Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy








Oferta Cyfrowe.pl

Aparat cyfrowy Nikon Z6 III body

Cena: 11369 zł 9999 zł

Sprawdź

Cena: 5585 zł

Sprawdź

Cena: 2249 zł

Sprawdź

Test obiektywu

Tamron AF 70-300 mm f/4-5.6 Di LD Macro - test obiektywu

13 grudnia 2006

10. Autofokus

Dochodzimy do rozwiązania zagadki, aż dwóch egzemplarzy Tamrona, które pojawiły się w naszym teście. Pierwszy z nich miał bowiem tak duży "front- focus", że testowanie go musiało odbywać się praktycznie tylko przy manualnym trybie ustawiania ostrości. Sprowadziliśmy więc drugi egzemplarz, w którym na szczęście wada ta była mniejsza, choć problem nie znikał, co widać na poniższym zdjęciu.
----- R E K L A M A -----

Tamron AF 70-300 mm f/4-5.6 Di LD Macro - Autofokus

Zapominając o tendencji ustawiania ostrości przed właściwym obiektem, pracy autofokusa i tak nie można ocenić dobrze. To dość poważna bolączka tego instrumentu, którą można podsumować trzema słowami: wolno, głośno i niecelnie (około 20% pomyłek w studio). Dodatkowo przy ogniskowej 300 mm autofokus lubi często się zgubić i "przespacerować" po całym zakresie...