Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy








Oferta Cyfrowe.pl

Cena: 2249 zł

Sprawdź

Cena: 5789 zł 4499 zł

Sprawdź

Aparat cyfrowy Nikon Z6 III body

Cena: 11369 zł 9999 zł

Sprawdź

Test obiektywu

Pentax smc DA* 16-50 mm f/2.8 AL ED IF SDM - test obiektywu

14 września 2007

9. Odblaski

W tej kategorii Tokina radziła sobie średnio, pokazując serie artefaktów, których natężenie, na szczęście, nie było duże. Tutaj spodziewaliśmy się wyraźnej przewagi Pentaxa - tyle się przecież słyszy o jego świetnych warstwach SMC. Tym większe było nasze zdziwienie, gdy zobaczyliśmy efekty zaprezentowane na poniższych zdjęciach. Artefakty świetlne mają prawie takie same położenie i strukturę co u Tokiny (co nie jest dziwne, biorąc pod uwagę prawie identyczną konstrukcję optyczną), lecz ich intensywność jest większa! Nie koniecznie musi to źle świadczyć o powłokach, choć to narzucająca się interpretacja. Powodem może też być zły projekt wewnętrznej obudowy, która nie współgra z powłokami w tłumieniu odblasków. Trudno powiedzieć jak jest w rzeczywistości, bo tutaj znów musielibyśmy obiektyw rozebrać na części. Nie zmienia to jednak oceny zachowania w tej kategorii, która nie może być dobra.
----- R E K L A M A -----

Pentax smc DA* 16-50 mm f/2.8 AL ED IF SDM - Odblaski

Pentax smc DA* 16-50 mm f/2.8 AL ED IF SDM - Odblaski

Pentax smc DA* 16-50 mm f/2.8 AL ED IF SDM - Odblaski