Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Inne testy

Fujifilm X-M5 - test trybu filmowego

10 stycznia 2025
Amadeusz Andrzejewski Komentarze: 5
Komentarze czytelników (5)
  1. krisss
    krisss 10 stycznia 2025, 17:35

    Często do amatorskiego filmowania wybierany jest Sony FX 30/ Sony 6700, szkoda, że ma odniesienia do tych właśnie korpusów. Tak czy inaczej test cenny.

  2. Amadi
    Amadi 10 stycznia 2025, 17:39

    Nie ma odniesienia, bo A6700 i (zwłaszcza) FX30 to inna półka cenowa.

  3. PDamian
    PDamian 10 stycznia 2025, 18:30


    "Uzyskane wyniki [zakres tonalnego] są w większości odrobinę lepsze niż w przypadku modelu X-S20. Biorąc pod uwagę, że obydwa urządzenia korzystają z tej samej matrycy i procesora sugerowałoby to, że w nowszym modelu zastosowano nieco inne algorytmy obróbki sygnału i redukcji szumu na etapie demozaikowania."

    Zakres tonalny: wysoka jakość / najniższa jakość [EV]
    Provia / Standard
    X-M5 : 8.35 / 9.63
    X-S20: 7.23 / 9.3
    -w X-M5 o 1 EV wyższy dla wysokiej jakości.

    Provia / Standard + DR 400%
    X-M5 : 6.84 / 12.6
    X-S20: 6.74 / 10.3
    -w X-M5 o 2 EV wyższy dla najniższej jakości.

    Hybrid Log Gamma
    X-M5 : 7.54 / 12.3
    X-S20: 6.91 / 13
    -w X-M5 o 0,5 EV wyższy dla wysokiej i 0,7 EV niższy dla najniższej jakości.

    F-Log -podobnie do X-S20

    F-Log 2
    X-M5: 6.95 / 12.3
    X-S20: 6.86 / 13
    -w X-M5 o 0,7 EV niższy dla najniższej jakości.

    -Jakby była skuteczniejsza obróbka to wpływałoby to
    na wyższe wyniki zakresu tonalnego zarówno dla wysokiej jak i dla najniższej jakości.
    A tu raz jest on wyższy tylko dla wysokiej,
    innym razem jest niższy tylko dla niskiej,
    a jeszcze gdzie indziej jest wyższy dla wysokiej i jednocześnie niższy dla najniższej jakości.

  4. gamma
    gamma 10 stycznia 2025, 18:41

    Brak IBIS, nie dziękuję

  5. Amadi
    Amadi 10 stycznia 2025, 20:56

    @gamma - od IBIS-u jest X-S20

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział