Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Sigma A 50 mm f/1.4 DG HSM została wyposażona w ultradźwiękowy napęd autofokusa, dzięki czemu praca mechanizmu ustawiającego ostrość jest cicha. Jeśli chodzi o szybkość, to w większości przypadków jest ona dobra, bo przebieg całego zakresu i potwierdzenie ostrości zajmuje mniej niż 0.5 sekundy. Co ciekawe, od czasu do czasu, bez zmiany warunków oświetleniowych, ten czas potrafi się wydłużyć o dodatkowe prawie 0.5 sekundy.
Praca autofokusa dość mocno zależy od korpusu aparatu. Po podpięciu obiektywu do Canonów 50D i 5D MkIII, układ zachowywał się przewidywalnie, a liczba pomyłek sięgała 6–7%, co jest wynikiem dobrym, ale tylko dobrym. Dziwnie wyglądała za to współpraca z 1Ds MkIII. Obiektyw ustawiony stabilnie i w jednym miejscu przed tablicą testową potrafił wpadać w krótkotrwałe oscylacje, kilkukrotnie skacząc pomiędzy dwoma, bliskimi położeniami ogniska, a potem dość losowo wybierać położenie blisko jednego z nich. Częściej wybierał to dobre, ale sporo było też wyborów nietrafionych. Do tego doszła wyraźna tendencja do ustawiania ostrości przed właściwym obiektem – znów zauważalna tylko na 1Ds MkIII. W tej kwestii problemów nie było przy współpracy z 50D i 5D MkIII.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.