Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy








Oferta Cyfrowe.pl

Obiektyw Nikon Nikkor Z 35 mm f/1.4

Cena: 2749 zł

Sprawdź

Cena: 5585 zł

Sprawdź

Cena: 5789 zł 4499 zł

Sprawdź

Test aparatu

Konica Minolta DiMAGE A200 - test aparatu

14 lipca 2006
Komentarze czytelników (10)
  1. Damian
    Damian 11 października 2006, 20:39

    Przepraszm... Jakie aberracje? Jaki wyraźne winietowanie?
    Nie zaopserwowałem winietowania nawet z filtrem UV 49mm (slim). Nie mam zastrzeżeń co to tego testu, ale jak wam wyszły te aberracje i winietowanie. Poprostu chylę czoła.

  2. eska
    eska 18 grudnia 2006, 23:18

    Wsystko w tescie okazane jest czarno na bialym. Metodytestowania sa takie same dla wszystkich aparatów.

  3. Piotr
    Piotr 21 grudnia 2006, 23:32

    Chyba ktoś upadł na głowę, w zaletach: "dobrze działająca optyczna stabilizacja obrazu".
    Ten aparat nie posiada optycznej tylko mechaniczną stabilizację obrazu (matrycy).
    Rozumiem, że polska mowa być trudna: "Pod tym względem zbliżony jest do Panasonica FZ-30, lecz lekko mu pod tym względem ustępuje." POD TYM WZGLĘDEM wszystko jasne POD TYM WZGLĘDEM.

  4. eska
    eska 7 stycznia 2007, 12:17

    dziekuje za uwage, juz poprawilem.

  5. ramram
    ramram 14 lutego 2007, 07:59

    oj słabiutki ten test, informacja o matrycy że jest taka sama jak w kodaku - bez komentarza, ponadto mimo ogromu zalet nie została wogóle przedstawione istotna wada tego aparatu (niestety jest jedna), dla zainteresowanych rzetelnymi testami - dpreview i dcresource czytać, czytać czytać i jeszcze raz czytać....

  6. handlowiecupc
    handlowiecupc 30 sierpnia 2010, 21:47

    Mam ten aparat od 5 lat. Aberracja - koszmar, ostrość powyżej 140mm przestaje występować nawet z włączonym antyszejkiem, winietowanie jak najbardziej zauważalne ale głównie na równomiernym tle typu niebo. Jednak obserwując nowsze produkty, nie znajduję już takich ,które miałyby tylko takie wady. Z reguły jest ich znacznie więcej, więc obawiam się, że kolejnym moim zakupem musi być bezlusterkowiec.

  7. 18 kwietnia 2011, 22:58

    Używałem kilka lat A1, podobna zabawka. Oczywiście jak na dzisiejsze czasy aparat ma wiele wat jak długi start systemu, opóźnienie "strzału" w stosunku do przyciśnięcia spustu. Jednak jako tania alternatywa ma zalety: dobra jakość zdjęć/dobre szkło, bardzo dużo ustawień dostępnych jedynie w profesjonalnych modelach. Jeśli nie możesz wywalić 1-2k na aparat, używana A200/A1/A2 to wg mni e dobry wybór.

    Przy okazji, taką opinię słyszałem w serwisie Minolta-Konica, że przestali to klepać by było za dobre i spadała im sprzedaż lustrzanek ;)

  8. 19 kwietnia 2011, 15:21

    To przynajmniej wiadomo czemu KM wycofała się z branży foto. Nie szła im sprzedaż lustrzanek bo ludzie kupowali A2/A200...

  9. Szabla
    Szabla 19 kwietnia 2011, 15:46

    I tak rodzą się legendy...Choć bardziej pasuje określenie "bajędy" :))))

  10. 19 kwietnia 2011, 17:12

    @Szabla, nie masz wrażenia że Minolta planowała ewakuację z branży foto przynajmniej od wypuszczenia Dynaxa 7 analogowego jeszcze? Albo od skasowania 28-70 2.8 G SSM?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział