Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy








Oferta Cyfrowe.pl

Aparat cyfrowy Nikon Z6 III body

Cena: 11369 zł 9999 zł

Sprawdź

Cena: 5789 zł 4499 zł

Sprawdź

Cena: 2249 zł

Sprawdź

Test obiektywu

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - test obiektywu

2 listopada 2015

9. Odblaski

Pierwsze cztery z poniższych obrazów, które uzyskaliśmy przy pomocy Canona 50D, wydają się sugerować, że w tym rozdziale będziemy mocno narzekać. Nie do końca… Odblaski co prawda pojawiają się wyraźnie, ale są ograniczone powierzchniowo do obszaru porównywalnego z matrycą APS-C. Gdy więc przechodzimy na pełną klatkę, żadne dodatkowe artefakty nie pojawiają się w kadrze, przez co względny obszar pokrywany przed odblaski jest wyraźnie mniejszy i nie rzuca się już tak w oczy.

Co więcej, artefakty jesteśmy w stanie zanotować tylko wtedy, gdy ostre źródło światła jest na zdjęciu. Gdy choć minimalnie przesuniemy je poza róg, obraz zaczyna wyglądać dobrze i, co ważne, ma wysoki kontrast. To pozwala uciszyć mocne słowa krytyki, choć wciąż pozostawia trochę miejsca na wyrażenie opinii, iż spodziewaliśmy się lepszych osiągów.


----- R E K L A M A -----

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski

Sigma A 20 mm f/1.4 DG HSM - Odblaski