 4K 60p o wysokiej rozdzielczości, uzyskiwane poprzez oversampling obrazu 6K
    link


    W tych kategoriach A7 IV wygląda baardzo biednie.

  34. molon_labe
    molon_labe 3 lipca 2024, 13:45

    "... A7 IV wygląda baardzo biednie"
    :)
    trochę ..przesadziłeś.

  35. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 14:07

    W czym?

    A7 IV:
    -czas odczytu matrycy w foto: ∼67.6 ms,
    a w 4K UHD z całej szerokości matrycy, 25 kl/s: 24.0 ms
    -zdjęcia seryjne do 10 klatek na sekundę i BRAK Pre-Capture
    -przycinanie obrazu w 4K 60p do wycinka APS-C/Super 35 (crop 1.5x)
    -brak oversamplingu w 4K 30p

    link

  36. Szabla
    Szabla 3 lipca 2024, 14:14

    No i brak "9" w nazwie.

  37. molon_labe
    molon_labe 3 lipca 2024, 14:16

    Tak , rozumiem, .. :)

    Ale zgodzisz się, że ..."jakieś" zdjęcie , czy "filmik" apartem Sony A7 IV, mimo wszystko da się zrobić?

    i ....zgadzam się.....kol. Szabla, powinien zostać poddany reedukacji, pomimo, że pewnie to beznadziejne
    :D

  38. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 14:32

    Cały przekaz o zaje... A9 III był zbudowany na punktach
    które wymieniłem we wpisie o 13:19.
    -to w sumie przeredagowane cytaty z Informacji Prasowej Sony A9 III link

    -To wszystko jest nieważne?
    😉
    To wydumane atuty nowego modelu A9 dla profesjonalistów?

  39. Szabla
    Szabla 3 lipca 2024, 14:35

    Ale gorąc dzisiaj...

  40. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 14:47

    Grunt się pod nogami pali?

  41. Wojt_wro
    Wojt_wro 3 lipca 2024, 15:52

    @PDamian.

    W sumie nie rozumiem, no tak, A9 III jest bezkonkurencyjny w tym wszystkim, jednoczesny oczyt, brak rolling shutter, brak flickeringu, absurdalne prędkości FPS z pełnym AF i balansem bieli w RAW, absurdalne możliwości synchronizowania lamp błyskowych... generalnie, w czym problem? W tym że A7 IV tak nie ma? A jak ma mieć jak jest 3 lata starszy, 3 razy tańszy i z zupełnie innej serii? To jakby narzekać że pies miauczeć nie potrafi... :)

  42. PDamian
    PDamian 3 lipca 2024, 16:39


    No to Z6 III to też inna pólka niż A7 IV

    bo ma:
    -czas odczytu matrycy w foto: ∼14.6ms,
    a w 4K UHD z całej szerokości matrycy, 25 kl/s: 8.6 ms
    -zdjęcia seryjne do 20 w RAW i 60 w JPEG klatek na sekundę i ma Pre-Release Capture
    -nie przycinanie obrazu w 4K 60p i ma też 6K 60p bez przycinania i wideo RAW

    Z6 III prędkością niewiele ustępuje Sony A9 III,
    w kwestach wideo [poza czasem odczytu] to je przebija,
    nie kosztuje 32 tys. zł.

    Z6 III z A7 IV to ma niewiele podobieństw
    -o dziwo najbliższa to jest ...cena.

  43. Wojt_wro
    Wojt_wro 3 lipca 2024, 17:02

    A9 III to wół roboczy z globalną migawką, pierwszy taki i jedyny, więc jak bardzo szybki by nie był odczyt w Z6 III to dopóki odczytuje liniowo - z całym bagażem wad z tym związanych - to będzie bardzo ustępował A9 III. Bo będzie miał rolling shutter, bo będzie flickering, będzie miał gorszy czas synchronizacji z lampami, a predkość FPS w RAWach z pełnym AF będzie ułamkiem tego co może zrobić A9 III. Chyba że nie widzisz różnicy między 20 FPS, a 120 FPS.

    Choć ogólnie to bardzo fajna premiera ze strony Nikona, no ale nic dziwnego skoro mieli już na tyle kiepską pozycje w bezlustrach to starać się muszą.

    Co do samego porównywania A7 IV z Z6 III to nie widzę sensu... 3 lata różnicy to epoka w tej kategorii. Z6 pojawił się jako odpowiedź Nikona na A7 III, a gdy wyszedł A7 IV to był zestawiany naturalnie jako konkurencja dla Z6 II i kosztował podbnie. Z Z6 III będzie można zestawić dopiero A7 V jak już się pojawi. Z tą ceną też bym dyskutował, w sklepach jest teraz widzę body Sony A7 IV za 9700, a Nikon Z6 III 12900. To jak mówić że bliska cena jak to jest 1/3 ceny Soniacza różnicy....

