Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy








Oferta Cyfrowe.pl

Test aparatu

Sony Alpha SLT-A57 - test aparatu

16 lipca 2012
Maciej Latałło Komentarze: 141

9. Podsumowanie

Pora podsumować wyniki i informacje dotyczące Sony A57 w poszczególnych kategoriach.


Budowa, jakość wykonania i funkcjonalność

Aparat został głównie wykonany z tworzywa sztucznego i raczej czuć, że mamy do czynienia ze sprzętem amatorskim. Z kolei dość duży i dobrze wyprofilowany uchwyt sprawia, że korpus trzyma się naprawdę nieźle. Dodatkowo pokrycie go gumową okleiną zmniejsza ryzyko, że aparat wyślizgnie się nam z dłoni. Sony nie zdecydowało się na zastosowanie uszczelnień, natomiast wszystkie gniazda i złącza chronią gumowe zaślepki. Zabrakło także dodatkowego, monochromatycznego wyświetlacza, który naszym zdaniem znakomicie wpasowałby się w przestrzeń pomiędzy klawiszami FINDER/LCDISO. Generalnie A57 posiada bardzo klasyczny wygląd, jak na lustrzankę średniej wielkości.


----- R E K L A M A -----

Poruszanie się po menu aparatu nie powinno nastręczać żadnych trudności, a osoby zaznajomione z systemem Sony Alpha poczują się jak u siebie w domu. Wszystkie opcje zgromadzono w 15 zakładkach podzielonych na 7 kategorii w taki sposób, że nie jest konieczne przewijanie w pionie. Cieszy obecność menu funkcyjnego, które daje dostęp do kilkunastu wybranych przez producenta funkcji. Niestety nie ma możliwości choćby częściowej jego personalizacji, na szczęście do trzech przycisków można przyporządkować inną funkcję niż zaprogramowana domyślnie, a ich lista obejmuje aż 25 pozycji (dotyczy klawiszy ISOAEL).

Wyświetlacz LCD to kolejny mocny punkt A57. Jakość prezentowanego obrazu jest wysoka, a możliwość wychylania i obracania dodatkowo podnosi jego funkcjonalność. Nawet w ostrym słońcu praca z nim jest całkiem komfortowa. Jak przystało na aparat SLT, Alphę wyposażono w elektroniczny wizjer o parametrach zbliżonych do tego z A55, poprawiono jednak punkt oczny. Jego bolączką jest niewielkie smużenie, a także bardziej irytujący „efekt tęczy”, toteż nie każdego usatysfakcjonuje pozbawienie lustrzanki wizjera optycznego.

Warto zwrócić uwagę na rozbudowany tryb wideo. Filmy najlepszej jakości nagrywane są w rozdzielczości Full HD z prędkością 50 kl/s (progresywnie) w formacie AVCHD, dostępny jest także kodek MP4. Większość efektów kolorystycznych można także zastosować w zapisie wideo. Istotną zaletą jest możliwość filmowania w trybach A, S i M z możliwością zmiany takich parametrów jak ISO, wartość przysłony i czas naświetlania, nawet w trakcie rejestracji. Niezbędne jest wówczas samodzielne ustawianie ostrości, jednak funkcja „focus peaking” niewątpliwie ułatwia to zadanie. W trybie P autofocus działa w trybie ciągłym (dla wybranego punktu ostrości) i pracuje dość szybko.


Użytkowanie i ergonomia

Zapożyczenie obudowy z modelu A65 znacznie poprawiło ergonomię w A57 w stosunku do poprzednika. Odpowiednie wyprofilowanie uchwytu powoduje, że dopiero z ciężkimi obiektywami typu Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 musimy trzymać aparat mocniej i uważniej. Niestety, do modelu A57 nie przewidziano dodatkowego uchwytu do zdjęć pionowych. Dość bogaty zestaw przycisków zapewnia wygodną obsługę, w zasadzie brakowało nam tylko drugiego kółka sterującego.

Technologia SLT czyli nieruchomego, półprzepuszczalnego lustra, zapewnia podgląd na żywo przez cały czas podczas wykonywania zdjęć, niezależnie od tego czy kadrujemy na wyświetlaczu czy korzystamy z wizjera EVF. Autofocus działa tutaj w oparciu o detekcję fazy, co przekłada się na dużą szybkość pracy tej funkcji. Co więcej, skuteczność automatycznego ustawienia ostrości jest również wysoka, co pokazaliśmy w trzecim rozdziale naszego testu. Nieruchome lustro umożliwia osiąganie dużych prędkości zdjęć seryjnych, która wynosi 10 kl/s dla zdjęć w pełnej rozdzielczości i 12 kl/s dla nieco zredukowanej – 8.4 megapikseli. To stawia A57 na dobrej pozycji wśród rywali w klasie amatorskiej. Wydajność stabilizacji SteadyShot jest dość wysoka jak na rozwiązanie oparte na ruchach matrycy i wynosi ok. 3 EV.


Rozdzielczość

Matryca A57 posiada 16 milionów efektywnych pikseli, co jak na dzisiejsze standardy jest raczej optymalną liczbą dla sensorów rozmiaru APS-C. Wyniki testu rozdzielczości nie napawają jednak zbytnim optymizmem, ponieważ zanotowane wartości są nieco niższe niż dla konkurentów wyposażonych również w 16-megapikselowe matryce. Najwyższy zaobserwowany rezultat to 56.7 lpmm i jest słabszy od tego w A55 czy D5100. Co więcej, zauważyliśmy spore rozbieżności pomiędzy odpowiedziami w częstotliwości Nyquista dla składowej poziomej i pionowej funkcji MTF.


Balans bieli

Zarówno automatyczne ustawianie balansu bieli, jak i zaprogramowane wzorce charakteryzują się stosunkowo niewielkimi błędami kolorów, jak również małymi wartościami różnic w nasyceniu barw. Wyjątek tradycyjnie stanowi skuteczność pracy automatycznego balansu bieli przy oświetleniu żarowym, która jest niska, podobnie jak w zdecydowanej większości testowanych przez nas aparatów.


Jakość obrazu w JPEG

Poziom szumu, jaki obserwujemy na zdjęciach JPEG jest stosunkowo nieduży i porównywalny do tego, co obserwowaliśmy u poprzednika. Dopiero przy najwyższych czułościach da się dostrzec niewielką przewagę A57 oraz, niestety, utratę detali spowodowaną odszumianiem (mimo ustawienia najmniejszej jego wartości w menu).

Oprócz standardowej, trzystopniowej redukcji szumów, zastosowano także tryb zwany wieloklatkową redukcją szumu, która dodatkowo rozszerza zakres czułości do ISO 25600. Niestety rezultat jego działania nie jest zadowalający.

Warto także wspomnieć o obecności kilkunastu efektów kolorystycznych, które mogą urozmaicić fotografowanie, a także funkcjach HDR i DRO, mających na celu zwiększenie rozpiętości tonalnej zdjęć. Wykonywanie panoram jest dość proste, zapisywane są one w formacie JPEG (2D) lub MPO (3D).


Szumy i jakość obrazu w RAW

Szumy zaobserwowane na surowych plikach nie są wiele niższe niż w A55. Podobnie jak przy obserwacji wycinków z JPEG-ów, przewaga nowszego modelu uwidacznia się dopiero na najwyższych czułościach. Czyli notujemy postęp, jednak raczej delikatny. Aparaty do których porównywaliśmy testowaną Alphę (Nikon D5100 i Pentax K-5), radzą sobie nieco lepiej.

Statystyka prądu ciemnego charakteryzuje się względną regularnością aż do ISO 6400. Powyżej tej wartości rozkład jest bardzo szeroki, a wartości odchylenia standardowego są wyższe niż średni poziom sygnału. To sugeruje, że czułości ISO 12800 i 16000 mogą być generowane programowo.


Zakres tonalny

Maksymalna wartość rozpiętości tonalnej wyniosła 6.67 EV, co jest wynikiem odrobinę wyższym niż w innych aparatach SLT Sony (A65, A35, A55), a mimo to jednak słabszym od rywali wyposażonych także w 16-megapikselowe matryce. Przy stosunku sygnału do szumu wynoszącym 1, dynamika wyniosła 11.8 EV, a to przekłada się na niezłe możliwości uzyskania informacji z ciemnych partii obrazu.


