Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Przed długi czas Olympus oferował swoje lustrzanki z dwoma obiektywami
kitowymi, tańszym - Zuiko Digital 14-45 mm f/3.5-5.6 EZ oraz droższym i
mającym bardzo dobrą opinię Zuiko Digital 14-54 mm f/2.8-3.5. Tym samym
firma ta długo opierała się modzie na bardzo tanie i bardzo plastikowe
obiektywy kitowe klasy 18-55 mm Canona i Nikona czy 18-70 mm marki Sony.
Uległa dopiero we wrześniu 2006 roku, kiedy to wraz z premierą
lustrzanki E-400 światło dzienne ujrzały dwa tanie obiektywy: Zuiko
Digital ED 14-42 mm f/3.5-5.6 oraz Zuiko Digital 40-150 mm f/3.5-4.5
EZ. Pierwszy z nich daje kąty widzenia takie jak obiektyw klasy 28-84 mm
na analogu, odpowiada więc zakresowi pokrywanemu przez kity Canona i
Nikona oraz Pentaxa/Samsunga. Sprawdźmy więc jak na tle konkurencji
wypada kitowy produkt Olympusa.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.