Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Szkoda, ale wygląda, że AF jest po prostu kiepski. Wolno myśli, potem bardzo szybko ustawia ostrość, i na końcu jeszcze robi dobitkę. Wygląda to źle. Z kolei, gdy obiekt porusza się szybko to nie nadążą.
O wiele lepiej, a nawet bardzo dobrze, wyglądało to w Canon M6 II. Ale tam 4K nie jest zbyt szczegółowe. I ekran nie jest odchylany.
Wybór miedzy złym a żlejszym ...cóż lubimy tracić czas ; ale tak poważnie to ktoś w necie zachwalał lustrzanki nikona do kręcenia filmów ( apsc) jakies modele z wyzszej pólki czyżby bezlustra wypadały gorzej?
@JdG - szczerze mówiąc nie wiem, bo to się jakoś specjalnie nie różni od nagrywania po prostu w 100 kl/s (gdzie nie ma ograniczeń innych niż półgodzinne), zmienia się po prostu jedną metadaną w nagłówku pliku. Więc np. przegrzewanie się z powodu wielu kl/s odpada jako powód.
Fakt faktem w slow motion zwykle się nagrywa jakieś krótkie ujęcia, ale to nadal nie wyjaśnia implementacji ograniczeń tego typu.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
"Bądź pierwszy!" Jestem pierwszy ;-)
Teraz czas na lekturę ;-)
Szkoda, ale wygląda, że AF jest po prostu kiepski. Wolno myśli, potem bardzo szybko ustawia ostrość, i na końcu jeszcze robi dobitkę. Wygląda to źle. Z kolei, gdy obiekt porusza się szybko to nie nadążą.
O wiele lepiej, a nawet bardzo dobrze, wyglądało to w Canon M6 II. Ale tam 4K nie jest zbyt szczegółowe. I ekran nie jest odchylany.
Z dwojga złego wolalbym chyba Canona.
Trzeba czekać ;-)
Wybór miedzy złym a żlejszym ...cóż lubimy tracić czas ; ale tak poważnie to ktoś w necie zachwalał lustrzanki nikona do kręcenia filmów ( apsc) jakies modele z wyzszej pólki czyżby bezlustra wypadały gorzej?
@SKkamil - pytanie z kiedy był post zachwalający. Jeśli jakiś nowy to autor chyba dawno wiedzy nie aktualizował ;)
Albo to efekt czarnego piątku ;
wygląda na to to, że amatorów video to urządzenie nie porwie;
pytanie do Autora (o ile da się krótko odpowiedzieć): o co chodzi z tą krótkotrwałością "slow motion"?
Ja najlepsze rezultaty osiągnąłem filmując aparatem Zorka 5.
@JdG - szczerze mówiąc nie wiem, bo to się jakoś specjalnie nie różni od nagrywania po prostu w 100 kl/s (gdzie nie ma ograniczeń innych niż półgodzinne), zmienia się po prostu jedną metadaną w nagłówku pliku. Więc np. przegrzewanie się z powodu wielu kl/s odpada jako powód.
Fakt faktem w slow motion zwykle się nagrywa jakieś krótkie ujęcia, ale to nadal nie wyjaśnia implementacji ograniczeń tego typu.
Przecież to jest Z50 (z przed trzech lat) w nowym pudełku więc trudno się spodziewać czegoś nowego po "starym" aparcie.