Ocena końcowa

Punktacja
Maks.
Sony A57
Pentax K-5
Nikon D5100
Obudowa
7
2,80
5,46
2,05
Gniazda
4
1,39
1,94
1,52
Przyciski
4
1,90
2,8
1,40
Menu
3
2,52
2,52
2,40
Wyświetlacze
5
2,47
2,67
2,42
Live View
3
2,63
1,88
1,76
Wizjer
5
2,56
2,82
1,47
Szybkość działania
5
2,46
1,98
1,56
Autofokus
9
4,16
4,89
5,15
Pomiar światła
8
3,75
5,15
3,25
Funkcje specjalne
5
2,49
2,41
1,64
Lampa błyskowa
4
2.00
2,5
2,33
Rozdzielczość (MTF)
8
4,52
4,89
4,61
Balans bieli
3
1,25
1,27
0,73
Jakość zdjęć JPEG
7
3,50
4,51
4,16
Jakość zdjęć RAW
10
6,11
7,63
6,63
Zakres tonalny
10
5,91
6,2
6,47
RAZEM
100
52,42
61,51
49,57


Do testu Alphy A57 podeszliśmy przede wszystkim patrząc przez pryzmat tego, co oferował jego poprzednik, czyli A55. Staraliśmy się znaleźć jak najwięcej różnic dzielących oba modele, aby stwierdzić czy zmiany poszły w dobrym, naszym zdaniem, kierunku. Po pierwsze, zmieniono zupełnie obudowę aparatu, zapożyczając ją z modelu A65. Ta jest zauważalnie większa od A55, wyposażona w wygodny, wyprofilowany uchwyt i dzięki temu bardziej komfortowa w trzymaniu. Mimo zastosowania w A57 matrycy o tej samej liczbie pikseli i tego samego typu (CMOS) jej osiągi nie są wiele lepsze od tej zamontowanej u poprzednika. Owszem, rozpiętość tonalna jest odrobinę lepsza, poziom szumu nieco niższy, natomiast ostrość obrazu wyrażona funkcją MTF jest niestety słabsza. Szczerze powiedziawszy spodziewaliśmy się lepszych wyników po nowej Alphie. Szczególnie, że premiery obu modeli dzieli ponad półtora roku, zatem producent mógł lepiej dopracować pewne aspekty nowego aparatu.

Czy to oznacza, że opisywany aparat Sony można uznać za, kolokwialnie mówiąc, kiepski wybór? Wcale nie. A57 ma wciąż sporo do zaoferowania i z pewnością przekona do siebie niejednego fotoamatora. W typowych warunkach oświetleniowych, jakość zdjęć zarówno w formacie JPEG, jak i RAW jest zadowalająca. Cieszą takie dodatki, jak automatycznie składane zdjęcia panoramiczne, szybki i skuteczny autofocus (również w automatycznym trybie filmowania), czy możliwość nagrywania wysokiej jakości filmów. Pewne rozwiązania wynikające z zastosowania nieruchomego lustra mogą dla jednych stanowić pozytyw, a dla innych już niekoniecznie. Przykładowo, specyfika aparatu SLT wymogła rezygnację z optycznego wizjera, uznanego przez wielu fotografujących, jako jedynego słusznego, na rzecz jego elektronicznego odpowiednika. Korzystanie z niego nie każdemu zapewni porównywalny komfort pracy, zwłaszcza osobom przyzwyczajonym do „naturalnego” obrazu z jakim mamy do czynienia w przypadku wizjera optycznego. Na szczęście rozmiary EVF, które stosuje Sony można śmiało uznać za stosunkowo duże w tej klasie aparatów, co należy zaliczyć na plus. Z kolei fakt, że A57 pracuje cały czas w trybie podglądu na żywo powoduje większe nagrzewanie się matrycy niż w tradycyjnych lustrzankach. Po dłuższym użytkowaniu aparat może się nawet samoczynnie wyłączyć.

Alpha A57 miała premierę cztery miesiące temu, stąd cena zestawu z obiektywem 18–55 mm jest jeszcze stosunkowo wysoka, wynosi bowiem 2930 zł. Za konkurencyjne aparaty w tej klasie zapłacimy trochę mniej, przykładowo Canon 600D wyceniany jest na 2526 zł, a Nikon D5100 na 2360 zł (ceny wg. serwisu Ceneo z 10 lipca 2012). Można przypuszczać, że w najbliższych miesiącach kwota jaką będziemy musieli zapłacić za A57 nieco spadnie i chętnie widzielibyśmy taką tendencję, ponieważ naszym zdaniem na dzień dzisiejszy cena jest nieco wygórowana. Tak czy inaczej, przed ewentualnym zakupem polecamy lekturę całego testu i samodzielne określenie priorytetów, tak aby dokonać jak najbardziej świadomego wyboru aparatu.

Na koniec przedstawiamy najważniejsze zalety i wady Sony A57.

Zalety:

  • wysoka jakość zdjęć RAW do czułości ISO 800,
  • dobra jakość zdjęć JPEG,
  • dobra praca balansu bieli,
  • wygodny wyprofilowany uchwyt,
  • wysoka prędkość zdjęć seryjnych,
  • czytelne i funkcjonalne menu główne i funkcyjne,
  • wychylny i obrotowy LCD,
  • obraz na wyświetlaczu LCD bardzo dobrej jakości,
  • bardzo dobrze działający tryb Live View,
  • funkcje optymalizacji zakresu tonalnego DR i HDR,
  • łatwe wykonywanie zdjęć panoramicznych 2D i 3D,
  • kilkanaście filtrów kolorystycznych,
  • szybki i skuteczny AF,
  • szybki AF w trybie wideo,
  • tryb filmowania w formacie Full HD, przy 50 kl/s w trybie progresywnym,
  • pomocny „focus peaking”,
  • możliwość powiększenia obrazu w trybie MF,
  • uruchamianie AF po przyłożeniu oka do wizjera,
  • funkcja czyszczenia matrycy,
  • funkcja wykrywania twarzy,
  • skuteczna stabilizacja obrazu (3 EV),
  • gniazdo HDMI i zewnętrznego mikrofonu.

Wady:

  • ostrość obrazu (MTF) nieco słabsza niż w A55,
  • różnice w wartościach MTF50 pomiędzy współrzędnymi,
  • intensywne odszumianie plików JPEG na wysokich czułościach,
  • wysoki poziom szumu na najwyższych czułościach,
  • problemy z balansem bieli w przypadku światła żarowego,
  • funkcja bracketingu ograniczona jedynie do ±1/3 i ±2/3 EV,
  • brak drugiego kółka sterującego,
  • stosunkowo długi czas synchronizacji z wbudowaną lampą (1/160 s),
  • działanie filtrów cyfrowych tylko przy zapisie JPEG,
  • mało skuteczna wieloklatkowa redukcja szumów.


Przykładowe zdjęcia

Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/50 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.19 MB
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/200 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.75 MB
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/800 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.94 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/11.0, exp. 1/3 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.38 MB
Inf. dod.: DRO lvl 1
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/11.0, exp. 1/3 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.59 MB
Inf. dod.: DRO lvl 3
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/11.0, exp. 1/3 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.78 MB
Inf. dod.: DRO lvl 5
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/11.0, exp. 1/3 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.88 MB
Inf. dod.: HDR 1 EV
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/11.0, exp. 1/3 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.13 MB
Inf. dod.: HDR 3 EV
Aparat: Sony A57 + Sony 50 mm f/1.4
Parametry: 50 mm, f/11.0, exp. 1/3 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.56 MB
Inf. dod.: HDR 6 EV
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 30 mm, f/8.0, exp. 1/500 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.25 MB
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 55 mm, f/5.6, exp. 1/500 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.34 MB
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 35 mm, f/8.0, exp. 1/200 s, ISO 100
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.44 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 50 mm, f/8.0, exp. 1/250 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.22 MB
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 45 mm, f/8.0, exp. 1/160 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5 MB
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 40 mm, f/8.0, exp. 1/100 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.59 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/1000 s, ISO 200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 6.59 MB
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/125 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.59 MB
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 26 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 3200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.97 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony Carl Zeiss Vario Sonnar 24–70 mm f/2.8 T* SSM
Parametry: 40 mm, f/8.0, exp. 1/1000 s, ISO 400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.97 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 22 mm, f/5.6, exp. 1/40 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.22 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/40 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.91 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/40 s, ISO 1600
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.25 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/15 s, ISO 800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.03 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/60 s, ISO 3200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.25 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/50 s, ISO 3200
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 4.28 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 20 mm, f/5.6, exp. 1/80 s, ISO 6400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.06 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 45 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 6400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.13 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/100 s, ISO 6400
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.16 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/10 s, ISO 800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.88 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/8 s, ISO 800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 3.94 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 26 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 12800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.91 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 26 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 12800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.94 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 22 mm, f/5.6, exp. 1/125 s, ISO 12800
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 5.94 MB
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/80 s, ISO 16000
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 7.38 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/160 s, ISO 16000
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 7.41 MB
Aparat: Sony A57 + Sony DT 18–55 mm f/3.5–5.6 SAM
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/125 s, ISO 16000
Plik: JPEG, 4912×3264 pix, 7.34 MB


Aparat do testów wypożyczyła firma:
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie

W testach wykorzystujemy studyjne lampy błyskowe i światła stałego firmy dostarczone przez sklep Foto-Tip.pl
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie
Sony Alpha SLT-A57 - Podsumowanie