    ...i wciąż ma tylko 24 mpx a nie 33 mpx jak Sony;) Ale przepychać się nie będę, powtórze - bardzo fajna premiera Nikona, na pewno znajdzie wielu nabywców. Tak jak Sony;)

  44. JdG
    JdG 4 lipca 2024, 01:23

    Z powyższej dyskusji wynika niezbicie, że nowy Nikon, przy którego edycji poskromiono wreszcie księgowych w firmie, stwarza spektakularne wyzwanie dla całej branzy konkurującej w fufu, zwłaszcza dla Cwanona i Soniego; ale czy cos tego dobrego wyniknie? trudno powiedzieć; w każdym razie muszą odpowiedzieć adekwatnie i poniżej 13 tys. PLN.

  45. Szabla
    Szabla 4 lipca 2024, 08:34

    Można też powiedzieć, że nowy Nikon jest odpowiedzią na modele Canona, Panasonika i Sony, które pojawiły się na rynku 2-3 lata temu.
    Ich nowe modele nie będą odpowiedzią na Z6 III, bo zostały zaprojektowane przed jego premierą. :)

  46. BlindClick
    BlindClick 4 lipca 2024, 16:25

    @JdG
    "Z powyższej dyskusji wynika niezbicie, że nowy Nikon, przy którego edycji poskromiono wreszcie księgowych w firmie,"

    Hahhah, ale tylko czasowo, zalozmy na okres projektowania, natomiast mieli wola reke w dniu premiery.....
    Moze to i dobry uklad.

  47. Szabla
    Szabla 4 lipca 2024, 17:48

    Bo jak powszechnie wiadomo, inżynierowie nie liczą się z pieniędzmi. :D

  48. vulkanwawa
    vulkanwawa 4 lipca 2024, 21:41

    Fajny test przetrwania Z6 III daje radę ale fotki przeciętne.
    link

  49. Wojt_wro
    Wojt_wro 6 lipca 2024, 00:03


    Tja, dynamic range też ma marny.

    link

    już nie będę innych linków wklejał jak PDamian, ale jak porównuję, to słabszy też od Canonów i co jeszcze ciekawsze to nawet w niektórych zakresach wypada słabiej niż.... A9 III z globalną migawką.... ciekawe czy to nie jakiś błąd partii, badania czy w oprogramowaniu, bo aż ciężko mi uwierzyć.

  50. vulkanwawa
    vulkanwawa 6 lipca 2024, 15:42

    Po filmikach to wydaje mi się że AF nie jest zbyt efektywny w Z6 III i raczej nie będzie tak dobry jak w Canonie czy Sony.

  51. przybylskipawel
    przybylskipawel 6 lipca 2024, 20:09

    No to mamy nowego króla slowmotion wśród hybryd. Jest lepiej, niż w Panasonicach G9II/GH7. Broni się tylko 300p

  52. JdG
    JdG 7 lipca 2024, 16:06

    > Fajny test przetrwania Z6 III daje radę

    to bardziej był test przetrwania fotografa niż aparatu, który przecież deszczowy czas spędzał pod namiotem, tylko "lufa" mu wystawała na deszcz; nawet jak 2 razy się przewrócił na statywie (na krótkich nóżkach), to był mocowany na obiektywie, więc trudno powiedzieć, że przeszedł test PDamiana (wyłamywanie gniazda statywowego w Olympusie), tym bardziej, ze upadek był na grunt raczej miękki, trawiasty, namokły;

    tylko wodoodporność jakoś tam udowodnił, choć mój nieuszczelniony PEN też takie powierzchniowe zamoczenie wytrzymywał;

    ale fotograf jest imponujący, ciężkozbrojny, trzeba przyznać; najbardziej mi się podobał ten wózek podczepiony do roweru wypełniony sprzętem foto, pod plandeką; to rozsądne podejście przy tej ilości sprzętu i traperskim stylu pracy.

  53. PDamian
    PDamian 23 października 2024, 09:33


    24.10.2024 BEIKS MEDIA SHOW 2024
    Sound Garden Hotel, Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa

    na Sali Mazurka
    10.30 – 12.00 RAW wideo nie gryzie – aparaty Nikon i LUT-y RED w filmowej praktyce – Amadeusz Andrzejewski

    i inne wykłady:
    link -trzeba poklikać po salach

    wejściówki bezpłatne -po rejestracji link

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział