Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Test aparatu

Sony Alpha SLT-A35 - test aparatu

9 września 2011
Szymon Starczewski Komentarze: 232

9. Podsumowanie

Dotarliśmy do końca testu Sony A35, zatem czas na tradycyjne podsumowanie jego wyników w poszczególnych kategoriach.


Budowa, jakość wykonania i funkcjonalność

Sony A35 to typowo amatorski aparat, przeznaczony dla szerokiego grona odbiorców. Niewielkie rozmiary i mała waga w tej klasie sprzętowej są w zasadzie standardem i trudno uznać je za wadę. W połączeniu z lekkimi kitowymi obiektywami pracuje się nim dość wygodnie. Trzeba jednak przyznać, że mała i wąska rękojeść nie gwarantuje dostatecznego chwytu, co szczególnie mogą odczuć osoby o większych dłoniach. Sytuacja pogarsza się jeszcze bardziej, kiedy podepniemy do A35 duży i ciężki obiektyw. Trudno wówczas solidnie i pewnie, a jednocześnie wygodnie uchwycić aparat.


----- R E K L A M A -----

Pod względem jakości wykonania trudno mieć szczególne zastrzeżenia do A35. Co prawda, obudowa aparatu została wykonana w całości z tworzywa sztucznego, jednak sama konstrukcja prezentuje się dość solidnie i zachowuje sztywność, a poszczególne elementy są dobrze do siebie dopasowane. Szkoda, że w A35 zabrakło uchylnego i obrotowego wyświetlacza, który z pewnością podniósłby atrakcyjność aparatu. Najwyraźniej funkcjonalność tę Sony zarezerwowało tylko dla wyższych modeli A65 i A77. Potencjalni użytkownicy A35 będą musieli zadowolić się stałym wyświetlaczem, jednak na pocieszenie możemy dodać, że wyświetlany obraz jest jasny i czytelny oraz dość dobrze widoczny nawet pod większym kątem. Wizjer elektroniczny, w który został wyposażony A35 daje całkiem wyraźny obraz. Do wielkości wizjera nie mamy w zasadzie zastrzeżeń, jednak ponarzekać musimy na tendencję do smużenia oraz stosunkowo mały punkt oczny, który praktycznie uniemożliwia dostrzeżenie całego kadru osobom w okularach.


Użytkowanie i ergonomia

Uwzględniając fakt, że mamy do czynienia z typowo amatorskim aparatem, pod względem użytkowania A35 wypada całkiem nieźle. W kwestii szybkości jego działania nie mamy poważniejszych zastrzeżeń. Praktycznie rzecz biorąc, wszystkie operacje wykonywane są płynnie i nie napotykamy w działaniu A35 denerwujących opóźnień. Pod względem zdjęć seryjnych zachowuje się nieźle, aczkolwiek można ponarzekać na stosunkowo niewielki bufor. Zapełnia się on na tyle szybko, że liczba zdjęć, jaką można wykonać z maksymalną szybkością, nie jest imponująca. Do zalet aparatu śmiało można zaliczyć natomiast sprawną stabilizację obrazu. Można mieć jednak zastrzeżenia do skuteczności autofokusu w A35. Trochę można również ponarzekać na system automatycznego czyszczenia matrycy, który nie chroni dostatecznie przed gromadzeniem się kurzu na detektorze obrazu i warto od czasu czyścić go ręcznie.


Rozdzielczość

Sony A35 został wyposażony w matrycę o efektywnej liczbie 16 milionów pikseli. Zanotowane przez niego wyniki w teście rozdzielczości są na dobrym poziomie, jednak nie udało mu się w tej kategorii dorównać modelowi A55. Zauważyliśmy jednak, że podobnie jak w starszym modelu, również w A35 występuje wyraźna różnica pomiędzy wartościami MTF50 oraz odpowiedzą w częstotliwości Nyquista dla składowej poziomej i pionowej. To wskazuje na użycie w A35 słabszego filtru AA (przynajmniej w jednym z kierunków) lub ewentualne wyostrzanie jednej składowej.


Balans bieli

Nie mamy poważnych zastrzeżeń do pracy balansu bieli w A35. Aparat radzi sobie całkiem dobrze z odwzorowaniem kolorów i w większości przypadków błędy koloru nie są duże. Co prawda automatyczny balans bieli nie wypada najlepiej przy świetle żarowym, jednak takie zachowanie obserwujemy dla znacznej większości testowanych aparatów. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że A35 ma tendencje do przesycania kolorów i jedynie dla światła lampy błyskowej parametr nasycenia utrzymuje niski poziom.


Jakość obrazu w JPEG

W Sony A35 poziom szumów na zdjęciach zapisanych w formacie JPEG jest niski i porównywalny z tym, jaki obserwowaliśmy w modelu A55. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że w przypadku wyższych czułości jest to głównie efekt odszumiania, które dość mocno ingeruje w obraz. Proces ten, mimo że efektywnie zmniejsza ilość szumu, powoduje dodatkowo zacieranie się drobnych szczegółów na zdjęciach. Szum na plikach JPEG można obniżyć jeszcze bardziej stosując tryb „wieloklatkowej redukcji szumu”. Porównanie jednak pokazuje, że używanie go ma jedynie sens dla najwyższych czułości.

Warto również zwrócić uwagę na bardzo małe wyostrzanie obrazu przy ustawieniu tego parametru na minimalnym poziomie. Dla użytkowników korzystających jedynie z plików JPEG rozsądnie będzie używać wyostrzania na poziomie 0 lub nawet nieco wyższym.


Szumy i jakość obrazu w RAW

Rezultaty A35 w tej kategorii w zasadzie nas nie zaskoczyły. Poziom szumu na surowych plikach jest podobny do tego, jaki obserwowaliśmy dla modelu A55. Zaszumienie obrazu na wysokich czułościach jest dość wyraźne, aczkolwiek pod tym względem A35 wypadł jedynie minimalnie gorzej od Canona 600D. W pojedynku z Nikonem D5100 wyraźnie jednak przegrywa notując wyższy szum praktycznie w całym zakresie oferowanych czułości.

Darki z A35 wyglądają rozsądnie od czułości ISO 100 do 3200. W tym zakresie histogramy mają charakterystyczny kształt gaussowskiego rozkładu, a odchylenie standardowe nie przekracza średniej wartości sygnału. Dokładna analiza wskazuje jednak, że wyższe czułości mogą być generowane programowo. Dodatkowo w ich przypadku na darkach zapisanych w formacie RAW widać dziwną niejednorodność w postaci szerokiego jaśniejszego pasa przebiegającego po skosie przez kadr.


Zakres tonalny

Sony A35 zanotował maksymalną wartość zakresu tonalnego dla najlepszej jakości zdjęcia na poziomie 6.5 EV. Jest to niezły wynik i porównywalny z tym, jaki osiągnął model A55 oraz amatorskie lustrzanki Canona – 600D i 1100D. Trzeba jednak przyznać, że wartość ta nie jest imponująca. Dla przykładu, Nikon D5100 wypadł wręcz rewelacyjnie w tej kategorii osiągając poziom 7.8 EV. Przy mniej wymagających kryteriach jakości obrazu A35 notuje wyższe wyniki zakresu tonalnego, dochodząc do wartości 10.2 EV przy stosunku sygnału do szumu na poziomie 1.

Warto również wspomnieć, że aparat został wyposażony w funkcję DRO (ang. Dynamic Range Optimizer) oraz HDR, które można wykorzystać do zwiększenia zakresu tonalnego na zdjęciach zapisanych w formacie JPEG.


Ocena końcowa

Punktacja
Maks.
Sony A35
Canon 600D
Nikon D5100
Obudowa
7
1,59
2,15
2,05
Gniazda
4
1,39
1,31
1,52
Przyciski
4
1,90
2,70
1,40
Menu
3
1,92
2,70
2,40
Wyświetlacze
5
2,06
2,61
2,42
Live View
3
1,91
1,58
1,76
Wizjer
5
2,50
1,60
1,47
Szybkość działania
5
1,64
1,41
1,56
Autofokus
9
3,80
4,59
5,15
Pomiar światła
8
3,50
4,79
3,25
Funkcje specjalne
5
1,90
1,85
1,64
Lampa błyskowa
4
2,00
2,50
2,33
Rozdzielczość (MTF)
8
4,52
4,52
4,61
Balans bieli
3
0,75
1,09
0,73
Jakość zdjęć JPEG
7
3,27
3,66
4,16
Jakość zdjęć RAW
10
6,00
6,37
6,63
Zakres tonalny
10
5,64
5,80
6,47
RAZEM
100
46,29
51,17
49,57


Ostatnie premiery lustrzanek Sony wskazują na to, że przynajmniej w segmencie amatorskim i półprofesjonalnym producent zrezygnował z rozwijania typowych lustrzanek, skupiając się na udoskonaleniu rozwiązania z nieruchomym, półprzezroczystym lustrem. Sony A35 to obok A33 najprostszy model w ofercie producenta wśród tego typu aparatów. Jego grupa docelowa jest dość szeroka i obejmuje głównie tych, którzy nie mają szczególnie wysokich wymagań i szukają raczej niewielkiego i prostego w obsłudze aparatu. W klasie typowo amatorskiej Sony A35 plasuje się całkiem dobrze. W zasadzie oferuje całkiem spore możliwości, od dobrej jakości zdjęć, poprzez filmowanie w jakości Full HD z szybkim autofokusem, całkiem niezłą wygodę użytkowania, a skończywszy na szerokim wyborze dodatkowych funkcji i trybów, które z pewnością podnoszą atrakcyjność aparatu. Czy przysłowiowemu Kowalskiemu potrzeba czegoś więcej do uwieczniania rodzinnych spotkań i wakacyjnych wyjazdów? Wydaje się, że w tym zakresie A35 zapewnia nawet więcej niż przeciętny użytkownik będzie w stanie wykorzystać.

Nieco inaczej należałby jednak podejść do kwestii amatorów i miłośników fotografii, którzy szukają aparatu do rozwijania swojego hobby. W zasadzie tym zupełnie początkującym, Sony A35 powinien zapewnić wszystko co najważniejsze. Bardziej zaawansowani amatorzy fotografii natomiast, którzy mają już jakieś doświadczenie oraz konkretne oczekiwania w stosunku do sprzętu, zapewne spojrzą na A35 bardziej krytycznym okiem. Problemem może być na przykład niewielki rozmiar samego aparatu jak również uchwytu, brak dużej liczby przycisków albo brak wizjera optycznego. Wszystko to jest oczywiście kwestią indywidualnych potrzeb i preferencji konkretnego użytkownika. Nie można zatem definitywnie stwierdzić, że wśród bardziej wymagających użytkowników A35 stoi na przegranej pozycji. A jeśli nawet, mogą oni przecież skierować swe oczy na modele z wyższej półki jakościowo-cenowej.

Jednak poza oferowanymi możliwościami pozostaje jeszcze kwestia ceny, która może okazać się bardzo ważnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o wyborze tego czy innego aparatu. Na dzień dzisiejszy (początek września 2011 r. wg. serwisu Ceneo) Sony A35 w zestawie z obiektywem 18–55 mm to wydatek około 2400 zł. W segmencie typowo amatorskim przyjdzie mu konkurować zarówno z lustrzankami jak i bezlusterkowcami. Na przykład Canon 600D lub Nikon D5100 w zestawie z typowym kitowym obiektywem, to wydatek na poziomie około 2600 zł, a zatem niewiele więcej. Szczególnie groźnym przeciwnikiem może być w tym przypadku Nikon, bowiem oferuje lepszą jakość zdjęć w porównaniu do A35. Wśród lustrzanek amatorskich także Pentax K-r może stanowić dobrą alternatywę, zwłaszcza jeśli chodzi o cenę. W zestawie z kitowym obiektywem można go kupić już za 1900 zł. Wśród bezlusterkowców z wbudowanym wizjerem pewną konkurencją (przy założeniu, że ktoś szuka po prostu stosunkowo niewielkiego aparatu z wymienną optyką) mogą być na przykład Panasoniki G2 lub G3 (w zestawie z kitowym obiektywem). Tego pierwszego można dostać już za niecałe 1700 zł a drugiego za około 2200 zł.

Sony A35 jest jak na razie nowością, zatem nic dziwnego, że jego cena nie należy do niskich. Porównanie, którego dokonaliśmy powyżej jest oczywiście tylko przykładem i na pewno nie należy go odczytywać jako stwierdzenia, że lepiej kupić D5100 albo K-r niż A35. Rynek aparatów fotograficznych, zwłaszcza w segmencie typowo amatorskim jest bardzo bogaty, a można by nawet rzec przeładowany. Zdajemy sobie sprawę, że podjęcie decyzji o kupnie tego, czy innego modelu nie jest łatwe, ale to już leży w gestii potencjalnego nabywcy, który musi tego dokonać zgodnie z własnymi preferencjami. Nasze testy mają jedynie na celu dostarczanie informacji o możliwościach aparatu, które mamy nadzieję ułatwią podjęcie ostatecznej decyzji.

Na koniec przedstawiamy najważniejsze wady i zalety Sony A35.

Zalety:

  • wysoka rozdzielczość zdjęć,
  • dobra jakość zdjęć RAW na niższych czułościach,
  • dobry pomiar światła,
  • dobry balans bieli w większości przypadków,
  • czytelne i funkcjonalne menu,
  • obraz na wyświetlacz LCD bardzo dobrej jakości,
  • dobrze działający tryb Live View,
  • funkcje optymalizacji zakresu tonalnego i HDR,
  • funkcja tworzenia zdjęć panoramicznych,
  • filtry artystyczne,
  • szybki AF w trybie wideo,
  • tryb filmowania w formacie Full HD,
  • stosunkowo duża prędkość zdjęć seryjnych,
  • uruchamianie AF po przyłożeniu oka do wizjera,
  • skuteczna stabilizacja obrazu,
  • gniazdo HDMI.

Wady:

  • intensywne odszumianie plików JPEG na wysokich czułościach,
  • problemy z balansem bieli w przypadku światła żarowego,
  • niezbyt celny autofokus,
  • stosunkowo długi czas synchronizacji z wbudowaną lampą (1/160 s),
  • przeciętna skuteczność mechanizmu automatycznego czyszczenia matrycy,
  • funkcja bracketingu ograniczona jedynie do ±1/3 i ±2/3 EV,
  • brak mechanizmu odchylania i obracania wyświetlacza LCD,
  • stosunkowo niewielka pojemność bufora,
  • niewielki i niezbyt wygodny uchwyt.


Przykładowe zdjęcia

Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/5.6, exp. 1/800 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 6.03 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 30 mm, f/8.0, exp. 1/320 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.16 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/1000 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.78 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 55 mm, f/5.6, exp. 1/80 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.81 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/8.0, exp. 1/30 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.56 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/5.6, exp. 1/125 s, ISO 800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.88 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.25 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.41 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 40 mm, f/5.6, exp. 1/125 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.94 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/5.6, exp. 1/100 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.78 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/80 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 6.5 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/8.0, exp. 1/60 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.53 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 45 mm, f/8.0, exp. 1/160 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.06 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/100 s, ISO 800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 7.31 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/80 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.34 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 60 mm, f/5.6, exp. 1/125 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.69 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 70 mm, f/8.0, exp. 1/80 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.19 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 60 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 3200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.25 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/60 s, ISO 6400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 6.28 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 55 mm, f/5.6, exp. 1/60 s, ISO 6400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.81 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 55 mm, f/5.6, exp. 1/200 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.78 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/5.6, exp. 1/250 s, ISO 800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.59 MB
Aparat: Sony A35 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/4.0, exp. 1/125 s, ISO 3200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.91 MB
Aparat: Sony A35 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/4.0, exp. 1/40 s, ISO 3200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.63 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/4.0, exp. 1/50 s, ISO 12800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 6.19 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 50 mm, f/4.0, exp. 1/100 s, ISO 12800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 6.38 MB
Aparat: Sony A35 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/40 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.97 MB
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie
Aparat: Sony A35 + 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/60 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.38 MB
Aparat: Sony A35 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/250 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.59 MB
Aparat: Sony A35 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/1000 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.78 MB


Aparat do testów wypożyczyła firma:
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie

W testach wykorzystujemy studyjne lampy błyskowe i światła stałego firmy dostarczone przez sklep Foto-Tip.pl
Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie Sony Alpha SLT-A35 - Podsumowanie